Oeh, daar opteer ik ook voor; kindjes die stilzitten op schootquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:17 schreef livelink het volgende:...knipje... Op die dagen gebeurt het dan nog wel eens dat er tegen 16.00 een klein jongetje op mijn schoot klimt en dan heerlijk in slaap valt![]()
En dat vind ik zo'n heerlijk gevoel. Dat is wat ik het meeste mis aan die babietjestijd, dat ze zo lekker tegen je aan in slaap kunnen vallen en dus koester ik deze momenten.
Maar voor dat pas om 17 uur was liet je haar dus om bijv 15 of 16 uur slapen? Maakte je haar dan na een bepaalde tijd wakker? Want als ik dat met Noah doe dan slaapt ie dus gerust tot 17 uur en dan wil ie 's avonds weer niet slapen (of 's nachts zoals laatst).quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:03 schreef poemojn het volgende:
Rond anderhalf jaar een poosje niet, toen weer een poosje wel en sinds ze bijna twee werd helemaal niet meer of je moet al geluk hebben met een lange autorit.Voor het middagdutje wegviel was ze steeds later op de middag moe; pas toen dat tegen 17u was hield ik haar wakker.
Mijn jongste wordt over 5 maanden 4quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:17 schreef livelink het volgende:
Maneki, ik ben even kwijt hoe oud jouw jongste ook al weer is.
Katja heeft hier inderdaad tot aan de basisschool middagdutjes gedaan. Dat is op zich ook niet ideaal, want ze moest toen vanuit middagdutjes naar een ritme van de hele dag school en daarna nog BSO zelfs voor 3 dagen. Maar wonder boven wonder ging die overgang redelijk soepel.
Job slaapt op het kdv nog wel 's middags, maar thuis nog maar zelden. En eigenlijk heeft hij het nog wel nodig, maar als Katja ook thuis is wil hij niet slapen, maar spelen. Op die dagen gebeurt het dan nog wel eens dat er tegen 16.00 een klein jongetje op mijn schoot klimt en dan heerlijk in slaap valt![]()
En dat vind ik zo'n heerlijk gevoel. Dat is wat ik het meeste mis aan die babietjestijd, dat ze zo lekker tegen je aan in slaap kunnen vallen en dus koester ik deze momenten.
Ja hequote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:59 schreef Lishe het volgende:
En, beetje offtopic, wat een coole kleren had ze aan op die meet foto's!!!!
Als ik zo jou woorden lees stromen hier nu de tranen over mijn wangen...quote:Op maandag 15 januari 2007 19:56 schreef Lois het volgende:
Ik ben normaal gesproken niet heel erg onzeker als de kinderen ziek zijn, maar ik wil nu toch wel graag gerustgesteld worden merk ik. (het verhaal van Thijs heeft toch diepe sporen achtergelaten)
Ach lieverd dat is niet mijn bedoelingquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:58 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Als ik zo jou woorden lees stromen hier nu de tranen over mijn wangen...
Gelukkig gaat het alweer stukken beter
Nee ik vind het gewoon rot dat zoiets als Thijs dan toch onbewust zulke dingen achterlaat...quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:00 schreef Lois het volgende:
[..]
Ach lieverd dat is niet mijn bedoeling![]()
![]()
och, di evan mij was vorige week 95 cm met 15.9 kg, en de keer daarvoor 90 cm met 14.6quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:31 schreef Githa het volgende:
Jordy was de laatste keer op het CB 90 cm en 15 kg.
Nu is hij inmiddels 93 cm maar de kg's zullen vast ook wel mee zijn gestegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |