Ja hebbn we gelijk gedaan en dat was maar goed ook want zijn oog was gelijk blauw en door de koude doeken slonk het en is het nu vooral rood en dik. Maar denk dat het morgen wel blauw is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:14 schreef Githa het volgende:
He gets, Anitra!
En dan nog zo'n lelijke val gemaakt ook, wel een beetje eng hoor! hou hem maar goed in de gaten.
Heb je wel een koud compres op die builen gehad, anders kunnen ze zo flink zwellen![]()
voor Djulian.
ET, herken het. Fleur roept ook regelmatig dat ze 's nachts geen luier wil. Maar die wegen inderdaad ook 1,5 kilo in de ochtend. Dus niet aan is eigenlijk geen optie. Ze heeft nu een potje op de kamer staan, maar ze wordt 's nachts gewoon nog niet wakker d'r van. 's middags is ze ook droog....mits ik ze van te voren consequent eerst laat plassen. Moeilijk. Want het groter zijn wil ik graag aanmoedigen, maar ik zie het nog niet gebeuren dat ze wakker wordt om te plassen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:34 schreef E.T. het volgende:
hier ook bij lange autoritten luierbroekjesAls Saskia zegt dat ze moet plassen, proberen we wel op zoek te gaan naar een tankstation oid, mocht dat niet lukken dan maar het broekje.
En idd, die billetjes![]()
Ze neemt d'r rol als grote zus trouwens erg serieus. Afgelopen week rond middagslaapjes-tijd deden we eerst nog even een schone luier bij Tijn en vervolgens Saskia naar bed. Toen we bij het onderdeel 'luier voor Saskia' aankwamen zag ik haar denken.. Tijn had net een schone luier gekregen, dus luiers zijn voor babies en niet voor peuters. Ze wilde dus geen luier. Nog even goed uitgelegd hoe en wat en op hoop van zegen in onderbroek in bed gelegd.
En na twee uur was ze nog droogEn de keren daarna ook
![]()
Nu hoorde ik 'r vanavond tegen papa zeggen dat ze ook geen luier aanwilde. Nog even bedenken hoe we dat gaan aanpakken. D'r luier 's morgens weegt nl. minimaal 1,5 kilo volgens mij. En ze komt d'r bed niet uit (ze krijgt ook d'r slaapkamerdeur niet open, die klemt nogal). Misschien klamboe open laten (al is dat niet handig, muggen zijn gek op 'r) en potje op d'r kamer ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |