abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:00:47 #251
45621 Suzanna
Mama van...
pi_45509761
Sorry trouwens dat ik niet reageer op anderen ... ben al blij dat ik een keertje weer iets post hier. Hopelijk snel weer meer tijd om jullie gebeurtenissen mee te volgen... tis toch wel heel druk met drie van die schatjes ...
  vrijdag 19 januari 2007 @ 19:52:06 #252
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_45514852
Goh Suzanna, druk? (Ik kan me het heel goed voorstellen.) Maar wel lekker, heh, zo'n schare aan knuffels?

Over gewichten gesproken. Liz heeft een enorme inhaalslag gemaakt, zeker tov haar broer. En ik weet heel goed waar dat aan ligt. Ze is namelijk zo'n lief en makkelijk meisje. ik vrees de dag dat ze gaat puberen, die zal vast x-tra x-tra dwars worden. Ze gaat in alles mee. Geen dramatische taferelen bij het eten en dat hebben we bij Cas overduidelijk wel eens. Hij kan zichzelf zo in de weg zitten met zijn drift . En dan is het eten ook gebeurd, klein eigenwijs monster. En ondertussen zit Liz gewoon door te kanen. Dus eh.... dat zij zodadelijk boven in de curve uitkomt, komt gewoon omdat ze zo lief, cq niet dwars genoeg is. En die kan het CB in hun zak steken .
  vrijdag 19 januari 2007 @ 20:14:18 #253
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_45515673
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:56 schreef jessie het volgende:
O Belana dat jezelf horen praten Ik vind dat zo erg. Hier hoor ik Jans het woord "eigenlijk" zo vaak gebruiken, en "is het nou afgelopen" hoor ik hier ook heel vaak
Ik moest hier net ineens aan denken. Jolie heeft een hello-kitty-kam en daar loopt ze al een tijdje mee. Het is bijna een verslaving geloof ik, ze slaapt ook in een wiegje naast Jolie haar bed en moet iedere keer mee naar de oppas. Het is zelfs zo erg geweest dat ik haar soms moest roepen voor het eten tijdens het spelen en ze dan niet kwam 'want jij heb hello-kitty-kam niet aan tafel gevraagd' Inmiddels is het nog erger geworden 'hello-kitty-kam' kan praten....en het is bijna geen praten het is een soort van zeikerig mauwend praten. Het is om je kapot te lachen maar ook om je aan dood te ergeren af en toe Alleen net hoorde ik dit

Jolie met eigen stem: en dan bent ik mama en jij bent mama kindje jolie
Jolie met hello-kitty-kam-stem: meeeaaaaauwookeewaaaauw en dat ga ik niet de hele tijd uitschrijven maar zo klinkt het dus
Jolie met mama stem: oke kind! we ga nu schoens aan doen
Jolie met hello-kitty-kam-stem: mij schoens bent kwijt
Jolie met mama stem: dat meen je niet
Jolie met hello-kitty-kam-stem: mag ik nu laasjes aan
Jolie met mama stem: oke dat is een goed idee
Jolie met hello-kitty-kam-stem terwijl ze hello-kitty-kam in laars stopt: het luuuukt niet
Jolie met mama stem: even pjobejen kindje, één, tjee, kom op, doe maa ejin
Jolie met hello-kitty-kam-stem: ik wil eruit
Jolie met mama stem: nou voohuit maa en dan wel je schoens aan doen he
Jolie met hello-kitty-kam-stem: neeeeeeeeeee ik wil laas aan
Jolie met mama stem: oke maar dan hou je de laas aan
-stilte-
Jolie met mama stem: we gaa nie vejandejen steeds, dat hebt ik negjen kee gezegd
Jolie met hello-kitty-kam-stem: miiiiwaaaauwwnoooooowaaauhieeuwww hoor
Jolie met mama stem: kom maa ai lov voe
Jolie met hello-kitty-kam-stem: ai lov voe te pletter
Jolie met eigen stem: en zo is het maar net

[ Bericht 1% gewijzigd door Luchtbel op 19-01-2007 20:27:54 ]
  vrijdag 19 januari 2007 @ 20:15:56 #254
103793 kozakken
Living the life
pi_45515719

Eigenwijsje Jolie
  vrijdag 19 januari 2007 @ 20:23:04 #255
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_45515933
Oh en Ladybos, ik snap wel dat je zorgen hebt over het groeien van Myrthe hoor. Fijn dat het wel nu zo afgesproken is. Misschien is ze juist nu wel over die andere dingetjes heen aan het gaan een beetje en zit ze nu meteen in de ikwilniksetenwantikbeneenpeuterfase. Succes en veel plezier van de week
  vrijdag 19 januari 2007 @ 20:23:11 #256
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_45515940
Jolie
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 00:00:00 #257
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45522876
Hahaha! Jolie en Hello-Kitty-kam! En de kam in een bedje.... Een kam!! O,o, Luchtbel, door je verhalen klinkt ze zo geweldig. Zulke typische dingetjes.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 20 januari 2007 @ 09:45:28 #258
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_45527415
echt, Maxim is zo zielig
au buik is gelukkig weg, maar de diarree is er nog wel. en zn billen doen zo au, hij zit er niet op enhij loopt wijdbeens. en als zn billen schoongemaakt moeten worden krijst hij alles bij elkaar kon ik het maar van hem overnemen.
hij zit nu op de bank tv te kijken in enkel een pyjamabroek, handdoek op de bank gelegd. hopen dat zn billen zo wat beter worden.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 09:46:24 #259
24188 Belana
kloon van belana
pi_45527421
ow wat zielig martineke
ik hoop dat het snel overgaat!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 20 januari 2007 @ 09:49:19 #260
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_45527438
Ah arme Maxim Dat klinkt wel als heeel erg pijnlijk Hopenlijk is het snel minder Martineke

Jolie! Wat zorg jij goed voor je kammetje!! Suus heeft hier een periode van maaaaaaaaaaanden met zo'n ramenzeemtrekding gelopen. Dat was Noenoe en die moest ook overal mee naartoe Werden ook hele gesprekken mee gehouden
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zaterdag 20 januari 2007 @ 09:52:00 #261
24188 Belana
kloon van belana
pi_45527454
Jolie geweldig zeg!!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zaterdag 20 januari 2007 @ 09:59:21 #262
81992 Githa
pi_45527512
Maxim och mannetje toch!
en je kunt zo weinig doen
  zaterdag 20 januari 2007 @ 10:10:05 #263
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_45527605
Het is misschien nog beter als je ook de pyjamabroek uitlaat, Martineke. Dan kunnen zijn blote billtetjes aan de lucht drogen. Sterkte ermee.

Jolie, wat een lekker ding ben je ook! Heerlijk dat wij als ouders hiervan getuige mogen zijn.
Wij hadden Job laatst naar de gang gestuurd omdat hij echt niet te hebben was en hij heeft 10 minuten op de gang met zijn hoofd braaf naar de muur gestaan en heeft de hele 10 minuten tegen de muur zijn nood geklaagd. Ik kon het niet precies verstaan jammer genoeg, maar het zal er wel op neergekomen zijn dat wij geen lieve papa en mama waren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 13:58:22 #264
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_45532115
Hihihi, Livelink. Wacht maar tot ie ouder is. Ik hing vroeger een papier voor het raam met "papa en mama zijn kuten"

Jolie, wat lief en wat grappig ook!

Maria zei gisterochtend tegen oma (waar ze gelogeerd had)
"Ik heb pijn aan mijn buik"
Oma: "Oh, hoe komt dat?"
Maria: "Van mama".

Ze miste me en omschreef dat als buikpijn. Lief, vind ik.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:08:37 #265
37150 livelink
pi_45532326
Maria
Ik heb wel eens een boek gelezen over intuitie bij kinderen en daarin stond dat een heleboel kinderen intuitie vanuit de buik omschreven in plaats van vanuit het hoofd. Ik omschrijf het nu een beetje raar, ik kan de juiste woorden niet vinden, maar ik zal eens zoeken of ik het boek nog kan terugvinden voor een betere omschrijving.

En ik heb zelf vroeger hele dagboeken volgeschreven met "Ik haat mijn ouders", dus ik weet wat ik ongeveer kan verwachten.

Iets heel anders. Job kreeg net een oproep voor zijn DKTP-prik, terwijl hij net 3 jaar is. Katja kreeg hem pas toen ze 4 was en in het rijksvaccinatieschema zie ik 3 jaar en 9 maanden staan. Ik vind het zo vroeg, weet iemand of er iets gewijzigd is qua inentingen de laatste tijd? (Poemojn misschien )
pi_45534055
Hehehe Jolie Wat leuk beschreven Luchtbel!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:39:02 #267
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_45534136
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 13:58 schreef Sugar het volgende:
Hihihi, Livelink. Wacht maar tot ie ouder is. Ik hing vroeger een papier voor het raam met "papa en mama zijn kuten"
Als mijn vader écht heel erg boos was wilde hij weleens gaan slaan. Ik sloot mezelf dan altijd op in de wc. Toen heb ik eens in de deur "PAPA IS EEN LUL" gekrast
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:46:37 #268
37150 livelink
pi_45534328
En toen was je vader zeker echt heel boos? Dat had ik denk ik nooit gedurfd.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:53:57 #269
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_45534515
Ik kan het me niet meer zo goed herinneren eigenlijk. Het is nu alleen nog een grappige anekdote

En zo zijn er nog veel meer over mij, ik hoop echt dat Noah niet zo'n vreselijk kind word als ik was
©Dumbo
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:25:08 #270
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_45536967
Ach Maxim, zielig!! *Betuttelmodus aan*: dè oplossing hier is naast blote billen drogend aan de lucht, maizena.
*Betuttelmodus weer uit* .
Sterkte!!
En Tex, ik krijg zo'n klein vermoeden dat jij vroegah best wat streken uitgehaald hebt. Op de WC-deur krassen. Ook hier zo'n schijterd die dat nooit gedurfd zou hebben . Kan overigens ook best aan mijn vader liggen. Die is niet mals.
pi_45543474
Mijn ouders waren ook te streng om dat te durven En ik was te braaf, dat ook

Wat een lief Jolie-verhaal weer!

Livelink, voor zover ik weet is 't nu alleen een andere DKTP-prik dan toen (de K is wat gewijzigd) maar is het tijdstip nog hetzelfde, nl 3j9m. Bel anders je cb eens, misschien was 't een foutje? Zie ook http://www.rivm.nl/rvp/ .
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 08:29 schreef texelonia het volgende:
Maar voor dat pas om 17 uur was liet je haar dus om bijv 15 of 16 uur slapen? Maakte je haar dan na een bepaalde tijd wakker? Want als ik dat met Noah doe dan slaapt ie dus gerust tot 17 uur en dan wil ie 's avonds weer niet slapen (of 's nachts zoals laatst).
Ja, dat deed ik idd zo. En soms maakte ik haar eerder wakker, soms niet. Maar wij eten vrij laat omdat mijn man erg laat thuis is dus ze ging vaak pas rond 21.30u naar bed en dat scheelt ook. Toen ze pas rond 17u moe werd kwam ik idd in de knoop met avondeten en avondbedtijd en deed ik haar dus gewoon maar niet naar bed. Ze was toen wel een tijdje behoorlijk moe maar dan sliep ze de volgende dag vaak 's middags weer wel. Die overgangsperiode was vervelend maar een manier om dat te voorkomen weet ik eigenlijk ook niet. Gewoon maar wel naar bed doen hielp niet, dan lag ze er om 14u bijv in maar was nog uren zelf aan 't spelen tot ze dan uiteindelijk moe in slaap viel, vond ik dus ook geen oplossing. Succes ermee.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:14:14 #272
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_45544167
maizena heb ik weleens geprobeerd, was geen succes
heb hem een halve dag in een pyjamabroek laten lopen (dat was meer ter bescherming van onze bank, spuitpoep komt best ver )
en heb hem elke keer als hij vieze bips had in een sodabadje gezet, het doet al minder pijn dan gisteren en vanmorgen gelukkig
het gaat de goede kant op

Tex jij kwal vroeger dan he
pi_45545370
zoooolief die jolie! echt wat supergrappig en schattig luchtbel!
en arme maria, buikpijn van 't mama-gemis. maar ook dat is wel erg lief ja.
ik heb me bescheurd om je 'kuten-tekst' sugar. zag 't helemaal voor me. ik was meer zoals livelink, m'n dagboek stond er vol mee maar ik zei 't niet gauw hardop, laat staan dat ik 't in de wc-deur kraste. tex!!
arme maxim, beterschap voor je billen!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 22:22:20 #274
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45546053
Geweldige verhalen over grote peuters en kleine mama's. Echt heel leuk om te lezen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_45546152
Sugar
Jolie je bent echt een schattepatatje

Jans zit op muziek met peuters. Echt superleuk. Het eerste kwartier vond Jans dat overgens niet Ze heeft alleen maar op me schoot gezeten. Maar daarna kwam ze wel los. Ze hebben gedanst, gekleurt, op de piano gespeeld. Van alles wat, erg leuk. Volgende week mogen we er niet meer bij zijn, maar wel het laatste kwartier kijken naar wat ze gedaan hebben.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')