quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:56 schreef jessie het volgende:O Belana dat jezelf horen praten
![]()
Ik vind dat zo erg. Hier hoor ik Jans het woord "eigenlijk" zo vaak gebruiken, en "is het nou afgelopen" hoor ik hier ook heel vaak
![]()
Ik moest hier net ineens aan denken. Jolie heeft een hello-kitty-kam en daar loopt ze al een tijdje mee. Het is bijna een verslaving geloof ik, ze slaapt ook in een wiegje naast Jolie haar bed en moet iedere keer mee naar de oppas. Het is zelfs zo erg geweest dat ik haar soms moest roepen voor het eten tijdens het spelen en ze dan niet kwam 'want jij heb hello-kitty-kam niet aan tafel gevraagd' Inmiddels is het nog erger geworden 'hello-kitty-kam' kan praten....en het is bijna geen praten het is een soort van zeikerig mauwend praten. Het is om je kapot te lachen maar ook om je aan dood te ergeren af en toe
![]()
Alleen net hoorde ik dit
Jolie met eigen stem: en dan bent ik mama en jij bent mama kindje jolie
Jolie met hello-kitty-kam-stem: meeeaaaaauwookeewaaaauw
en dat ga ik niet de hele tijd uitschrijven maar zo klinkt het dusJolie met mama stem: oke kind! we ga nu schoens aan doen
Jolie met hello-kitty-kam-stem: mij schoens bent kwijt
Jolie met mama stem: dat meen je niet
Jolie met hello-kitty-kam-stem: mag ik nu laasjes aan
Jolie met mama stem: oke dat is een goed idee
Jolie met hello-kitty-kam-stem terwijl ze hello-kitty-kam in laars stopt: het luuuukt niet
Jolie met mama stem: even pjobejen kindje, één, tjee, kom op, doe maa ejin
Jolie met hello-kitty-kam-stem: ik wil eruit
Jolie met mama stem: nou voohuit maa en dan wel je schoens aan doen he
Jolie met hello-kitty-kam-stem: neeeeeeeeeee ik wil laas aan
Jolie met mama stem: oke maar dan hou je de laas aan
-stilte-
Jolie met mama stem: we gaa nie vejandejen steeds, dat hebt ik negjen kee gezegd
Jolie met hello-kitty-kam-stem: miiiiwaaaauwwnoooooowaaauhieeuwww hoor
Jolie met mama stem: kom maa ai lov voe
Jolie met hello-kitty-kam-stem: ai lov voe te pletter
Jolie met eigen stem: en zo is het maar net
[ Bericht 1% gewijzigd door Luchtbel op 19-01-2007 20:27:54 ]