Wat ziet die jongen bleek...klopt zijn hart nog wel??quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:59 schreef Day het volgende:
Was is er met Huub?
Het klonk mij in de oren alsof "achter" geklaagd heeft dat ze niet erg sympathiek waren of zo tijdens het uitjequote:Op donderdag 4 januari 2007 23:59 schreef tipsch het volgende:
Bert over vandag:"Was er een zeiksfeer vandaag?" - mijn god Bert, met jou erbij hangt er bijna iedere dag een zeiksfeer.
Mij viel het ook op toen de bewoners terugkwamen dat er een erg chagerijnige sfeer wasquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Het klonk mij in de oren alsof "achter" geklaagd heeft dat ze niet erg sympathiek waren of zo tijdens het uitje
Verstandig dat ie gaat slapen...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
Denk dat Huub gewoon ff in gedachten is over de brief, en zo gaat slapen
In een huis met nog 8 mensen je eenzaam voelen!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:04 schreef tipsch het volgende:
Wat zit Hupert er verslagen bij
Volgens mij is Brian achter.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:14 schreef schizolientje het volgende:
Is iedereen al naar bed zodat het trio voor een volgend feestje naar achteren geroepen kan worden?
En ook weer weg!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:24 schreef Mr_Baus het volgende:
en daar is Brian
Hij moest even voor ober spelen van de anderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |