Wat ziet die jongen bleek...klopt zijn hart nog wel??quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:59 schreef Day het volgende:
Was is er met Huub?
Het klonk mij in de oren alsof "achter" geklaagd heeft dat ze niet erg sympathiek waren of zo tijdens het uitjequote:Op donderdag 4 januari 2007 23:59 schreef tipsch het volgende:
Bert over vandag:"Was er een zeiksfeer vandaag?" - mijn god Bert, met jou erbij hangt er bijna iedere dag een zeiksfeer.
Mij viel het ook op toen de bewoners terugkwamen dat er een erg chagerijnige sfeer wasquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Het klonk mij in de oren alsof "achter" geklaagd heeft dat ze niet erg sympathiek waren of zo tijdens het uitje
Verstandig dat ie gaat slapen...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
Denk dat Huub gewoon ff in gedachten is over de brief, en zo gaat slapen
In een huis met nog 8 mensen je eenzaam voelen!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:04 schreef tipsch het volgende:
Wat zit Hupert er verslagen bij
Volgens mij is Brian achter.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:14 schreef schizolientje het volgende:
Is iedereen al naar bed zodat het trio voor een volgend feestje naar achteren geroepen kan worden?
En ook weer weg!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:24 schreef Mr_Baus het volgende:
en daar is Brian
Hij moest even voor ober spelen van de anderenquote:
Zelfs Nena.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:35 schreef schizolientje het volgende:
Ze hebben echt last van ocd ofwel obsessive compulsive disorder wat Huub betreft, ze kunnen nergens anders meer aan denken
Ik dacht net hetzelfde ja. Huub functioneert als bliksemafleider blijkbaar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:35 schreef schizolientje het volgende:
Ze hebben echt last van ocd ofwel obsessive compulsive disorder wat Huub betreft, ze kunnen nergens anders meer aan denken
Nee, een brief die .NL heeft gekregen waarin hij aangesproken wordt op zijn gedrag richting Huub.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:39 schreef it_was_me het volgende:
Welke brief is Nena nu aan het lezen? Toch niet die van Huub?
Dat klinkt interessantquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:41 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, een brief die .NL heeft gekregen waarin hij aangesproken wordt op zijn gedrag richting Huub.
Oke bedankt! Het buffert hier als een gek.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:41 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, een brief die .NL heeft gekregen waarin hij aangesproken wordt op zijn gedrag richting Huub.
Ik vind het best gezelligquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het echt tenenkrommend dat drietal bij elkaar. Net drie kleutertjes in de speelgoedkamer.
oe, net gemist.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:41 schreef Mr_Baus het volgende:
NL weet dat ie bezoekers op zijn blog heeft van o.a. Fok en van GS
En je hebt je toetsenbord meegenomen zo te zien!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:44 schreef ruby het volgende:
Echt lachen met Bart. Ik lig onder m'n bureau.
Ik ook eigenlijk. Jammer dat Nena weggeroepen werd, die was ook lekker bezig.quote:
GeenStijl.nlquote:
Ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |