Nee, dat probeert hij niet, hij reageert weer eens te emotioneel. Hij hoort Nena iets slechts zeggen over Lesley en snapt niet hoe ze zoiets kan zeggen, terwijl ze bevriend is met Bart.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:09 schreef Missy_1974 het volgende:
brian probeerd bart wederom boos te krijgen op nena maar hij trapt er echt niet in, lol
Ja, misschien telt dat ook wel mee (reactie op je vorige post)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:33 schreef Missy_1974 het volgende:
welke sms poll want ik heb er nog nooit een gezien
Weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:33 schreef Missy_1974 het volgende:
welke sms poll want ik heb er nog nooit een gezien
Erg raar, ja. Ze is gewoon de baas.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:42 schreef rooie3 het volgende:
haha een stemming om de hond eruit te krijgen.
Moet niet gekker worden.
Volgens mij trok hij al iets terug.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:46 schreef tipsch het volgende:
en morgen krijgen we dus een hardloopwedstrijdje, Bert daagt Huub uit omdat Huub in het eerste intimiderende nachtelijke kantoorgesprek heeft aangegeven dat hij snel is, sneller dan Bert (dat Bert zoiets serieus neemt begrijp ik helemaal niet van, is hij werkelijk zo dom)
Het is een ongelooflijk stakker.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij trok hij al iets terug.
Hij moet eerst zeker zijn dat hij wint![]()
lekker eerlijk, als Bart wel het goede schoeisel heeftquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:46 schreef tipsch het volgende:
en morgen krijgen we dus een hardloopwedstrijdje, Bert daagt Huub uit omdat Huub in het eerste intimiderende nachtelijke kantoorgesprek heeft aangegeven dat hij snel is, sneller dan Bert (dat Bert zoiets serieus neemt begrijp ik helemaal niet van, is hij werkelijk zo dom)
dat maakt me niet zo veel uit, ik verwacht dat als het zover komt, Huub zoiets nog wel even checkt. ik verwacht eigenlijk dat Huub bedankt voor de uitdaging, deze niet aangaat. waar ik me over verbaas is dat Bert kennelijk zoooo simpel is dat hij met dit soort ideeen komt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:51 schreef avonne het volgende:
[..]
lekker eerlijk, als Bart wel het goede schoeisel heeft
Hoezo? ik mis het punt - ik vind de stelling van Nena weer eens uiterst onbenullig.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:04 schreef avonne het volgende:
Nena
"Ik vind verhuizen helemaal niet leuk. Want dan vind je je meubels niet meer leuk. En dan moet je weer nieuwe meubels kopen, en dan weet ik het gewoon niet meer."
Hoe oud zijn die meubels als ze nieuwe gaat kopen?
1 jaar oude? 2?
Ik denk dat ze haar meubels bij de gamma haalt, deze hebben inderdaad een wat korter leven dan "echte" meubels.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:04 schreef avonne het volgende:
Nena
"Ik vind verhuizen helemaal niet leuk. Want dan vind je je meubels niet meer leuk. En dan moet je weer nieuwe meubels kopen, en dan weet ik het gewoon niet meer."
Hoe oud zijn die meubels als ze nieuwe gaat kopen?
1 jaar oude? 2?
waar die piep ging dat over? kinderen...?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:17 schreef avonne het volgende:
Nena zegt teveel.
Redactie, vertel haar dat ze daarover niet meer moet praten.
Waar ging het over?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:17 schreef avonne het volgende:
Nena zegt teveel.
Redactie, vertel haar dat ze daarover niet meer moet praten.
Die gangbangs van tegenwoordigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:18 schreef Day het volgende:
Nena is nog steeds niet ongesteld geworden en heeft weer een zwangerschapstest gedaan. Ze heeft al 2 keer een abortus gehad, 1e keer vond ze niet erg, 2e keer wel en wie weet komt nu de 3e keer eraan.
wat dacht je van zwangerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:18 schreef rooie3 het volgende:
wat zou de derde keer voor Nena zijn.
Snapte het niet zo goed maar dacht wel iets.
heeft iemand het gehoord.
Vind het anders te erg voor woorden om te typen.
Dus toch goed gehoord.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:18 schreef n1ek het volgende:
[..]
waar die piep ging dat over? kinderen...?
lekker normaal 2 keer abortus
Punt is, ze heeft 4 jaar samengewoond, met een jonge jongen met een riant salaris.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoezo? ik mis het punt - ik vind de stelling van Nena weer eens uiterst onbenullig.
ah ja, ze is een verwend nestquote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Punt is, ze heeft 4 jaar samengewoond, met een jonge jongen met een riant salaris.
Hoevaak koop je nieuwe meubels in 4 jaar tijd?
Volgens Nena dus "wéér", oftewel vakers.
Goed, het is eerlijk verdient geld, door die jongen, dus het mag.
Maar dat ze het normaal vind, dat is wel bizar.
Ik wilde het ook niet typen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:18 schreef rooie3 het volgende:
Vind het anders te erg voor woorden om te typen.
En die voetballer nu ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik wilde het ook niet typen.
Er zijn genoeg idioten die dat te pas, en vooral ongepast weer terugslingeren.
Dit vind ik een onderwerp waar ze nog veel last mee kan krijgen.
zijn die eenzaam of zo?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:28 schreef Suikeroom het volgende:
Bart en .NL hebben hun overleg weer met de redactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |