Dan moet gewoon om die gladde praatjes lachen! Ik zeg altijd dat ik het hilarisch vind!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:15 schreef yoghurtje het volgende:
battledates moet je gewoon niet aan beginnen... doe gewone speeddates.. battledates zijn er alleen om de ego van de meid/jongen te strelen... en het is een datingsite... geen gevecht om een meisje. Dus ik doe er niet meer aan.
Heb er een paar gewonnen maar meestal verlies ik ze omdat die ander veel van die gladde praatjes heeft.
Nee, ik zapte even tussen het schaatsen door naar ned 2. Maar hier wil je gewoon niet naar kijkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:11 schreef Ole het volgende:
Niemand kijkt. Maar ze zetten het wel heel triest neer zeg!
-edit- Jiskefet is er niets bij![]()
Die muziek ookquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:27 schreef base3ball het volgende:
[..]
Nee, ik zapte even tussen het schaatsen door naar ned 2. Maar hier wil je gewoon niet naar kijken![]()
Nja, dat wel. Maar ik zou nooit een cameraploeg erbij willen als ik een date hebquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Die muziek ook
Maar goed, heb het zelf nooit gedaan, maar vriend van me heeft nu hartstikke leuke vriendin. Heeft er alleen maar lol meegehad verder!
Herkenbaar indd. Heb in het verleden best veel gechat en gasten die gelijk vroeger of ik van seks hield en hoe ik "de boel" onderhoudt zijn gelijk niet meer interessant. Dat platte gedoe, gaat die lui geen donder aan!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:33 schreef WEST het volgende:
[..]
dat was er gister 1 die constant over sex door vroegtoen had ze voor mij gekozen
![]()
Nee serieus, vragen ze dat echt? Is het al zo erg dat dit meteen gevraagd moet worden?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:30 schreef vencodark het volgende:
en hoe ik "de boel" onderhoudt zijn gelijk niet meer interessant. Dat platte gedoe, gaat die lui geen donder aan!![]()
Jeps en ze snijden zichzelf alleen maar in de vingers met die opmerkingen... Echt kansloos...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:42 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nee serieus, vragen ze dat echt? Is het al zo erg dat dit meteen gevraagd moet worden?
Hoi knipoogje,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:17 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Op die mensen kun je zowiezo geen oneliner sturen. Alleen op de ratings die met jouw rating vergeleken worden en tijdens het raten.
Als je dus slim bent zet je die optie aan. Je kunt dan in ieder geval kiezen uit 2 vrouwen met een 8.9...meestal zijn die wel knap want de rating ligt voor dames gemiddeld een stuk lager om duistere reden.
daar komt het vaak wel op neerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:21 schreef ChillyWilly het volgende:
Hoe beginnen jullie eigenlijk een gesprek op paiq? Meestal komt het op het volgende neer, zeker als je het aan de ander overlaat:
Hey
Alles goed?
Waar kom je vandaan?
Studeer je of werk je?
etc..
saaaaaaaiiiiiii
ja dat onderbreek ik meestal als vrouwen die toer op gaanquote:
Paiq voor paupers en paupers voor Paiq. En garde!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:17 schreef gronk het volgende:
Nogmaals: paiq is voor paupers.
na hoeveel pogingenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:35 schreef thabit het volgende:
[..]
Paiq voor paupers en paupers voor Paiq. En garde!
Kom op mensen, het is mij zelfs gelukt via paiq een vriendin te krijgen
Ja maar dat komt omdat vrouwen helemaal kwijlen van wiskunde!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:35 schreef thabit het volgende:
[..]
Paiq voor paupers en paupers voor Paiq. En garde!
Kom op mensen, het is mij zelfs gelukt via paiq een vriendin te krijgen
Doet me een beetje denken aan de spam-tactiek. Als je dit gewoon 100.000 keer probeert zal er vast wel een keer een meid diep op in gaan. Bij alle anderen werkt het averechts.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:54 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Jeps en ze snijden zichzelf alleen maar in de vingers met die opmerkingen... Echt kansloos...
Haha, dat had ik ook een keer. Spervuur van vragen. Vroeg ik 'Nu nog een felle lamp in mijn gezicht schijnenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:05 schreef Godshand het volgende:
"Hoe oud ben je? wat doe je? Wie van jullie is de leukste?" (bij BD, ultiem oerdomme vraag als je het mij vraagt)
als ik dat zat wordt begin ik op de toer van:
"Zo hey, studeer je voor baantje bij de CIA ofzo?"
Zij: "Hoezo?"
IK:"Nou met je ondervragingstechniek? Lamp er bij en klaar"..
Thx voor de tipquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef RiLo het volgende:
het is wel mogelijk om die mensen een oneliner te versturen, alleen zal je wat handmatig knip en plakwerk met webadressen moeten doen omdat PaiQ kennelijk vindt dat je "in je eigen klasse" moet zitten![]()
Of bedoelde je dat niet?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:53 schreef Detroit het volgende:
Vervelend dat er op datingsites paiq niet iets van een access control list is ofzo, dat je mensen boven een bepaalde leeftijd kunt blokken....
Nee, ging/gaat niet over paiq... Relatieplanet... Paiq dat heb ik in het verleden een keer opgegeven.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:56 schreef gronk het volgende:
[..]
Of bedoelde je dat niet?
(op de meeste datingsites kun je je eigen voorkeuren instellen; 'aanbiedingen' kun je net zo behandelen als spam)
En dat terwijl jij al een aantal keer hebt aangegeven dat je er bijna de brui aan zou geven.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:00 schreef BttD het volgende:
Dus er zit eindelijk weer een beetje schot in...
Ja, lang niet alle mannen zijn gelukkig zijn maar heb meer lui die grof zijn en dus zulke vragen stellen dan gewoon leuk zichzelf zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:42 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nee serieus, vragen ze dat echt? Is het al zo erg dat dit meteen gevraagd moet worden?
Op stap geweest ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, lang niet alle mannen zijn gelukkig zijn maar heb meer lui die grof zijn en dus zulke vragen stellen dan gewoon leuk zichzelf zijn.
kom kom moed houden vencoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, lang niet alle mannen zijn gelukkig zijn maar heb meer lui die grof zijn en dus zulke vragen stellen dan gewoon leuk zichzelf zijn.
Waar is de leuke man?![]()
Ik heb te vaak momenten dat ik er helemaal geen zin meer in hebquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:33 schreef Detroit het volgende:
[..]
En dat terwijl jij al een aantal keer hebt aangegeven dat je er bijna de brui aan zou geven..
straks wordt die BttD nog een player, jongensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:12 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik heb te vaak momenten dat ik er helemaal geen zin meer in hebNu was ik gewoon wat aan het PaiQen en ziedaar, een (seks)date
En dus inderdaad dat meisje die ik al veel op MSN gesproken heb. Die is echt leuk, maar ik weet niet of ik daarmee een leuke avond uit kan regelen of iets dergelijks. Zal er binnenkort misschien eens een beetje op aansturen als het kan
En over die seksdate: Ergens voelt het niet helemaal goed, en zie ik er een beetje tegenop. Aan de andere kant maakt het je toch geen slecht mens als je gewoon beide afspreekt waar het om gaat (
)... denk ik... en gegeven mijn situatie zou het me ook wel weer een keer goed doen geloof ik
.
PS: Let niet op het tijdstip, heb gisterennacht een nacht from hell gehad (ik vrees een delirium tremens) en durf nu even niet meer te gaan slapen![]()
En ook nog eens hardcore junkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:25 schreef RiLo het volgende:
[..]
Die linker is wel een kettingrookster valt me op![]()
Zou het dan nu eindelijk?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:12 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik heb te vaak momenten dat ik er helemaal geen zin meer in hebNu was ik gewoon wat aan het PaiQen en ziedaar, een (seks)date
En dus inderdaad dat meisje die ik al veel op MSN gesproken heb. Die is echt leuk, maar ik weet niet of ik daarmee een leuke avond uit kan regelen of iets dergelijks. Zal er binnenkort misschien eens een beetje op aansturen als het kan
En over die seksdate: Ergens voelt het niet helemaal goed, en zie ik er een beetje tegenop. Aan de andere kant maakt het je toch geen slecht mens als je gewoon beide afspreekt waar het om gaat (
)... denk ik... en gegeven mijn situatie zou het me ook wel weer een keer goed doen geloof ik
.
PS: Let niet op het tijdstip, heb gisterennacht een nacht from hell gehad (ik vrees een delirium tremens) en durf nu even niet meer te gaan slapen![]()
dus engelen bestaan toch!quote:
sexverslaafde engelen that isquote:
Nou eindelijk gaat het je lukkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:00 schreef BttD het volgende:
Hmmm heb nu een potentiele seksdate via PaiQ, we hebben allebei aangegeven dat het daarom zou gaan. Binnenkort een datum afspreken...
En nog een meisje in wie ik wel echt serieuze interesse heb voor een 'echte' date die spreek ik ook regelmatig op MSN nu.
Dus er zit eindelijk weer een beetje schot in...
20quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:12 schreef speedstar het volgende:
[..]
Nou eindelijk gaat het je lukken![]()
En hoe oud is ze ?
Daar geloof ik niks van. Ik sta soms verbaasd van het feit dat datingsites zo enorm populair zijn, ook bij mensen die in het dagelijks leven in feite legio mogelijkheden hebben om een partner te vinden. Wellicht is het een teken van deze tijd. Met zo min mogelijk inzet het maximale resultaat bereiken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:57 schreef ornaik het volgende:
weet iemand of paiq nog uitnodigingen uitgeeft?
heb al een tijd geleden mn mailadres achtergelaten op paiq en kreeg een bericht dat ik een invite kreeg zodra de site ging uitbreiden.
Kennelijk word de site niet groter?![]()
Zolang dat maar duidelijk is van beide kanten denk ik niet dat het een probleem isquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:47 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Nou ik heb er een in mijn Paiq lijstje, en das echt een slet... die wil alleen sex, maar ze doet het ook met andere paiqers... dus vandaar...dacht dat wij misschien dezelfde hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |