abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:41:31 #276
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_45420112
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:35 schreef Pirate_Jim het volgende:

[..]

Jaimy. Volgens mij was het een van de gesprekken dat ik geen zin had in de standaard praatjes en dat ik over windmolens begon of iets totaal anders absurds. :-)
Daar staat me wel iets van bij ja Grappig!
Let's go fucking Mental.
  woensdag 17 januari 2007 @ 00:58:03 #277
140245 base3ball
State Of Mind
pi_45426321
Ook zo stom is dat het vaak genoeg voorkomt dat het gezelliger is met je tegenstander bij een battledate dan met haar waar het om draait. Maar ja die zijn nog weleens zo ongelovelijk saai
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_45427430
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 00:58 schreef base3ball het volgende:
Ook zo stom is dat het vaak genoeg voorkomt dat het gezelliger is met je tegenstander bij een battledate dan met haar waar het om draait. Maar ja die zijn nog weleens zo ongelovelijk saai
QFT
wel eens gehad dat ik 2 battledates achter elkaar met dezelfde gast zat..
en was gewoon leuker om het hem te praten als met de 2 vrouwen....
pi_45431761
Over goede tips gesproken
  woensdag 17 januari 2007 @ 13:52:05 #280
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_45436194
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:17 schreef WEST het volgende:

[..]

had ik dus ook een keer, ik had die batle een keer gewonnen en toen verder praten en toen zei ze je bent me type niet
Vrouwen zijn donker zeg ik je
Ze wilden dus gewoon zien of ze het van een andere vrouw konden winnen.

[noodkreet] Oh Please, we snappen het niet meer, vrouwen op fok, Educate us! [/noodkreet]
If I had a Hammer...
pi_45439106
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 11:23 schreef AlohaXa het volgende:
Over goede tips gesproken
Ik geloof dat ik met jou een keer een heel nuttig gesprek op paiq heb gehad.. (Iets met papieren zakken en regen.. )
I like pie.
pi_45441763
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 13:52 schreef SKETSj het volgende:

[..]

Vrouwen zijn donker zeg ik je
Ze wilden dus gewoon zien of ze het van een andere vrouw konden winnen.

[noodkreet] Oh Please, we snappen het niet meer, vrouwen op fok, Educate us! [/noodkreet]
Tja zitten gewoon teveel vrouwen op die er alleen voor de gein op zitten, en die verder niks willen. Ook veel vrouwen die al een relatie hebben, dat snap ik ook niet echt, wat doe je dan op zo een dating site ???
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  woensdag 17 januari 2007 @ 19:06:56 #283
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45446852
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:33 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Tja zitten gewoon teveel vrouwen op die er alleen voor de gein op zitten, en die verder niks willen. Ook veel vrouwen die al een relatie hebben, dat snap ik ook niet echt, wat doe je dan op zo een dating site ???
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:45 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

het gaat er om dat je zonder enige verplichting een beetje kunt kijken wat de markt te bieden heeft. als je iemand niet interessant vind is het jammer dat je ineens verwijderd wordt, maar wat kan jou dat nou schelen. blijkbaar is die persoon dan helemaal niks voor jou.
je moet het allemaal niet zo serieus zien en wat luchtiger doen.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_45457271
quote:

[..]

iemand zoeken om mee vreemd te gaan denk ik

zo'n dame kreeg ik wel voor me eens....
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_45458359
JAAAAA!!!!!!!!! Na 3 weken wachten heb ik eindelijk een score voor mn foto's: een 8.2 en 7.9 En ik maar denken dat ik zo lelijk ben dat het zo lang duurt voordat ik eindelijk een score krijg.

Dit moest ik gewoon ff melden. Ik voel me nu echt zwaar goed. for me.
pi_45458875
Maar ben je nu aan het neuken?

NEE!!!

[ Bericht 16% gewijzigd door Duiveltja op 18-01-2007 00:48:05 ]
pi_45460042
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 00:32 schreef Duiveltja het volgende:
Maar ben je nu aan het neuken?

NEE!!!
Patience is the key my friend. Neuken is uiteraard het ultieme doel, maar men moet het voorzichtig opbouwen, met hele kleine stapjes. Als je net als Yoghurtje al meteen al de kostbare yoghurt verknoeit, dan is er straks niets meer over, en voordat je het weet verlang je naar een serieuze relatie.....en dat moet je natuurlijk niet hebben.

Maar zo lang mij rechterhand niet moe wordt, heb ik nog wel even geduld. Straks heb ik een 10 als score en dan zullen vrouwtjes in bosjes aankomen en daarna weer de deur toegewezen krijgen. Mark my words. .
pi_45460854
Brrrr. Er zitten hier dusdanig veel enge mannen dat ik sommige vrouwen eigenlijk alleen maar veel sterkte toe kan wensen. En tegelijkertijd heb ik meelij met ze.

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  donderdag 18 januari 2007 @ 11:07:02 #289
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_45464612
Die battledates zijn meestal maar irritant. Ik hou niet van dat haantjesgedrag (want ik ben er niet goed in... ) en dan staat er zo'n fallus tegenover je die als een bezetene vragen begint af te vuren... niet rielekst.

Ik verlies ze dus ook meestal, ook als ik zelf het idee heb dat ik 'leuker' ben dan de concurrent. En dat is des te irritanter als je de foto van zo'n dork dan bekijkt en ziet dat het een lulletje is... niet dat ik mezelf zo hoog inschat, maar er zitten er nog duidelijk een hoop onder mij in de foodchain!

Ik neem me dus voor om me gewoon een beetje te vermaken op die site zo af en toe, met niente verwachtingen, dan kan het alleen maar meevallen. Ik weiger nog langer de standaardvragen te gaan stellen, want dat is NU al irritant (zowel voor mijzelf als voor de tegenpartij).
En er zitten leuke features op PaiQ vind ik, zoals de do's en dont's en de ijsbrekers.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_45469892
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 00:10 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
JAAAAA!!!!!!!!! Na 3 weken wachten heb ik eindelijk een score voor mn foto's: een 8.2 en 7.9 En ik maar denken dat ik zo lelijk ben dat het zo lang duurt voordat ik eindelijk een score krijg.

Dit moest ik gewoon ff melden. Ik voel me nu echt zwaar goed. for me.
Tip: kijk bij vergelijkbare scores met welke mannen je vergeleken wordt. Dan zakt je zelfvertrouwen direct weer weg
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_45470186
quote:

[..]

Oh please, ik heb in deze topic ook al aangegeven dat ik puur op paiq ben voor de lol, met als uitgangspunt chat of vrienden. Je bent dan niet gelijk bezig om te kijken of er ergens anders groener gras groeit of om een vreemdgaanpartner te vinden. Als paiq alleen voor dating was, dan had je ook niet de optie "niet single" +"chat" en "vrienden". Ik durf te wedden dat jij bij "Wat zoek je" ook "chat" en "vrienden" hebt ingevuld, en dan moet je dus niet zeuren als je gematched wordt met iemand die echt alleen wil chatten of echt alleen vrienden zoekt.

Vul dan alleen in wat je echt zoekt.
I like pie.
pi_45480774
als je alleen "dating" aanzet, dan kun je net zo goed in je comment zetten "ik wil neuken verder niks"
pi_45480957
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 18:10 schreef Daggerspine het volgende:
als je alleen "dating" aanzet, dan kun je net zo goed in je comment zetten "ik wil neuken verder niks"
Onzin, dat is dezelfde redenatie als dat je op een datingsite zegt "Ik ben hier voor de grap ingeschreven, ben niet serieus op zoek hoor..", terwijl je eigenlijk wel gewoon op zoek ben en je dat zegt om niet wanhopig over te komen. Het is allemaal zo'n grote onzin. Je moet gewoon eerlijk zijn. Dat geldt ook voor paiq. Als je alleen "dating" aanzet en je begint niet gelijk tegen je battledate/speeddate/match over dates of "neuken", dan kom je in 99% van de gevallen ook niet zo over.

Zolang je dan dus maar invult dat je ook chatcontacten en vrienden zoekt, omdat je oh zo bang bent om voor een neuk-gek uitgemaakt te worden, moet je ook niet zeuren als je echt mensen tegenkomt die alleen chat contact of vrienden zoeken.
I like pie.
  donderdag 18 januari 2007 @ 19:55:15 #294
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_45484888
Ik heb vanmiddag een real life date gehad met een meisje van PaiQ (niet de neukdate). Ze zag er best leuk uit en ze was best gezellig/kletste lekker . We hebben daarvoor af en toe contact gehad via MSN. Het ging wel leuk, maar ik was achteraf niet tevreden over mijn performance.

Nu maar weer afwachten...
Internetjosti!
pi_45484971
afwachten?? Leg je je eigen lot in haar handen?
  donderdag 18 januari 2007 @ 19:57:56 #296
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_45485023
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:56 schreef Coolcat het volgende:
afwachten?? Leg je je eigen lot in haar handen?
Wat moet ik anders doen?

Ik wil niet opdringerig overkomen
Internetjosti!
pi_45486231
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef BttD het volgende:

[..]

Wat moet ik anders doen?

ach joh, stalken die hap...
pi_45486842
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef BttD het volgende:

[..]

Wat moet ik anders doen?

Heb je haar al gebeld? Als ze niet opneemt... Gewoon blijven proberen hoor!
I like pie.
pi_45487038
Je moet paiq niet met bepaalde verwachtingen gaan gebruiken, nee. Daar ben ik na 2 dagen wel achter.
  donderdag 18 januari 2007 @ 20:45:38 #300
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45487094
Joh....
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')