Daar staat me wel iets van bij jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:35 schreef Pirate_Jim het volgende:
[..]
Jaimy. Volgens mij was het een van de gesprekken dat ik geen zin had in de standaard praatjes en dat ik over windmolens begon of iets totaal anders absurds. :-)
QFTquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:58 schreef base3ball het volgende:
Ook zo stom is dat het vaak genoeg voorkomt dat het gezelliger is met je tegenstander bij een battledate dan met haar waar het om draait. Maar ja die zijn nog weleens zo ongelovelijk saai![]()
Vrouwen zijn donker zeg ik jequote:Op maandag 15 januari 2007 12:17 schreef WEST het volgende:
[..]
had ik dus ook een keer, ik had die batle een keer gewonnen en toen verder praten en toen zei ze je bent me type niet![]()
Ik geloof dat ik met jou een keer een heel nuttig gesprek op paiq heb gehad..quote:
Tja zitten gewoon teveel vrouwen op die er alleen voor de gein op zitten, en die verder niks willen. Ook veel vrouwen die al een relatie hebben, dat snap ik ook niet echt, wat doe je dan op zo een dating site ???quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:52 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Vrouwen zijn donker zeg ik je
Ze wilden dus gewoon zien of ze het van een andere vrouw konden winnen.
[noodkreet] Oh Please, we snappen het niet meer, vrouwen op fok, Educate us![/noodkreet]
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:33 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Tja zitten gewoon teveel vrouwen op die er alleen voor de gein op zitten, en die verder niks willen. Ook veel vrouwen die al een relatie hebben, dat snap ik ook niet echt, wat doe je dan op zo een dating site ???
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:45 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
het gaat er om dat je zonder enige verplichting een beetje kunt kijken wat de markt te bieden heeft. als je iemand niet interessant vind is het jammer dat je ineens verwijderd wordt, maar wat kan jou dat nou schelen. blijkbaar is die persoon dan helemaal niks voor jou.
je moet het allemaal niet zo serieus zien en wat luchtiger doen.
iemand zoeken om mee vreemd te gaan denk ikquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:33 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Tja zitten gewoon teveel vrouwen op die er alleen voor de gein op zitten, en die verder niks willen. Ook veel vrouwen die al een relatie hebben, dat snap ik ook niet echt, wat doe je dan op zo een dating site ???
Patience is the key my friend. Neuken is uiteraard het ultieme doel, maar men moet het voorzichtig opbouwen, met hele kleine stapjes. Als je net als Yoghurtje al meteen al de kostbare yoghurt verknoeit, dan is er straks niets meer over, en voordat je het weet verlang je naar een serieuze relatie.....en dat moet je natuurlijk niet hebben.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:32 schreef Duiveltja het volgende:
Maar ben je nu aan het neuken?
NEE!!!![]()
![]()
![]()
Tip: kijk bij vergelijkbare scores met welke mannen je vergeleken wordt. Dan zakt je zelfvertrouwen direct weer wegquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:10 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
JAAAAA!!!!!!!!! Na 3 weken wachten heb ik eindelijk een score voor mn foto's: een 8.2 en 7.9En ik maar denken dat ik zo lelijk ben dat het zo lang duurt voordat ik eindelijk een score krijg.
Dit moest ik gewoon ff melden. Ik voel me nu echt zwaar goed.for me.
Oh please, ik heb in deze topic ook al aangegeven dat ik puur op paiq ben voor de lol, met als uitgangspunt chat of vrienden. Je bent dan niet gelijk bezig om te kijken of er ergens anders groener gras groeit of om een vreemdgaanpartner te vinden. Als paiq alleen voor dating was, dan had je ook niet de optie "niet single" +"chat" en "vrienden". Ik durf te wedden dat jij bij "Wat zoek je" ook "chat" en "vrienden" hebt ingevuld, en dan moet je dus niet zeuren als je gematched wordt met iemand die echt alleen wil chatten of echt alleen vrienden zoekt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:33 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Onzin, dat is dezelfde redenatie als dat je op een datingsite zegt "Ik ben hier voor de grap ingeschreven, ben niet serieus op zoek hoor..", terwijl je eigenlijk wel gewoon op zoek ben en je dat zegt om niet wanhopig over te komen. Het is allemaal zo'n grote onzin. Je moet gewoon eerlijk zijn. Dat geldt ook voor paiq. Als je alleen "dating" aanzet en je begint niet gelijk tegen je battledate/speeddate/match over dates of "neuken", dan kom je in 99% van de gevallen ook niet zo over.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:10 schreef Daggerspine het volgende:
als je alleen "dating" aanzet, dan kun je net zo goed in je comment zetten "ik wil neuken verder niks"
Wat moet ik anders doen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:56 schreef Coolcat het volgende:
afwachten?? Leg je je eigen lot in haar handen?
ach joh, stalken die hap...quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef BttD het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen?
Ik wil niet opdringerig overkomen
Heb je haar al gebeld? Als ze niet opneemt... Gewoon blijven proberen hoor!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef BttD het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen?
Ik wil niet opdringerig overkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |