Nee hoor, het was echt een tshirt, een groene wel te verstaan met een grote witte M er op!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:56 schreef Eveli het volgende:
[..]
Mollentrui van Milouschka? Het was toch een pet, met een 'M' erop?![]()
Er staat zelfs een screencap nog van in dit topic.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee hoor, het was echt een tshirt, een groene wel te verstaan met een grote witte M er op!
Had ik al eerder gepostquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:18 schreef Mr_Booze het volgende:
[afbeelding]
Bron: Wieisdemol.com
Hij is weer terug!![]()
Nee, Nadja. Ze zou zes paar schoenen nodig hebben oid.quote:
En al vraag je nou in het engels om 'a meter'?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:31 schreef Eveli het volgende:
[..]
Tuurlijk vroeg 'ie om een meter, want zo'n ding heet zo, je 'meet' er iets mee. Ook al staan er inches op, het blijft dan een meetlint. Heeft dus niks met meters te maken.
Slim, zo had ik het nog niet bekeken, ik dacht ook dat ze nog mochten blijven, maar meer omdat dat dan part of the deal zou zijn. Gratis vakantie in ruil voor deelname. Je krijgt dan ook meer mensen die willen meedoen. Maar de uitlek-reden, das ook een goeie...quote:Dat denk ik dus ook... als je mensen op verschillende tijdstippen naar huis stuurt lekt het veel te snel uit...
Volgens mij wilden zowel Nadja als Renate weinig bagage inleveren.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:49 schreef static het volgende:
[..]
Nee, Nadja. Ze zou zes paar schoenen nodig hebben oid.
Dat dagboekfragment wat je postte was ook al gepost. Niemand die erover valt.quote:
Oja, welke post danquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat dagboekfragment wat je postte was ook al gepost. Niemand die erover valt.
Bitte:quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:52 schreef DaMart het volgende:
De eerste dagboekbijdrage van de mol staat ook al online, trouwens. Maar even tussen spoilertags, je weet maar nooit wie het niet wil lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
Mh...ja...oke....tsja...uhm...quote:
dat zou wel raar zijn, want waar moeten de kandidaten in aflevering 2 dan op stemmen, aangezien de mol buiten het spel zitquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:20 schreef ouderejongere het volgende:
De eerste exit mag toch altijd in aflevering 3 terugkomen? Ik meen mij te herinneren dat dat vorige jaren ook zo was. Nog geen van die terugkomers bleek later de mol te zijn, maar misschien dit jaar juist wel.
Vorige keer met Geert Hoes was dat niet het geval hoor. De keer ervoor was het Gijs, maar dat was als ik het goed heb onthouden ook niet de eerste afvaller.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:20 schreef ouderejongere het volgende:
De eerste exit mag toch altijd in aflevering 3 terugkomen? Ik meen mij te herinneren dat dat vorige jaren ook zo was. Nog geen van die terugkomers bleek later de mol te zijn, maar misschien dit jaar juist wel.
Gijs was toen wel de eerste afvaller, maar die mocht toen terugkomen om de leeg gekomen plaats van Roeland Fernhout in te nemen die ziek was geworden en daarom het spel moest verlatenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vorige keer met Geert Hoes was dat niet het geval hoor. De keer ervoor was het Gijs, maar dat was als ik het goed heb onthouden ook niet de eerste afvaller.
Ja die staat bij mij nu wel verdachte nummer 1quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:31 schreef Flem het volgende:
Menno is de Mol.
Waarom niet? Molletje spelen is niets anders dan acteren, toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja die staat bij mij nu wel verdachte nummer 1
Ze zullen heus niet zo stom zijn om daarvoor een echte acteur/actrice te nemen
dat zou namelijk veel te veel opvallen
Mogelijke verklaringen:quote:To every thing
turn, turn, turn
There is a season
turn, turn, turn
And a time
to every purpose under heaven
A time to be born
A time to die
A time to plant
A time to reap
A time to kill
A time to heal
A time to laugh
A time to weep
To every thing
turn, turn, turn
There is a season
turn, turn, turn
And a time
A to build up
A time to break down
A time to dance
A time to mourn
A time to cast away stones
A time to gather stones together
To every thing
turn, turn, turn
There is a season
turn, turn, turn
And a time
A time of love
A time of hate
A time of war
A time of peace
A time you may embrace
A time to refrain from embracing
To every thing
turn, turn, turn
There is a season
turn, turn, turn
And a time
A time to gain
A time to lose
A time to rend
A time to sew
A time for love
A time for hate
A time for peace
I swear it's not too late
Of op het feit dat Eva probeerde de volgende afslag (turn) bij het motorblok om te draaien (turn) door verwarring te zaaien.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:03 schreef evert het volgende:
turn turn turn kan ook slaan op het draaien (van plaatjes) = Paul Rabbering
Het kan in feite op alles slaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of op het feit dat Eva probeerde de volgende afslag (turn) bij het motorblok om te draaien (turn) door verwarring te zaaien.
Is er toevallig ook een topic over vorig jaar waar de hints terug werden gekeken toen bekent was wie de Mol was?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:13 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Het kan in feite op alles slaan.![]()
Muzikale hint brachten mij de vorige jaren ook niet verder.![]()
Ik ga gewoon een lijstje bijhouden van mollenacties.![]()
http://schiffersfm.omroep.nl/page/artikel/144264quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:25 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Is er toevallig ook een topic over vorig jaar waar de hints terug werden gekeken toen bekent was wie de Mol was?
En Sander Lantinga was zo fan van de beatles toch?quote:Volgens wikipedia waren The Byrds een tegenhanger van de bekende Beatles
Achteraf jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:32 schreef washandje het volgende:
[..]
En Sander Lantinga was zo fan van de beatles toch?
Dit is echt een prima theoriequote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:23 schreef Vakkie_W het volgende:
Alex is de Mol... Waarom?
De redactie van de Mol had iemand nodig om te ontvoeren voor het spel. Anders zou het spel niet gespeelt kunnen worden. Als eerste gingen ze naar Alex toe om te vragen of hij het wilde doen, met kans op een vrijstelling. Maar wat nou als de eerste kandidaat had geweigerd? Dan was voor de groep al meteen duidelijk geweest dat er iemand ontvoerd zou worden en dat het om een vrijstelling zou gaan. De radactie heeft nu dus op save gespeeld door de Mol te nemen.
evertquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:03 schreef evert het volgende:
turn turn turn kan ook slaan op het draaien (van plaatjes) = Paul Rabbering
Nah, vind ik wel meevallen, t spelletje viel of stond niet met óf de kandidaten wisten dat er iemand ontvoerd ging worden..quote:
Ja, komt doordat ik m'n bericht later heb aangepast (ivm Dick)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:13 schreef evert het volgende:
[..]
er zijn twee mensen en je noemt Alex, Dick en Menno......
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:16 schreef Mvnl het volgende:
Kwam het aantal vakjes van t sudoku-spel (of van 1 9e deel) toevallig overeen met het kamertje-ruilen-spel van vorig jaar... en zoja, wiens voorwerp lag nu in t vakje wat correspondeert met het vakje waar vorig jaar Milouschka's boekje in lag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |