Ik ben aan het google'nquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ook nog een type in gedachte toevallig?
Nah, die 5 is gewoon zo'n vrouwen/kappers-auto'tje volgens mij.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:17 schreef scoll0n het volgende:
Nr 5 moet volgens mij wel een sedan zijn. En die blauwe kleur doet me echt ernstig aan VW denken
Leek mij ook, maar tot ik het zeker weet houd ik alle opties openquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nah, die 5 is gewoon zo'n vrouwen/kappers-auto'tje volgens mij.
Dingen lijken me te klein om achterop een sedan te zitten..
dat gevoel heb ik dus ook. jammer dat de lichtunit van Nr. 3 niet helemaal compleet is...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
En toch heb ik beide al een gezien.. Nr.3 ergens irl, en Nr.5 volgens mij als foto (prototype)
Niet meerquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:38 schreef densmee het volgende:
waar kan ik de rest van de prijsvraag achterlichten vinden
Ik had ook niet gezegd dat het mee zou vallen (anders had ik ze zelf waarschijnlijk al kunnen vinden)quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:39 schreef densmee het volgende:
ik zit nu al een half uur te googelen maar ik kan nog niks gevonden krijgen
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:16 schreef Lausteen het volgende:
edit: niks hoor
http://www.supercars.net/cars/857.htmlquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:27 schreef ThaFreak het volgende:
en toch klopt volgens mij de jag niet....
de lampen uit de foto hebben een veel breedere ronding dan de jag
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:30 schreef M5 het volgende:
[..]
http://www.supercars.net/cars/857.html
zoek ehm er maar tussen uit
Nummer drie bedoelde ik, en dan met name de Renault Megane Coupe. Helaas is hij het nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:11 schreef Geqxon het volgende:
Nummer vijf doet mij sterk een renault gedachte oproepen
Chevrolet, Hyundai, Daewoo, een pot natquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:08 schreef OG-Loco het volgende:
Plaatje 5 is een Chevrolet WTCC Ultra Concept.
Even een fatsoenlijk plaatje erbij zoeken.
http://www.autoblog.nl/ar(...)usclecar-voor-europa
[afbeelding]
*AutoVisie opduikt
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:08 schreef OG-Loco het volgende:
Plaatje 5 is een Chevrolet WTCC Ultra Concept.
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Chevrolet, Hyundai, Daewoo, een pot nat
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |