abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45021004
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:14 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Ook nog een type in gedachte toevallig?
Ik ben aan het google'n
Nee.
pi_45021084
Nr 5 moet volgens mij wel een sedan zijn. En die blauwe kleur doet me echt ernstig aan VW denken
Wheehee
pi_45021692
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:17 schreef scoll0n het volgende:
Nr 5 moet volgens mij wel een sedan zijn. En die blauwe kleur doet me echt ernstig aan VW denken
Nah, die 5 is gewoon zo'n vrouwen/kappers-auto'tje volgens mij.
Dingen lijken me te klein om achterop een sedan te zitten..
Nee.
pi_45021822
waar blijft alexxxx als je hem nodig hebt
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  Moderator donderdag 4 januari 2007 @ 22:36:09 #30
18653 crew  D.
pi_45021905
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:32 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Nah, die 5 is gewoon zo'n vrouwen/kappers-auto'tje volgens mij.
Dingen lijken me te klein om achterop een sedan te zitten..
Leek mij ook, maar tot ik het zeker weet houd ik alle opties open
pi_45022018
En toch heb ik beide al een gezien.. Nr.3 ergens irl, en Nr.5 volgens mij als foto (prototype)
Nee.
pi_45022031
waar kan ik de rest van de prijsvraag achterlichten vinden
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_45022089
ik zit nu al een half uur te googelen maar ik kan nog niks gevonden krijgen
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_45022166
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
En toch heb ik beide al een gezien.. Nr.3 ergens irl, en Nr.5 volgens mij als foto (prototype)
dat gevoel heb ik dus ook. jammer dat de lichtunit van Nr. 3 niet helemaal compleet is...
V10
pi_45022312
1ste gedachte bij de foto's
#3 peugeot 206
#5 bmw Z4

ja ze kloppen niet maar toch
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  Moderator donderdag 4 januari 2007 @ 22:48:36 #36
18653 crew  D.
pi_45022514
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:38 schreef densmee het volgende:
waar kan ik de rest van de prijsvraag achterlichten vinden
Niet meer (vorige AutoVisie)
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:39 schreef densmee het volgende:
ik zit nu al een half uur te googelen maar ik kan nog niks gevonden krijgen
Ik had ook niet gezegd dat het mee zou vallen (anders had ik ze zelf waarschijnlijk al kunnen vinden)
pi_45022829
tallights rucklichten achterlichten + een auto of 30 gegoogeld maar helemaal niks
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_45023465
Plaatje 5 is een Chevrolet WTCC Ultra Concept.

Even een fatsoenlijk plaatje erbij zoeken.

http://www.autoblog.nl/ar(...)usclecar-voor-europa



*AutoVisie opduikt
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
pi_45023778
edit: niks hoor
pi_45023940
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:16 schreef Lausteen het volgende:
edit: niks hoor
dat dacht ik al.

eerst het topic doorlezen doet soms wonderen...
V10
pi_45024129
en toch klopt volgens mij de jag niet....
de lampen uit de foto hebben een veel breedere ronding dan de jag
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_45024264
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:27 schreef ThaFreak het volgende:
en toch klopt volgens mij de jag niet....
de lampen uit de foto hebben een veel breedere ronding dan de jag
http://www.supercars.net/cars/857.html

zoek ehm er maar tussen uit
V10
pi_45024437
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:30 schreef M5 het volgende:

[..]

http://www.supercars.net/cars/857.html

zoek ehm er maar tussen uit
ulltime bewijs.....
toch vind ik ze op de foto van die grijze op dezelfde pagina iets anders maar dat wel door de hoek van de foto komen
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_45028535
Nummer vijf doet mij sterk een renault gedachte oproepen
  vrijdag 5 januari 2007 @ 02:12:35 #45
164687 milfoid
Ja, maar toch
pi_45028543
Sjonge matchbox autotjes doh
What seems to be the officer, problem?
pi_45028581
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 02:11 schreef Geqxon het volgende:
Nummer vijf doet mij sterk een renault gedachte oproepen
Nummer drie bedoelde ik, en dan met name de Renault Megane Coupe. Helaas is hij het niet
pi_45029968
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:08 schreef OG-Loco het volgende:
Plaatje 5 is een Chevrolet WTCC Ultra Concept.

Even een fatsoenlijk plaatje erbij zoeken.

http://www.autoblog.nl/ar(...)usclecar-voor-europa

[afbeelding]

*AutoVisie opduikt
Chevrolet, Hyundai, Daewoo, een pot nat
Nee.
  Moderator vrijdag 5 januari 2007 @ 08:09:09 #48
18653 crew  D.
pi_45030151
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:08 schreef OG-Loco het volgende:
Plaatje 5 is een Chevrolet WTCC Ultra Concept.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 08:15:17 #49
127421 OG-Loco
Paper Trail
pi_45030204
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 07:28 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Chevrolet, Hyundai, Daewoo, een pot nat
Inderdaad
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 08:09 schreef D.Rose het volgende:

[..]





[ Bericht 37% gewijzigd door OG-Loco op 05-01-2007 08:22:46 ]
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
  Moderator vrijdag 5 januari 2007 @ 08:17:34 #50
18653 crew  D.
pi_45030222
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 08:15 schreef OG-Loco het volgende:

[..]

Inderdaad
Wel het Koreaanse Chevy he

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')