Mooi, dan hebben die hun uitwerking niet gemistquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gelukkig herkende ik het geluid van je uitlaat en die chromen blingers wel
Veel plezier en tot maandag!quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:21 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat naar Venetië tot maandag
veel plezierquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:21 schreef PeuRac het volgende:
Vast geen kart van 1600 kiloquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:21 schreef BaraCuda het volgende:
Met die schakelkart durf ik 0-100 sprint wel aan over een tijd als ik kan schakelen![]()
Leuk, ik ga naar Nieuwegeinquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:21 schreef PeuRac het volgende:
Dat snap ik nou nooit. Ding is van plastic en dan nog zo zwaar, is het blok van gietijzer, afgewerkt met lood oidquote:
Gietijzer ja, lood nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat snap ik nou nooit. Ding is van plastic en dan nog zo zwaar, is het blok van gietijzer, afgewerkt met lood oid
Amerikanen hequote:Op donderdag 4 januari 2007 22:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat snap ik nou nooit. Ding is van plastic en dan nog zo zwaar, is het blok van gietijzer, afgewerkt met lood oid
Dat zullen we nooit wetenquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Amerikanen he![]()
Als de body van normaal staal was geweest was het echt een dwijl geweest denk ik![]()
goed ideequote:Op donderdag 4 januari 2007 22:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik ga een paar uurtjes slaap pakken, morgen weer vroeg op..![]()
![]()
![]()
rij er toch zeldenquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:21 schreef lipje het volgende:
lekker Bo : http://frontpage.fok.nl/video/7174
afsluitdijk ook.Trouwens ik hoop dat je t morgen beter doet op je eerste lange tocht achter het stuurquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
dutje is ook OK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |