Van der Heijden, de nieuwe lieveling van Henk Spaan!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:50 schreef Radegast het volgende:
Haarlem - Jong Ajax 2-4.
2-0 achter bij de rust. Doelpunten in de 2e helft door Tayeb, Poepon, Van der Heijden en Goossens.
Nou van mij niet. Laat henk eerst maar lekker in de luwte werken in kaapstad. Misschien dat er nog iets moois onstaat voor de 2e helft van de competitie.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:25 schreef -Wolf- het volgende:
Van mij mag het voetbal wel weer beginnen.
Ze gaan maandag pas toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom is Poepon niet meer naar Afrika?
Omdat we al genoeg aanvallers in de selectie hebben?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom is Poepon niet meer naar Afrika?
Celta de vigo en Spartak Moskouquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:18 schreef -Wolf- het volgende:
wie waren ook alweer de volgende mogelijke tegenstanders in de UEFA-cup?
Fuck it. Allebei dure uitstapjes.quote:
veel van de mooiste wedstrijden waren 3-2's. AJAX-Atletico Madrid bv en Fey-AJAX 2 seizoenen geleden. En ja... zelfs NL-Tsjechie... 2-3.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:47 schreef denthemen het volgende:
ik zat net weer ff de samenvatting van utrecht-Ajax te kijken, lang geleden dat ik zó blij ben geweest
Die moffen zaten tijdens de loting van Ajax - Werder al tickets te zoeken naar Vigo of Moskouquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:25 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Fuck it. Allebei dure uitstapjes.. Bovendien ga ik in de zomer al naar Rusland.
.
-edit- thanks jna!.
Atletico uit, wat een kutwedstrijd, 2 penalty's tegen, witschge bijna door midden geschopt, maar we hebben ze eruit geflikkerd door schitterend voetbalquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:49 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
veel van de mooiste wedstrijden waren 3-2's. AJAX-Atletico Madrid bv en Fey-AJAX 2 seizoenen geleden. En ja... zelfs NL-Tsjechie... 2-3..
op zich niet gek, dat doen mensen tijdens een wk of ek ook.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:51 schreef jna het volgende:
[..]
Die moffen zaten tijdens de loting van Ajax - Werder al tickets te zoeken naar Vigo of Moskou![]()
1 van de spannendste wedstrijden die ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Atletico uit, wat een kutwedstrijd, 2 penalty's tegen, witschge bijna door midden geschopt, maar we hebben ze eruit geflikkerd door schitterend voetbal![]()
Ik ga binnenkort ook m'n ticket boeken naar Glasgowquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:52 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
op zich niet gek, dat doen mensen tijdens een wk of ek ook..
lijkt me een leuke stad.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:59 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook m'n ticket boeken naar Glasgow![]()
Genoa - Ajax 2-3quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:49 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
veel van de mooiste wedstrijden waren 3-2's. AJAX-Atletico Madrid bv en Fey-AJAX 2 seizoenen geleden. En ja... zelfs NL-Tsjechie... 2-3..
quote:Mendieta op weg naar Ajax.
Zaterdag 6 januari, door DeDominee, Amsterdam, 17.04u GMT+01.00, Spaanse Dagbla
Na Gabri lijkt Ajax opnieuw een Spaanse ervaren speler binnen te halen. Mendieta moet volgens enkele spaanse bronnen rond de 1,3 miljoen euro kosten. Ten Cate heeft zelf aangegeven dat hij blij zal zijn met de komst van Mendieta: Gaizka is een ervaren speler die op meerdere posities uit de voeten kan; aldus Ten Cate
quote:Davids is afhankelijk van transfers Ajax..
Mocht Ajax Markus Rosenberg of Olaf Lindenbergh verkopen, komt Edgar Davids naar Ajax na de winterstop. Dit weet de zaakwaarnemer van Edgar Davids te melden. Als dit mocht doorgaan dan ligt er voor Davids een contract voor 1,5 jaar. Ook heeft Martin van Geel een verhuur van Jan Vertonghen niet uitgesloten deze tranfer periode.
Nou dat 2e gerucht zou nog best een waar kunnen zijn, maar die 1e?quote:Op zondag 7 januari 2007 11:58 schreef denthemen het volgende:
Heb net eens wat rondgekeken op website's en je komt echt de raarste geruchten tegen
[..]
[..]
Alweer Mendieta? Die zou ook al komen ten tijden van de eerste geruchten over Stam.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:58 schreef denthemen het volgende:
Heb net eens wat rondgekeken op website's en je komt echt de raarste geruchten tegen
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |