Wat is het nut daarvan, buiten het salaris?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:58 schreef Erasmusch het volgende:
Kan je Lindenberg niet beter transfervrij laten gaan?
edit: Niet naar ons btw
Net een beetje als Huntelaarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:28 schreef Ajaxfan het volgende:
Talenten zoals Dembele hebben soms gewoon net die club nodig waar het klikt. In Dembele zijn geval was dit dus Willem II omdat hij daar speeltijd kreeg.
Het lijkt me een vervelend mannetje. En anders gaat ie rustig op de tribune zn tonnen opstrijkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan, buiten het salaris?
Een vervelend mannetje? Kan me dat niet goed voorstellen bij Lindenbergh, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het lijkt me een vervelend mannetje. En anders gaat ie rustig op de tribune zn tonnen opstrijken
Bij Heerenveen speelde die toch ook alleen met Samaras naast zich?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:42 schreef Vakkie_W het volgende:
Huntelaar zal jammer genoeg altijd falen in het buitenland. Hij is te traag voor een 2 spitsen systeem. Hij kan beter bij Ajax blijven.
Met Yildirim en Pranjic op de vleugels. Die zorgden voor de aanvoer, waardoor hij kon doen waar hij geschikt voor is. 16 meter spitsen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:20 schreef Barney.Stinson het volgende:
Bij Heerenveen speelde die toch ook alleen met Samaras naast zich?
Zijn er dan werkelijk zo weinig clubs die nog met vleugelspelers werken?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Met Yildirim en Pranjic op de vleugels. Die zorgden voor de aanvoer, waardoor hij kon doen waar hij geschikt voor is. 16 meter spitsen.
Dat kan ook nog komen voor KJHquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:41 schreef twi het volgende:
En hij heeft de kans om Ruud voorbij te streven, aangezien die na z'n 2e seizoen flink geblesseerd raakte en dus bijna een jaar stil stond in z'n ontwikkeling.
Nog zo iemand die het nederlands voetbal onderschat, je hoort toch keer op keer van nederlandse toppers in het buitenland dat de spelers welliswaar beter zijn, maar dat er vaak tactisch niet zo goed gedacht wordt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zijn die redenen dan?
Voetballen en scoren tegen Excelsior en andere 5e rangsclubjes, daar word je niet beter van.
Netjes, zelfs bij Jong Ajax moeten ze op achterstand komen om vervolgens te realiseren dat ze een keer moeten gaan voetballen. Wel een sterke comeback!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:50 schreef Radegast het volgende:
Haarlem - Jong Ajax 2-4.
2-0 achter bij de rust. Doelpunten in de 2e helft door Tayeb, Poepon, Van der Heijden en Goossens.
Ik ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:39 schreef PLAE@ het volgende:
Ik kijk al helemaal uit naar de klassieker, tering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |