abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45072115
Wanneer sluit die transfermarkt? Er worden echt ongeloofelijk weinig aankopen gedaan in de eredivisie deze 'winterstop'.
This post is gonna be legendary!
pi_45072124
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:58 schreef Erasmusch het volgende:
Kan je Lindenberg niet beter transfervrij laten gaan?
edit: Niet naar ons btw
Wat is het nut daarvan, buiten het salaris?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_45072144
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:28 schreef Ajaxfan het volgende:
Talenten zoals Dembele hebben soms gewoon net die club nodig waar het klikt. In Dembele zijn geval was dit dus Willem II omdat hij daar speeltijd kreeg.
Net een beetje als Huntelaar

Stilte voor de storm
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_45072183
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:59 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat is het nut daarvan, buiten het salaris?
Het lijkt me een vervelend mannetje. En anders gaat ie rustig op de tribune zn tonnen opstrijken
pi_45072301
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:01 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Het lijkt me een vervelend mannetje. En anders gaat ie rustig op de tribune zn tonnen opstrijken
Een vervelend mannetje? Kan me dat niet goed voorstellen bij Lindenbergh, eerlijk gezegd.
Bovendien zit hij weinig op de tribune, meer op de bank. Hij wordt ook nog wel eens erin gebracht (zoals. bijv. tegen NEC), niet dat hij wat toevoegt, maar toch.

We kunnen hem beter nog even houden en als er een club komt die er een half miljoen voor over heeft, mag hij van mij gaan.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_45072730
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 09:42 schreef Vakkie_W het volgende:
Huntelaar zal jammer genoeg altijd falen in het buitenland. Hij is te traag voor een 2 spitsen systeem. Hij kan beter bij Ajax blijven.
Bij Heerenveen speelde die toch ook alleen met Samaras naast zich?
pi_45072796
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:20 schreef Barney.Stinson het volgende:

Bij Heerenveen speelde die toch ook alleen met Samaras naast zich?
Met Yildirim en Pranjic op de vleugels. Die zorgden voor de aanvoer, waardoor hij kon doen waar hij geschikt voor is. 16 meter spitsen.
pi_45072874
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Met Yildirim en Pranjic op de vleugels. Die zorgden voor de aanvoer, waardoor hij kon doen waar hij geschikt voor is. 16 meter spitsen.
Zijn er dan werkelijk zo weinig clubs die nog met vleugelspelers werken?

Van Nistelrooy is ook niet veel sneller dan Huntelaar, en kan ook niet veel buiten de 16. Ik denk dat Huntelaar zich bij de meeste clubs dus ook wel zou redden. Hij is nu op z'n 23e(?) al verder dan van Nistelrooy destijds.
pi_45073073
Waarom is hij verder? Nistelrooij speelde op zn 23/24e ook al bij PSV en scoorde 2 seizoenen achter elkaar 29 en 31 competitie goals. Huntelaar niet..
pi_45073235
Ah, ik had het idee dat van Nistelrooy pas op z'n 24e echt een beetje doorbrak. Maar Huntelaar heeft natuurlijk al een succesvol jeugd-EK achter de rug, heeft al enkele interlands gespeeld en meer Europese wedstrijden dan Ruud destijds denk ik. van Nistelrooy zat alleen bij een club waar alles beter georganiseerd en stabieler was.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 14:41:18 #186
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45073383
Huntelaar loopt een klein half jaartje achter op Van Nistelrooij, maar heeft daarbij wel als voordeel dat hij al het EK U21 heeft behaald. En hij heeft de kans om Ruud voorbij te streven, aangezien die na z'n 2e seizoen flink geblesseerd raakte en dus bijna een jaar stil stond in z'n ontwikkeling. In het komende kalenderjaar moet Huntelaar alleen zo'n 30 goals scoren om bij dat niveau aan te haken.
pi_45073465
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:41 schreef twi het volgende:
En hij heeft de kans om Ruud voorbij te streven, aangezien die na z'n 2e seizoen flink geblesseerd raakte en dus bijna een jaar stil stond in z'n ontwikkeling.
Dat kan ook nog komen voor KJH
  zaterdag 6 januari 2007 @ 14:49:09 #188
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45073674
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:43 schreef Erasmusch het volgende:
Dat kan ook nog komen voor KJH
Uiteraard kan dat, met een beetje pech.
pi_45073754
Ik zie Huntelaar dit jaar ook niet echt veel ontwikkelen eerlijk gezegd. Spelend in een toch vaak stroef draaiend ajax. Zelf weinig scoren. Weer niet spelen op Europees topniveau. Hij lijkt een beetje last te krijgen van het ajaxtalentensyndroom wat de laatste jaren lijkt te heersen in Amsterdam. Jonge spelers die een seizoen spelen waarin alles lukt en meezit, overal geroemd worden, geen krant tv of andere media meer kunnen openen of er in voorkomen en de druk van duizenden. Om vervolgens als het wat minder gaat in een gat/isolement terrecht te komen (geen goede begeleiding?) En in het ergste geval in een neerwaarste spiraal terrechtkomen.

Al acht ik Huntelaar mentaal wel sterk, maar ook hij is niet van steen.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 14:57:40 #190
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45073969
Ach, ik vind het allemaal gelul. Ajax loopt stroef, en hij heeft er toch 20 in geschopt. Nee, het gaat niet zo makkelijk als vorig seizoen, maar daar zijn duidelijk aantoonbare redenen toe.
pi_45074009
Wat zijn die redenen dan?

Voetballen en scoren tegen Excelsior en andere 5e rangsclubjes, daar word je niet beter van.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 15:03:17 #192
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45074145
Geen aanvoer krijgen. De voorzetten die wel goed zijn, mikt hij er stuk voor stuk in. Voor de rest moet hij veel te veel voetballen, en zie je 'm soms de bal halen op de middenstip of aan de zijlijn. Tsja, daar liggen Huntelaar z'n kwaliteiten niet. Ajax moet gewoon spelen met twee middenvelders zoals eerder gezegd a la Pranjic en Yildirim. Dat kunnen Emanuelson en Ogararu prima. Zet er dan een Leonardo of Babel naast die Huntelaar zelf met steekpassjes kan bedienen en het loopt weer als een gek.
pi_45074287
Vorig jaar draaide het team slechter en was de aanvoer hetzelfde.
pi_45078164
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zijn die redenen dan?

Voetballen en scoren tegen Excelsior en andere 5e rangsclubjes, daar word je niet beter van.
Nog zo iemand die het nederlands voetbal onderschat, je hoort toch keer op keer van nederlandse toppers in het buitenland dat de spelers welliswaar beter zijn, maar dat er vaak tactisch niet zo goed gedacht wordt.
Als je ziet hoe er in engeland verdedigwoord, man man, ze denken daar bij 70 procent van de club nog steeds dat een back een kerel van 192 en 90 kilo is die er alleen hard in hoeft te kleunen. Het is niet voor niks dat van Persie daar zo makkelijk ze mannetjes voorbij komt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_45082639
Als Excelsior 10 keer tegen de nr 15 van Engeland speelt weet ik zeker dat Boro 9.5 keer wint.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 19:39:31 #196
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45084250
Ik kijk al helemaal uit naar de klassieker, tering.
pi_45084688
Haarlem - Jong Ajax 2-4.

2-0 achter bij de rust. Doelpunten in de 2e helft door Tayeb, Poepon, Van der Heijden en Goossens.
pi_45085730
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:50 schreef Radegast het volgende:
Haarlem - Jong Ajax 2-4.

2-0 achter bij de rust. Doelpunten in de 2e helft door Tayeb, Poepon, Van der Heijden en Goossens.
Netjes, zelfs bij Jong Ajax moeten ze op achterstand komen om vervolgens te realiseren dat ze een keer moeten gaan voetballen. Wel een sterke comeback!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_45085801
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:39 schreef PLAE@ het volgende:

Ik kijk al helemaal uit naar de klassieker, tering.
Ik ook
pi_45085951
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 10:42 schreef twi het volgende:
We haten Feyenoorders niet hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')