Leo gaat niet op de bank zittenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:34 schreef toma het volgende:
[..]
vind ik ook.
Ik denk dat met dit team het best gespeeld kan worden met een 4-4-2 opstelling met een ruit op het midden.
Alhoewel ik dit toch wel heel jammer vind, want Ajax moet buitenspelers hebben die de achterlijn halen en hun man passeren.
---------------Stekelenburg--------------
Ogararu---Stam------Grygera----Urby
----------------Heitinga------------------
--------Gabri------------Sneijder-------
------------------Perez------------------
------Huntelaar--------Babel-----------
Dat bedoel ik niet, ik bedoel qua gedragquote:Op zondag 7 januari 2007 22:42 schreef toma het volgende:
[..]
eerst zien dan geloven. Babel heeft dit seizoen meer indruk op mij gemaakt dan Leo.
met de opkomende Ogararu en Emanuelson heb je altijd nog plaats voor voorzetten vanaf de flanken. Huntelaar kan zijn eigen kansen ook creëeren die maakt z'n doelpuntjes toch wel.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:45 schreef koningdavid het volgende:
Gewoon 4-3-3 gaan ballen met Babel, Huntelaar en Leo in de voorhoede. Knappe verdediging die zoveel dreiging kan weerstaan.
Babel en Leo op de flanken = rugdekking aan beide kanten = meer ruimte voor Huntelaar
of:
Babel en Leo op de flanken = weinig voorzetten = onzichtbare Huntelaar.
Ik hoop op het eerste.![]()
Klopt ook. Niet zozeer door voorzetten van Babel (ook al zijn die er wel), maar vooral doordat Babel zoveel dreiging heeft dat zijn directe verdediger ook rugdekking krijgt van een centrale verdediger. Hierdoor staat Huntelaar vaak niet meer in zijn eentje tegen twee man.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar het was toch juist bewezen dat Huntelaar juist scoorde als Babel erin stond?
5 mans verdediging is de enige optiequote:Op zondag 7 januari 2007 22:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt ook. Niet zozeer door voorzetten van Babel (ook al zijn die er wel), maar vooral doordat Babel zoveel dreiging heeft dat zijn directe verdediger ook rugdekking krijgt van een centrale verdediger. Hierdoor staat Huntelaar vaak niet meer in zijn eentje tegen twee man.
Als Leo aan de andere kant voor hetzelfde gevaar kan zorgen, kan dat nog leuke situaties opleveren voor Ajax.
Inderdaad.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:48 schreef toma het volgende:
[..]
5 mans verdediging is de enige optie
of een verdedigende middenvelder (alá Simons daar heb je m weer) die meehelpt.
Het ligt aan de vorm. Een ervaren speler achterin t middenveld zou belangrijk zijn, om de lijnen uit te zetten en bij een omschakeling de organisatie te behouden.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Inderdaad.
Nee maar serieus, ik denk dat daar de kracht licht van Ajax tegen bijvoorbeeld Bremen. Reken maar dat die in de Bundesliga niet gewend zijn tegen een ploeg te spelen met een spits (Huntelaar) en twee gevaarlijke spelers op de flanken. En dan ook nog een aanvallende middenvelder erachter (Perez/ Sneijder. Daar liggen echt wel mogelijkheden voor Ajax.
Het kan echter ook verkeerd uitpakken, dat Ajax verdedigend helemaal overlopen wordt en dat we (Bayern Muchen-flashback) met 4-1 afgeslacht worden ofzo.
Ik hoop op het eerste.![]()
Speel je wel een beetje zoals PSV dat vorig jaar deed wanneer VoH speelde (met Kone en Farfan).quote:Op zondag 7 januari 2007 22:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt ook. Niet zozeer door voorzetten van Babel (ook al zijn die er wel), maar vooral doordat Babel zoveel dreiging heeft dat zijn directe verdediger ook rugdekking krijgt van een centrale verdediger. Hierdoor staat Huntelaar vaak niet meer in zijn eentje tegen twee man.
Als Leo aan de andere kant voor hetzelfde gevaar kan zorgen, kan dat nog leuke situaties opleveren voor Ajax.
Ik zag hem gister lopen in Amsterdam en hij rook naar koffie. Voor de rest niks...quote:Op zondag 7 januari 2007 23:16 schreef Black-Death het volgende:
Weet iemand nog iets over Mendieta? Of dat vage gerucht ..
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:21 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zag hem gister lopen in Amsterdam en hij rook naar koffie. Voor de rest niks...
Dalijk gaan de besprekingen net zoals bij psv in het spaansquote:Op zondag 7 januari 2007 23:56 schreef toma het volgende:
[..]
opzich een goeie ervaren speler. Vooral omdat hij ook Spaans is, hebben we straks een heel Spaans middenveld
quote:Zonen Laudrup uitgenodigd voor stage bij Barcelona
Ajax lijkt grote concurrentie te krijgen in de strijd om de zonen van Michael Laudrup. Barcelona heeft zowel Andreas als Mads uitgenodigd voor een stage. Andreas liep in de herfst al stage bij Ajax en is voor een tweede stage uitgenodigd. Ajax hoopt ook zijn broer Mads Laudrup op stage te krijgen, maar daar schijnt zijn club FC Kopenhagen vooralsnog niets van te willen weten.
Hij mag vertrekken bij Middlesbrough, Bilbao heeft interesse.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:16 schreef Black-Death het volgende:
Weet iemand nog iets over Mendieta? Of dat vage gerucht ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |