abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45125945
mooi gedicht.
pi_45126206
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:19 schreef toma het volgende:
mooi gedicht.
[afbeelding]
Waar is je gedicht dan?
pi_45126273
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:24 schreef devv05 het volgende:

[..]

Waar is je gedicht dan?
staat in die speech van Jaakke
pi_45126412
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:25 schreef toma het volgende:

[..]

staat in die speech van Jaakke
Oh, die lap tekst had ik overgeslagen
pi_45126761
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:34 schreef toma het volgende:

[..]

vind ik ook.
Ik denk dat met dit team het best gespeeld kan worden met een 4-4-2 opstelling met een ruit op het midden.
Alhoewel ik dit toch wel heel jammer vind, want Ajax moet buitenspelers hebben die de achterlijn halen en hun man passeren.

---------------Stekelenburg--------------
Ogararu---Stam------Grygera----Urby
----------------Heitinga------------------
--------Gabri------------Sneijder-------
------------------Perez------------------
------Huntelaar--------Babel-----------
Leo gaat niet op de bank zitten
pi_45127009
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:37 schreef Jasza het volgende:

[..]

Leo gaat niet op de bank zitten
eerst zien dan geloven. Babel heeft dit seizoen meer indruk op mij gemaakt dan Leo.
pi_45127095
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:42 schreef toma het volgende:

[..]

eerst zien dan geloven. Babel heeft dit seizoen meer indruk op mij gemaakt dan Leo.
Dat bedoel ik niet, ik bedoel qua gedrag

Als ie paar keer bankie is dan gaat ie janken
pi_45127129
Gewoon 4-3-3 gaan ballen met Babel, Huntelaar en Leo in de voorhoede. Knappe verdediging die zoveel dreiging kan weerstaan.

Babel en Leo op de flanken = rugdekking aan beide kanten = meer ruimte voor Huntelaar
of:
Babel en Leo op de flanken = weinig voorzetten = onzichtbare Huntelaar.

Ik hoop op het eerste.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_45127162
Maar het was toch juist bewezen dat Huntelaar juist scoorde als Babel erin stond?
pi_45127210
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:45 schreef koningdavid het volgende:
Gewoon 4-3-3 gaan ballen met Babel, Huntelaar en Leo in de voorhoede. Knappe verdediging die zoveel dreiging kan weerstaan.

Babel en Leo op de flanken = rugdekking aan beide kanten = meer ruimte voor Huntelaar
of:
Babel en Leo op de flanken = weinig voorzetten = onzichtbare Huntelaar.

Ik hoop op het eerste.
met de opkomende Ogararu en Emanuelson heb je altijd nog plaats voor voorzetten vanaf de flanken. Huntelaar kan zijn eigen kansen ook creëeren die maakt z'n doelpuntjes toch wel.
pi_45127231
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar het was toch juist bewezen dat Huntelaar juist scoorde als Babel erin stond?
Klopt ook. Niet zozeer door voorzetten van Babel (ook al zijn die er wel), maar vooral doordat Babel zoveel dreiging heeft dat zijn directe verdediger ook rugdekking krijgt van een centrale verdediger. Hierdoor staat Huntelaar vaak niet meer in zijn eentje tegen twee man.
Als Leo aan de andere kant voor hetzelfde gevaar kan zorgen, kan dat nog leuke situaties opleveren voor Ajax.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_45127296
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:47 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Klopt ook. Niet zozeer door voorzetten van Babel (ook al zijn die er wel), maar vooral doordat Babel zoveel dreiging heeft dat zijn directe verdediger ook rugdekking krijgt van een centrale verdediger. Hierdoor staat Huntelaar vaak niet meer in zijn eentje tegen twee man.
Als Leo aan de andere kant voor hetzelfde gevaar kan zorgen, kan dat nog leuke situaties opleveren voor Ajax.
5 mans verdediging is de enige optie
of een verdedigende middenvelder (alá Simons daar heb je m weer) die meehelpt.
pi_45127420
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:48 schreef toma het volgende:

[..]

5 mans verdediging is de enige optie
of een verdedigende middenvelder (alá Simons daar heb je m weer) die meehelpt.
Inderdaad.

Nee maar serieus, ik denk dat daar de kracht licht van Ajax tegen bijvoorbeeld Bremen. Reken maar dat die in de Bundesliga niet gewend zijn tegen een ploeg te spelen met een spits (Huntelaar) en twee gevaarlijke spelers op de flanken. En dan ook nog een aanvallende middenvelder erachter (Perez/ Sneijder. Daar liggen echt wel mogelijkheden voor Ajax.

Het kan echter ook verkeerd uitpakken, dat Ajax verdedigend helemaal overlopen wordt en dat we (Bayern Muchen-flashback) met 4-1 afgeslacht worden ofzo.

Ik hoop op het eerste.
pi_45127496
Als je Perez achter Huntelaar zet dan helpt die verdedigende middenvelder de defense niet

Qua dreiging zal het stuk gevaarlijker worden, maar of het voor Huntelaar zo goed gaat zijn betwijfel ik nog
pi_45127566
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:51 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Inderdaad.

Nee maar serieus, ik denk dat daar de kracht licht van Ajax tegen bijvoorbeeld Bremen. Reken maar dat die in de Bundesliga niet gewend zijn tegen een ploeg te spelen met een spits (Huntelaar) en twee gevaarlijke spelers op de flanken. En dan ook nog een aanvallende middenvelder erachter (Perez/ Sneijder. Daar liggen echt wel mogelijkheden voor Ajax.

Het kan echter ook verkeerd uitpakken, dat Ajax verdedigend helemaal overlopen wordt en dat we (Bayern Muchen-flashback) met 4-1 afgeslacht worden ofzo.

Ik hoop op het eerste.
Het ligt aan de vorm. Een ervaren speler achterin t middenveld zou belangrijk zijn, om de lijnen uit te zetten en bij een omschakeling de organisatie te behouden.
pi_45128428
Weet iemand nog iets over Mendieta? Of dat vage gerucht ..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 7 januari 2007 @ 23:20:39 #292
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45128605
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:47 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Speel je wel een beetje zoals PSV dat vorig jaar deed wanneer VoH speelde (met Kone en Farfan).
  zondag 7 januari 2007 @ 23:21:00 #293
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_45128620
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:16 schreef Black-Death het volgende:
Ik zag hem gister lopen in Amsterdam en hij rook naar koffie. Voor de rest niks...
Jawel, je keek.
pi_45129837
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:21 schreef jna het volgende:

[..]

Ik zag hem gister lopen in Amsterdam en hij rook naar koffie. Voor de rest niks...

opzich een goeie ervaren speler. Vooral omdat hij ook Spaans is, hebben we straks een heel Spaans middenveld
  zondag 7 januari 2007 @ 23:57:41 #295
131729 jna
pi_45129885
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:56 schreef toma het volgende:

[..]

opzich een goeie ervaren speler. Vooral omdat hij ook Spaans is, hebben we straks een heel Spaans middenveld
Dalijk gaan de besprekingen net zoals bij psv in het spaans
Jawel, je keek.
pi_45129924
quote:
Zonen Laudrup uitgenodigd voor stage bij Barcelona
Ajax lijkt grote concurrentie te krijgen in de strijd om de zonen van Michael Laudrup. Barcelona heeft zowel Andreas als Mads uitgenodigd voor een stage. Andreas liep in de herfst al stage bij Ajax en is voor een tweede stage uitgenodigd. Ajax hoopt ook zijn broer Mads Laudrup op stage te krijgen, maar daar schijnt zijn club FC Kopenhagen vooralsnog niets van te willen weten.
pi_45130004
Ljungberg mag trouwens weg bij Arsenal. Misschien iets voor Ajax als Rosenberg weg gaat?
pi_45130068
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:16 schreef Black-Death het volgende:
Hij mag vertrekken bij Middlesbrough, Bilbao heeft interesse.

Ljungberg is meer dan welkom, maar die is natuurlijk onhaalbaar.
pi_45130290
Eigenlijk is het heel simpel:

Lindenbergh of Rosenberg verkopen
Davids halen

Volgens mij wil Davids nu wel. Misschien kan Denthemen (onze 'Davids-bron' zijn licht daarover schijnen.
  maandag 8 januari 2007 @ 00:12:54 #300
131729 jna
pi_45130323
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:58 schreef toma het volgende:

[..]

Gelukkig was hun vader nogal enthousiast over Ajax, zal wel goed komen
Jawel, je keek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties