Preciesquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:21 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ga gewoon elke zaterdag naar 4chan, bitches.
Nope nevaquote:Op maandag 5 februari 2007 17:59 schreef ryangozer het volgende:
Oh god, het houd nooit op he?
Het zijn er maar 5, als je goed kijktquote:Op maandag 5 februari 2007 18:32 schreef vogelkooi het volgende:
[afbeelding]
maar ik ruik fotosoep: die poten![]()
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:39 schreef TripleBee het volgende:
Dit hele topic is geweldig..vind ik persoonlijk.........
mooie kapsel heeft die vrouw btwquote:
Maken ze het hondje bang Djep?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:46 schreef Djep het volgende:
tvppppppp
ik zie ggen kikkers en padden humor staan hoor.quote:
nee, één van mijn katten is dood.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:29 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Maken ze het hondje bang Djep?
Tvp
Zo liev. Wil em eigenlijk oppakken en knuffelen.quote:
Ik denk een Scottisch Foldquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:49 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Ik wil ook een poesje met zo'n lief beffie.
En wat voor poesje is dat, dat met dat plantje speelt?
Ik vind het zo schattig. Ik kan het wel opetenquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zo liev. Wil em eigenlijk oppakken en knuffelen.
Die op 0'47quote:Op zondag 8 april 2007 23:35 schreef DaveMasteR het volgende:
Je moet slapende poesjes niet wakker maken.
Wat een lief filmpjequote:Op zondag 8 april 2007 23:35 schreef DaveMasteR het volgende:
Je moet slapende poesjes niet wakker maken.
Mijn pers lijkt hier ook op maar luisterde niet naar de naam Gizmoquote:
Hahaquote:
iieee wat zit er aan de ogen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:12 schreef nokwanda het volgende:
Heeft iemand hier een leukle tekst bij
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:36 schreef Appelpit het volgende:
[..]
Die kat lijkt op mijn kat: POPOV![]()
[[url=http://img396.imageshack.us/img396/3433/shit136nh8.th.jpg]afbeelding][/URL]
Katten houden ook wel van jou hoor Viswijfjequote:Op vrijdag 13 april 2007 16:15 schreef Viswijfje het volgende:
oja vet schattig!!!![]()
![]()
![]()
ik hou van katten!!!![]()
De volgende keer toch iets minder stuff in die peuk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:12 schreef nokwanda het volgende:
Heeft iemand hier een leukle tekst bij
[afbeelding]
quote:
Ik maak ze niet zelf (uiteraard), maar die jonge katjes kruipen uit zichzelf wel in de gekste dingen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:08 schreef Viswijfje het volgende:
moooooi
me dag begint weer met lachuh!!!
alleen maken jullie die fotos zelf? want dat je je kat in een glas stopt vind ik zelf ver gaan ookal is t plaatje wel kewl![]()
Mental Imagequote:Op donderdag 19 april 2007 20:21 schreef Smittend het volgende:
Met dank aan mij ??? Hoezo...?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:36 schreef doka het volgende:
Ik heb nu geen zin om te kijken of deze al voorbijgekomen zijn, dus zie dit maar als een TVP met plaatjes
[afbeelding]
Die bovenstequote:Op zondag 15 april 2007 02:43 schreef doka het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=JZAHl5_LTGQquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:03 schreef bigore het volgende:
[url]http://www.youtube.com/watch?v=JZAHl5_LTGQ[url]
even wat anders, zitten wel leuke tussen
quote:
quote:
die 2de is echt geweldigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:48 schreef godigita het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
hee hee... humor is relatief... en ik ben gewoon vrij simpelquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:59 schreef Strychnine het volgende:
De helft is nou niet bepaald echt grappig van wat je post... velen zijn gewoon foto's van poezen...
wuhahaha.. ach dan kan mijn katten topic weer open..quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:11 schreef Game_Error het volgende:
wtf echt, je maakt ff de doodsteek van dit topic ofzo...
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:03 schreef WurM het volgende:
Wat voor brakke browsers gebruiken jullie, dat het crasht?
Iig niet Operaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:03 schreef WurM het volgende:
Wat voor brakke browsers gebruiken jullie, dat het crasht?
Zeker weten ,dus opschonenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:23 schreef Jump het volgende:
Te veel foto's en teveel niet grappige plaatjes.
Dat was dus (opzettelijk fout) eated, maar iemand die het niet helemaal snapt heeft het even "verbeterd"quote:
Zwijmelquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:44 schreef RobbieT het volgende:
Dit topic weer eens even wat leven inblazen:
- zooi plaatjes-
Dan moet je je 'aantal replies per pagina' op 25 zetten, heb je er geen last meer vanquote:Op maandag 23 juli 2007 00:59 schreef knnth het volgende:
Zit ik die vijf-fokkin-honderd plaatjes weer te laden om te zien dat er alleen maar ene tvp is bijgekomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |