quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:52 schreef BVO het volgende:
Mark, kun je ons iets vertellen over de verhouding van het aantal uitgebrachte stemmen per kandidaat? Waren er duidelijke favorieten of niet? Gewoon een klein tipje van de sluier
.
Ik kan het toch proberen.
Mag ik er iets van brouwen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
NeeWas net thuis en moest ook heul nodig naar de wc
Dat vind ik wel een hele goeiequote:Op donderdag 4 januari 2007 18:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mag ik er iets van brouwen?
Iets van 2000 keuzes voor Hearts om te falen...
Gaat Uw Gangquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel iets meer de juiste richtingquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
2000 nummers maarquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:29 schreef m-materazzi het volgende:
Wat denken/hopen jullie dat de kandidaten gaan zingen? Zo veel keuze is er immers niet...
Juist niet denk ik. Een flinke lijst met lekker in het gehoor liggende nummers, met genoeg genres en stijlen. Ik denk dat dit juist wel één van de meest makkelijke categorieen voor de kandidaten is..quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:36 schreef m-materazzi het volgende:
Wordt lastig voor de kandidaten om een nummer te vinden dat bij ze past.
Als je niets uit die lijst kunt zingen hoor je niet in dit programma.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:36 schreef m-materazzi het volgende:
Wordt lastig voor de kandidaten om een nummer te vinden dat bij ze past.
Subtielquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:47 schreef m-materazzi het volgende:
De berichten van mij waren sarcastisch bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |