Heb ik ergens gelezen. Kan het alleen nu niet meer vindenquote:
Je hebt het hier wel over Ole hè? Onze eigen BN'er-watcher!!quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je hebt het hier wel over Ole hè? Onze eigen BN'er-watcher!!
Ik noem een Vic, een Rob, een Georgina - Ole kent ze allemaal!
PS. O en ze leest de bladen.![]()
Hoe zo weet je dat niet?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:02 schreef Ole het volgende:
BTW. ik zag Victor Neuklat gister nog.
Ik weet niet of hij alleen was
O, Hans van Willigenburg!quote:Op zondag 25 mei 2008 22:23 schreef Ole het volgende:
Er was een blonde dame bij die verdacht veel op Kim leek. Maar goed, die was ook al een kopie van zijn ex, dus wellicht is Kim ingeruild voor een ongeschonden exemplaar![]()
het is Hans van Willigenburg met zijn teckel Sinatra. In mijn stamkroeg komen verder: Andre van Duin, Robert Jensen, Hans Cornelissen, Fred Oster, e.v.a.... grachtengordel he![]()
Oh ja, de oom en de neef van static zie ik er ook weleens![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:26 schreef Suko het volgende:
Niet echt een stermaar vooruit:
´Irene van der Laar weer single´
door onze redactie
AMSTERDAM - Presentatrice Irene van der Laar is weer single. Ze zou haar relatie met hockeytrainer Sander Brinkhuijsen hebben beëindigd. Dit meldt RTL Boulevard. Met Sander kreeg Irene in 2006 een zoon: Vince. De twee zouden binnenkort gaan trouwen. Irene van de Laar (39) heeft lange tijd een relatie gehad met Wessel van Diepen. De twee hebben samen een dochter gekregen, genaamd India. telegraaf.nl
quote:Irene van de Laar heeft nieuwe liefde!
door Colette Boegman
AMSTERDAM - Irene van de Laar heeft een nieuwe liefde. De 39-jarige presentatrice, die ruim twee weken geleden haar relatie met de vader van haar tweede kindje verbrak, is als een blok gevallen voor televisietandarts Bertho Kleinsman (44). Irene: „Ik heb het vorig weekend aan Sander verteld, dus ik heb nu niets meer te verbergen. Ja, ik ben verliefd!”
quote:
quote:Irene van de Laar heeft nieuwe liefde!
door Colette Boegman
AMSTERDAM - Irene van de Laar heeft een nieuwe liefde. De 39-jarige presentatrice, die ruim twee weken geleden haar relatie met de vader van haar tweede kindje verbrak, is als een blok gevallen voor televisietandarts Bertho Kleinsman (44). Irene: „Ik heb het vorig weekend aan Sander verteld, dus ik heb nu niets meer te verbergen. Ja, ik ben verliefd!”
Je zal maar een week zonder relatie zittenquote:
Spikequote:Op donderdag 5 juni 2008 21:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is over tussen Sienna Miller en Rhys Ifans, wegens jaloezie van zijn kant naar het schijnt:
[ afbeelding ]
dat als je op de stoel ligt en hij zijn boor in je bakkes douwt (.....) , er op het plafond een flatscreen hangt en je Marathon Man kan kijken ter afleiding, of zo, denk ikquote:
ja, Scan, dat is toch onvoorstelbaar, de horror en je zal ook maar een man treffen zonder poen!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:47 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Je zal maar een week zonder relatie zitten![]()
Ies iet seef???quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:09 schreef milagro het volgende:
dat als je op de stoel ligt en hij zijn boor in je bakkes douwt (.....) , er op het plafond een flatscreen hangt en je Marathon Man kan kijken ter afleiding, of zo, denk ik
ooooh kijk eens op hun sitequote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:41 schreef Suko het volgende:
[..]
[..]
Ik las dat ook vanmorgen, vervolgens even die televisietandarts Bertho Kleinsman met google opgezocht, ik wil toch weten wat voor een kop hij heeft, nietwaar?! En volgens deze site is 'haar' Bertho uhm....getrouwd? Of is dat allemaal alweer verleden tijd...maar ja, who cares anyway...
![]()
Paspoort van de broertjes Kleinsman
Naam Richard en Bertho Kleinsman
Woonplaats Velp / Bochtolt
Leeftijd 43 / 41
Burgerlijke staat gehuwd, 3 kinderen / gehuwd, 2 kinderen
Beroep Beide tandarts
Rijk geworden met de introductie van succesformule: ‘The art of a smile’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |