Zou tof zijn, voor twee plekjes iets verderop in het toernooi.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:56 schreef sanger het volgende:
@ Bruce: hoe gaan we verder in de 2e ronde? Een winnaars en een verliezersronde? Of gaan alleen de winnaars door?
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou tof zijn, voor twee plekjes iets verderop in het toernooi.![]()
Je tegenstander heeft het toch wel ingevuld.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:49 schreef rubbereend het volgende:
ik heb volgens mij nog steeds geen tegenstand
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je tegenstander heeft het toch wel ingevuld.
Of jij het tegenstand noemt, laat ik graag aan jou over
Whehe, ik ging al bij jou kijken, jij had er 4 dezelfde als ikquote:Op zondag 7 januari 2007 16:17 schreef BVO het volgende:
Dan zit jij denk ik wel goed.
Bij mij en Urquhart draait het om 3 partijen (Webster, Greatbacth en Hanvidge).
Shit, ik niet! Dat verwacht je ook niet echt eigenlijkquote:
Lucky loser systeem om weer in te stromen. Maar doe maar niet, eruit is eruit.quote:
Zelfde als Double Knock Off???quote:Op zondag 7 januari 2007 17:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lucky loser systeem om weer in te stromen. Maar doe maar niet, eruit is eruit.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:09 schreef Bruce117 het volgende:
We spelen met fokkers tegen elkaar. Uiteraard Knock-out, want een echt toernooi is een Knock-out toernooi.
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je tegenstander heeft het toch wel ingevuld.
Of jij het tegenstand noemt, laat ik graag aan jou over
Het is 6-6 en we hebben nog 1 partij verschillend.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:48 schreef borisz het volgende:
Ik sta nu gewoon voor op XL
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:03 schreef XL het volgende:
[..]
Het is 6-6 en we hebben nog 1 partij verschillend.
Alles hangt dus af van John Boy Walton, dat zit wel goed dus.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik lig er al uit... heb de rest van de wedstrijden hetzelfde voorspelt als Arcee... verschil is niet meer goed te maken
Hij is nogal hardgekookt...quote:Op zondag 7 januari 2007 23:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekker zo'n eitje, he Suijk?
JIj bent al doorquote:
En nog maar 1 wedstrijd verschillend voorspelt. Wordt spannend tussen Walton en Sorensen.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:43 schreef Bruce117 het volgende:
Tussenstand met 12 van de 16 wedstrijden gespeeld:
Sanger 7
leroytje 8
Op teletekst staat: Martin Atkins, Eng - nog niet bekendquote:Op zondag 7 januari 2007 16:02 schreef Svensational het volgende:
Martin Atkins (Eng) - Gary Fenn (Eng)
En door, rest is hetzelfdequote:Op zondag 7 januari 2007 23:43 schreef Bruce117 het volgende:
Tussenstand met 12 van de 16 wedstrijden gespeeld:
Ambrosius 7
Miss_S 6
Komen we tegen elkaar in de verliezersrondequote:
SPAM!quote:Op maandag 8 januari 2007 11:00 schreef XL het volgende:
Ik onderbreek dit topic even voor reclame
[afbeelding]
Voor de mensen die zo'n toernooi leuk vinden en tevens enige interesse in tennis hebben.
[Tournament] De fok!-spt tennisgame
Is er nou wel of geen verliezers ronde. Moet dat wel ff weten anders vergeet ik straks weer de partijen in te vullenquote:Op maandag 8 januari 2007 09:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Komen we tegen elkaar in de verliezersronde![]()
Nou voor mij is de spanning er een beetje af alquote:Op maandag 8 januari 2007 08:59 schreef sanger het volgende:
[..]
En nog maar 1 wedstrijd verschillend voorspelt. Wordt spannend tussen Walton en Sorensen.
je hebt gelijk indd, daar had ik nog niet naar gekekenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:06 schreef leroytje het volgende:
[..]
Nou voor mij is de spanning er een beetje af al
Je kunt namelijk maximaal gelijk spelen en dan telt de schiftingsvraag.
Jij hebt 66 sets en ikke 62 sets
er zijn op het moment 43 sets gespeeld, en er zijn nog 4 wedstrijden, wat neerkomt op nog maximaal 20 te spelen sets: 43+20 = 63, dus ik zit het dichtst bij, en ikke win![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |