En waarom ben ik een trutje?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja hej, tis wel een trutje uit 1988, daar kun je niet teveel van verwachten nu![]()
ok ok, laten we het normaal houden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En waarom ben ik een trutje?
Klep dicht vrouwmens!quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En waarom ben ik een trutje?
Psychaquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:47 schreef PsyCha het volgende:
Te lange test. Maar ben dus amper op de hoogte.
Nee ik ben zo een ouwe mannetje waar jij op geiltquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Heb ik iets misdaan? Of ben jij zo'n vervelende puber die zichzelf moet bewijzen?
Ik wilde net eenquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Inmiddels aangepast, zo goed?![]()
Opnieuw aangepastquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:57 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ik wilde net eenteruggeven en toen zag ik
staan.
![]()
Had ook gewoon moeten weten dat ze tegenwoordig overal wel een woord voor verzinnenquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je kan het gwoon niet hebben dat een trutje geboren in 1988 je eruitlult![]()
Je bent gewoon bang dat we je ontdekken!quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:50 schreef Locusta het volgende:
Ik ben halverwege opgehouden met de test.... wat een-test!
Het gaat helemaal niet om je kennis over pedofilie! Het is gewoon een manier om pedofilie onder de aandacht te brengen en een soort van reclame/propagandamiddel...![]()
De vragen testen niet je kennis, want je kunt bij de meeste (!!) vragen gewoon kijken welk woord het beste in de zin past en dat invullen...!![]()
Mij niet gezien dus![]()
undercover pedoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:10 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat we je ontdekken!
Dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:10 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Je bent gewoon bang dat we je ontdekken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |