Jij blijquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:31 schreef Marijke236 het volgende:
Goede antwoorden: 17
Foute antwoorden: 31
Je bent amper op de hoogte.
Semipedoquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:38 schreef MissLeDuq het volgende:
Goed: 21
Fout: 27
Sommige vragen zijn echt![]()
"quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Goede antwoorden: 48
Foute antwoorden: 0
Join the club!
![]()
Pwnd, o wacht, dat mag niet meer.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:47 schreef Marijke236 het volgende:
lemming van mijn briljante topique
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Goede antwoorden: 48
Foute antwoorden: 0
Join the club!
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik hoef het niet te doen want ik weet toch al dat ik juist het tegenovergestelde ben.![]()
Jij gaat met oudere mannen?quote:
Je kan niet alles weten hequote:
Dat ze daar nou geen woord voor hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik naar huis
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:37 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dat ze daar nou geen woord voor hebbenNee dat noemen zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik naar huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee dat noemen zeDoe eens niet zo serieus zeg, dit is ONZ hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
Ja maar ik wou alleen even zeggen dat het mij niet zo zeer om geld gaat.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:40 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo serieus zeg, dit is ONZ hoor
Je kan het gwoon niet hebben dat een trutje geboren in 1988 je eruitlultquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:40 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo serieus zeg, dit is ONZ hoor
zeg dan gelijk dat hij op een awesome manier gepwned is!quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je kan het gwoon niet hebben dat een trutje geboren in 1988 je eruitlult![]()
Ja hej, tis wel een trutje uit 1988, daar kun je niet teveel van verwachten nuquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:43 schreef Brief het volgende:
[..]
zeg dan gelijk dat hij op een awesome manier gepwned is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |