én niet alle bejaarden zijn vervelend.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:13 schreef Jenny_ het volgende:
Zal je oma leuk vinden dat je zo over d'r denkt...![]()
Ik heb een tijdje geleden zwarte piet moeten spelen bij een buurtvereniging samen met een vriendin. We hadden nog een hoop pepernoten over dus zijn we even naar het bejaardenhuis geweest (mijn zus werkt daar als verzorgende). De reactie van die mensen waren zo leuk, als een kind zo blij.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:24 schreef Samsonneke het volgende:
Als sommige mensen nou eens de tijd namen bejaarden beter de leren kennen, zouden ze er waarschijnlijk anders over denken. Ik heb een tijd terug maatschappelijke stage moeten verrichten in een bejaardentehuis. Op het begin had ik ook zoiets van "oude zeikerds", maar dat is dus helemaal niet zo. Over het algemeen zijn het hele aardige mensen met geweldige verhalen. Natuurlijk heb je een paar rotte appels ertussen zitten die zeiken om een suikerklontje teveel, maar dat moet je gewoon negeren.
Een beetje geduld is ook niet verkeerd.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:23 schreef HansU het volgende:
verkapt "ik ben gefrustreerd omdat ik tot mijn 6567e moet werken" topic
67e, nu nog mooier!!quote:
Jij baalt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:28 schreef HansU het volgende:
[..]
67e, nu nog mooier!!
Dan ben ik waarschijnlijk al weer bijna aan het ontbinden, indien ik het haal.
Door voor je in de wachtrij bij de AH in slaap te vallen ja.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:35 schreef Yankee_One het volgende:
de meeste halen wel de vaart uit de maatschappij
of naar dingen gaan kijken die ze toch nooit kopenquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:37 schreef HansU het volgende:
[..]
Door voor je in de wachtrij bij de AH in slaap te vallen ja.
nee, slagroom is niet goed voor voor mij, zij de dokter.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:38 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
of naar dingen gaan kijken die ze toch nooit kopen
kan je na gaan hoe irritant een bejaarde gothic moet zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:40 schreef crackhead het volgende:
Dat heb ik nou met gothics, en dat soort ongewassen alto-tuig.
Bijna net zo erg als bejaarde punkers.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:42 schreef HansU het volgende:
[..]
kan je na gaan hoe irritant een bejaarde gothic moet zijn.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:43 schreef EricG het volgende:
Pleeg dan zelfmoord.
ik moet ze nog tegen komen, maar ik vrees de dag dat dat gaat gebeurenquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als bejaarde punkers.
wacht 50 jaarquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:48 schreef HansU het volgende:
[..]
ik moet ze nog tegen komen, maar ik vrees de dag dat dat gaat gebeuren![]()
Dan lach ik me serieus kapot.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:48 schreef HansU het volgende:
[..]
ik moet ze nog tegen komen, maar ik vrees de dag dat dat gaat gebeuren![]()
denk dat er een hoop gewoon thuis voor de 13 kinderen hebben gezorgd hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:53 schreef Alicey het volgende:
Eens ben je zelf oud. Heb je een leven lang aan de maatschappij gebouwd, en dan word je daarna als een probleem beschouwd.
Waarom zou dat geen maatschappelijke inbreng zijn?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:54 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
denk dat er een hoop gewoon thuis voor de 13 kinderen hebben gezorgd hoor
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom zou dat geen maatschappelijke inbreng zijn?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:11 schreef OFfSprngr het volgende:
Waarom zijn er nog mensen die zeggen "ja, ik wil echt heel oud worden, dat lijkt me leuk"
Je hoort ook weinig mensen zeggen dat ze graag dood willen voor hun 40equote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:33 schreef nijnja het volgende:
Hij is vast al bekend, maar ik kon er wel om lachen![]()
http://youtube.com/watch?v=RcOLWoVtn00
Mn ex zei een keer "voor de grap" dat ie zelfmoord wilde plegen voor zn 40e ofzo.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hoort ook weinig mensen zeggen dat ze graag dood willen voor hun 40e
Beetje hypocriet vind ik, het is het een of het ander
aan jou ook nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:11 schreef OFfSprngr het volgende:
Je hebt niets aan ze
jij ookquote:, ze kosten veel,
jij ook niet toen je 3 wasquote:ze kunnen niet eens behoorlijk op de WC poepen,
jij ookquote:ze stinken, ze rotten weg,
jij hebt je ouders geld gekost, mag jij ook voor hen gaan dokkenquote:ze kosten MIJ geld,
jij ook nietquote:ze kunnen niets,
jij ookquote:ze zijn bijdehand,
wederom jij ook nietquote:ze kunnen niets,
jij vast ookquote:ze bemoeien zich overal mee,
jij ookquote:vertellen loze verhalen,
quote:helft van de mafkezen zijn hun geheugen kwijt, ze spelen hele dagen bingo.
Dan zal die er nog een eind van af hebben gezeten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Mn ex zei een keer "voor de grap" dat ie zelfmoord wilde plegen voor zn 40e ofzo.
23, vreemde humor. Maar ach heel oud zal ie toch niet worden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zal die er nog een eind van af hebben gezeten.
Ik kon ook een hoop mensen met zo'n grote mond, maar je moet hun hoofd zien als je ze het helpt herinneren op hun 39e verjaardag![]()
Mn zus moest een keer een inco verschonen en toen viel er zo een drol uit.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:58 schreef Terpentin07 het volgende:
Bejaarde mensen zijn hartstikke leuk.Ze hebben heel veel meegemaakt en ik vind daarom dat je respekt moet hebben voor hun.Okay sommige zijn heel irritant en schijten onverwacht in hun broek
maar je kan ook veel lol met hun hebben.
Whehe, die tegenstellingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:58 schreef Terpentin07 het volgende:
Bejaarde mensen zijn hartstikke leuk.
Okay sommige zijn heel irritant en schijten onverwacht in hun broek
Ja dat noem je beroepsrisicoquote:Mn zus moest een keer een inco verschonen en toen viel er zo een drol uit.
Daar zit opzich wel een logica in...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:40 schreef GriekSeDaMe het volgende:
Niet zeuren over bejaarde mensen, eens worden wij dat allemaal, behalve als je die leeftijd niet bereikt dan.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:28 schreef Ellatjuh het volgende:
ja ik werk ook in de zorg.
bij demente bejaarden.
sommige kunnen idd wel zeiken enzo en andere zijn best aardig.
alleen ze stinken zo en dan was je ze en een half uur erna stinken ze weer.
ja dat laatste is wel wat.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:00 schreef HansU het volgende:
[..]
![]()
Was ze dan gewoon niet. Of zet ze buiten als het regent.
Zet de sprinklers aan tijdens de Bingo. Hoef je daarna niemand meer te douchen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:58 schreef Ellatjuh het volgende:
[..]
ja dat laatste is wel wat.
echt soms heb je last van stankoverlast:(
jij stink ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:02 schreef OFfSprngr het volgende:
Vind je het gek dat ze stinken?,.. ze rotten weg waar je bij staat.
ik ga het voorstellen:Dquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:01 schreef HansU het volgende:
[..]
Zet de sprinklers aan tijdens de Bingo. Hoef je daarna niemand meer te douchen.
I know, ik ga zo ook douchen, moet nog ff de stad in.quote:
Amenquote:
Douchen heeft bij jou geen zin.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:15 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
I know, ik ga zo ook douchen, moet nog ff de stad in.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
Het is altijd leuk om in de auto bejaarden net niet aan te rijden.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:33 schreef nijnja het volgende:
Hij is vast al bekend, maar ik kon er wel om lachen![]()
http://youtube.com/watch?v=RcOLWoVtn00
Die vent die het verteld doet het hemquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |