Kijk dat is lekker rigoureus, zouden ze vaker moeten doen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast?
Rustig mannen, de rust zal weder keren.
Niet mijn schuld hoor.quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Niet mijn schuld hoor.
De stekkers waren helemaal doorgeslagen. Hij was net al kankertopics in KLB en Aidstopics in LIF etc aan het openen.
Als een soort van zelfmoordaanslag waarschijnlijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Niet mijn schuld hoor.
De stekkers waren helemaal doorgeslagen. Hij was net al kankertopics in KLB en Aidstopics in LIF etc aan het openen.
Jaloers konijn, niet zo brutaal he...quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe hoeft geen tegenspraak meer te verwachten, ook voor hem een opluchting.
Je stottert.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe hoeft geen tegenspraak meer te verwachten, ook voor hem een opluchting.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast?
Rustig mannen, de rust zal weder keren.
Ik stoor me een beetje aan deze gebruiker (niet de 1e keer), en volgens mij ben ik niet de enige.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:03 schreef Steve_I. het volgende:-
Dank je.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:05 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Ik stoor me een beetje aan deze gebruiker (niet de 1e keer), en volgens mij ben ik niet de enige.
Wat doe ik zelf fout dan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #242: FINALE WHOOOOO
Je geeft zelf het goede voorbeeld zie ik.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:32 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Eensch...
-
David is een soort Ali B; knuffeljood
Schattig hequote:
Je kunt het ook gewoon negeren en er hier melding van maken. IPV nog zo;n nietstoevoegende en uitlokkende post te plaatsen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:12 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Wat doe ik zelf fout dan?
Ok daar heb je wel weer gelijk in.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon negeren en er hier melding van maken. IPV nog zo;n nietstoevoegende en uitlokkende post te plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |