Kan zijn dat de mods dan bezig zijn, zoals Messenga op school zat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Er word wel weer lekker gemodereerd he... Het woord Gristenhond komt voor in het Feyenoord topic, en na 10 minuten is de post al aangepast. Ik kan me nog heugen dat mij een week of 2 geleden "aids" werd toegewenst in het Ajax topic. Dat heeft er denk ik wel een paar uur gestaan.
Dat is ook voor het eerst hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Er word wel weer lekker gemodereerd he... Het woord Gristenhond komt voor in het Feyenoord topic, en na 10 minuten is de post al aangepast.
Het is voor het eerst dat ik jou zo noem.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is ook voor het eerst hoor.![]()
Ik wordt er bijna elke keer dat ik daar post voor uitgescholden, dat is niet erg, ik weet wie het zeggen. Kansloze gasten zoals jij maak ik me niet zo druk om.
Het is alleen niet zo bevordelijk voor jullie 'prachtige' topic.
Het feit dat je christen bent etc, is helemaal niet nodig.. door dat soort uitspraken te doen daag je uit. Overigens verschilt het per keer hoe snel iets geëdit wordt. Ik was toevallig net aanwezig.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:11 schreef koningdavid het volgende:
Waar reageer ik niet normaal dan?
Dit meen je ook serieus, dat vind ik nog het mooiste.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het feit dat je christen bent etc, is helemaal niet nodig.. door dat soort uitspraken te doen daag je uit.
Och, je weet zelf ook wel dat het bagger oplevert. Dan moet je niet gaan klagen dat we er niet kijken, terwijl het wel gebeurt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dit meen je ook serieus, dat vind ik nog het mooiste.![]()
Als je echt het Feyenoord topic regelmatig checkt had je geweten dat ik daar vrijwel nooit post dat ik christen ben (wat volgens jou provocerend is), maar dat die gasten zelf na elke post van mij daarover beginnen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Och, je weet zelf ook wel dat het bagger oplevert. Dan moet je niet gaan klagen dat we er niet kijken, terwijl het wel gebeurt.
Dan daag je het toch zelf uit?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als je echt het Feyenoord topic regelmatig checkt had je geweten dat ik daar vrijwel nooit post dat ik christen ben (wat volgens jou provocerend is), maar dat die gasten zelf na elke post van mij daarover beginnen.
Vandaag noemde ik het wel in een post (maar de rest ging over Feyenoord) en zijn alle rapen weer gaar.
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachtenquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als je echt het Feyenoord topic regelmatig checkt had je geweten dat ik daar vrijwel nooit post dat ik christen ben (wat volgens jou provocerend is), maar dat die gasten zelf na elke post van mij daarover beginnen.
Vandaag noemde ik het wel in een post (maar de rest ging over Feyenoord) en zijn alle rapen weer gaar.
Dan moet je niet zeggen dat ik provocerend bezig ben, maar dan moet je kijken naar die gasten daar die het niet op kunnen brengen om het gewoon over Feyenoord te hebben in hun topic.
Maar goed, ik heb geen zin er verder worden aan vuil te maken. Zo erg is het ook allemaal niet...
Ik daag helemaal niemand uit.quote:
Als jij niet over je geloof was begonnen in het Feyenoord topic, dan weet ik zeker dat niemand er over was begonnen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik daag helemaal niemand uit.
Jullie vinden het gewoon zo geweldig dat ik christen ben dat jullie er niet over op kunnen houden. Ik hoef jullie daarvoor niet eens uit te dagen...
Nee dan krijg je er zelf 1quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:36 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kan je ook om een ban voor een user aanvragen hier?
Je loopt nu echt de zaken om te draaien. Dit poste ik:quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:33 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Als jij niet over je geloof was begonnen in het Feyenoord topic, dan weet ik zeker dat niemand er over was begonnen.
Dat jullie mij daarna voor ik weet niet wat gaan uitschelden heb ik uitgelokt?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:47 schreef koningdavid het volgende:
Vanavond maar even kijken wat jullie ervan bakken.![]()
Het zou fijn zijn als jullie Leonard kunnen opstellen en dat hij even Diego, Klose en Frings doormidden schopt.![]()
dit meen ik niet natuurlijk he, ik ben christen jeweettoch.
Had die zin weg gelaten, dan was niemand over je geloof begonnen.quote:dit meen ik niet natuurlijk he, ik ben christen jeweettoch
Ach nu is het gristenhond, anders zou het kankerjood zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je loopt nu echt de zaken om te draaien. Dit poste ik:
[..]
Dat jullie mij daarna voor ik weet niet wat gaan uitschelden heb ik uitgelokt?
Er volgen na vrijwel elke post van mij in het Feyenoord topic (serieus of niet) discrimenerende opmerking betreffende mijn geloof gemaakt. Ik maak me daar echt niet zo druk om... ik ben wel wat gewend. Maar dat dan wordt gezegd dat ik dat uitlok is echt bullshit.
Dus ik mag doodnormale dingen niet posten om ervoor te zorgen dat figuren zoals jij niet de neiging krijgen mij uit te schelden?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:46 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Had die zin weg gelaten, dan was niemand over je geloof begonnen.
En er werd helemaal niet zo erg gescholden. Tenminste ik vind godverdomme, Gristenhond en Tyfusgristenhond niet echt schelden. Tyfesgristenhond was ook niet eens persoonlijk bedoeld, maar een afleidsel van een kabouter die bij jou favoritie clubje voetbalt.
Neequote:Op donderdag 11 januari 2007 18:36 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kan je ook om een ban voor een user aanvragen hier?
Bureaucratie.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Is die franse slag nou nog steeds niet gebanned.
Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:00 schreef borisz het volgende:
Pfap kan jij niet ff wat doen als de VBL mods niet aanwezig zijn?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast?
Rustig mannen, de rust zal weder keren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |