quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:06 schreef venomsnake het volgende:
Ik verveelde me, hier een banner voor in de OP van het premier league topic..
Als iemand die ff wil plaatsen?![]()
[afbeelding]
ja dat kan, ga je gangquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan ik hier even klagen? Tegen al die baggertopics?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:35 schreef Chen het volgende:
[afbeelding]
Optie 1
Ontwerp: Santi Kolk
Geïnspireerd door: Tenue nationaal elftal Argentinië
Motivatie: “Ik bewaar zeer goede herinneringen aan het jeugd-WK in Argentinië, waaraan ik in 2001 met het Nederlands Elftal voor spelers onder 20 jaar heb deelgenomen. Sindsdien volg ik het Argentijnse voetbal op de voet. Daarnaast blijft dit gewoon het mooiste tenue wat er is.”
[afbeelding]
Optie 2
Ontwerp: Mark de Vries
Geïnspireerd door: Thuistenue Heart of Midlothian
Motivatie: “Op sportief gebied heb ik bij Hearts mijn grootste successen geboekt. Afgezien van de hele entourage in Edinburgh, heeft het tenue – met die kenmerkende kleur maroon – mij ook altijd bijzonder aangesproken.”
[afbeelding]
Optie 3
Ontwerp: Ferrie Bodde
Geïnspireerd door: Thuistenue Juventus
Motivatie: “Juventus is een absolute topclub met een schitterend thuistenue. Daarnaast bestaat er een vriendschapsrelatie tussen de supporters van Juventus en ADO Den Haag.”
Waar jij ook aan hebt meegedaan? Ja, dat magquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Te snelquote:
Wat is eigenlijk de reden dat Sansoni een naamtopic krijgt? Het is toch niet vanwege zijn kwaliteitenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:59 schreef stefmans het volgende:
Kan er geen slot op dat Sansoni topic het gaat 99% van de tijd nergens over en als het ergens over gaat is het over defransseslag.
Lees nog eens.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:02 schreef Messenga het volgende:
Geen enkel naamtopic van een profvoetballer die serieus is sluiten we niet. Dit wel.
Laat hem het topic maar mooi zelf vullen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:59 schreef stefmans het volgende:
Kan er geen slot op dat Sansoni topic het gaat 99% van de tijd nergens over en als het ergens over gaat is het over defransseslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |