Denk eerder het andere.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je moet de kracht van de menselijke geest niet onderschatten
Jij ook al?quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:15 schreef Jumparound het volgende:
jammer dat ik gister ziek was...
maar nu alsnog dan!
I havent smoked for Three months, 20 hours, 14 minutes and 53 seconds. 1856 cigarettes not smoked, saving ¤ 371,54. Life saved: 6 days, 10 hours, 40 minutes.
Cheersquote:
Ja, hier ook. Gelukkig hebben we projectwerkzaamheden redelijk vlot af gekregen. Althans de helft van de groep (waarbij ik hoor) de andere helft is nog met een opdracht bezig. Ik hoop dat ze er zonder mijn hulp ook uit komen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Cheers
Hopelijk nog maar een dagje, 't is best druk op school enzo, bijna weer tentamens, dus ik hoop morgen weer naar school te kunnen
succesquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:12 schreef sharonfactor het volgende:
Ben nu een week gestopt met ALLES. pfffff net als het weer: zware depressies.
*aai over de bol*quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:33 schreef Thrackan het volgende:
ik ben nu een week pischagrijnig!
Ik ken hetquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:33 schreef Thrackan het volgende:
ik ben nu een week pischagrijnig!
ik ben ook nog eens blutquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:35 schreef Lips het volgende:
[..]
*aai over de bol*
Beloon je jezelf voor dat je niet rookt?? Misschien zou dat tegen je humeur helpen?
Ah, blutquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:03 schreef Thrackan het volgende:
[..]
ik ben ook nog eens blutmaar dat weerhoudt me wel om peuken te kopen natuurlijk
Ik sta op -986,nogwatquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:04 schreef Thrackan het volgende:
wilde gister pinnen, saldo -45 euro
zo kom ik nooit aan hardloopschoenen toe!
Ik kon dat eerst ook niet, totdat ik op vakantie moest.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:09 schreef Thrackan het volgende:
yeah well ik kan niet rood staan (expres) behalve bij automatische afschrijvingen
Check het lijstje. Sinds 5 juli al!quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:10 schreef PietjePuk2 het volgende:
Is DarkElf ZÉLF al gestopt met roken eigenlijk ?
Jammer zeg. Alle lekkere wijven stoppen met rokenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Check het lijstje. Sinds 5 juli al!
misschien is het een hintquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:21 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Jammer zeg. Alle lekkere wijven stoppen met roken
Stop ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:21 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Jammer zeg. Alle lekkere wijven stoppen met roken
Maar?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:26 schreef PietjePuk2 het volgende:
Ik rook niet.
Ja dat vraag ik me dan ook af...quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar?
Je vind rokende vrouwen geil/lekker?
Jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar?
Je vind rokende vrouwen geil/lekker?
quote:
Dat kan ik me ook niet voorstellen.quote:
Ja, toch eens uitzoeken hoe niet-rokende vrouwen dat ongeveer ervaren zullen hebben.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook niet voorstellen.
Lekker als ze dan tegen je praten
Ah, ik moet nog eens een rokende chick zoenen, nog nooit gedaan in de tijd dat ik zelf niet meer rook.
Ik wel (geen chick, een vent). Gezien de hoeveelheid wijn vond ik het niet zo erg, maar doe mij nu eigenlijk ook maar een niet rokende vent!quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, ik moet nog eens een rokende chick zoenen, nog nooit gedaan in de tijd dat ik zelf niet meer rook.
Idd,quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, toch eens uitzoeken hoe niet-rokende vrouwen dat ongeveer ervaren zullen hebben.
Whehe ja inderdaadquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat wordt wel minder als de goede voornemens van enkele mensen mislukken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef eer-ik het volgende:
Tering, de topics vliegen er wel doorheen dit jaar
Mja, idd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat wordt wel minder als de goede voornemens van enkele mensen mislukken.
En als ik eens echt serieus die tentamens ga voorbereiden. Ik ben tussendoor wel bezig, maar kan me nou niet bepaald concentreren. Misschien moet ik maar gewoon utp-kabel uit mijn modem trekken ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |