Klopt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:51 schreef Alxander het volgende:
Note: De TS heeft het waarschijnlijk over de Nieuwe Tweede Fase dus niet het gedoe met Ec1 en Na1. Voor meer informatie Nieuwe Tweede Fase.
Aah ok, dat wist ik niet. Laat mijn advies dan maar vallenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:51 schreef Alxander het volgende:
Note: De TS heeft het waarschijnlijk over de Nieuwe Tweede Fase dus niet het gedoe met Ec1 en Na1. Voor meer informatie Nieuwe Tweede Fase.
Ik wil jullie er ook graag op wijzen dat alle statistiek uit wiskunde B verdwijnt.
Ik wil de mening van de Fokkers ook graag horen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Die decaan zit er trouwens niet voor niks he
Hoe hoger je wiskunde, des te beter. Bij studies als bedrijfskunde en economie krijg je bijv. ook integraalrekening en dat krijg je niet bij wiskunde A. Als je dus één van deze studies gaat doen (en je hebt wiskunde B gehad), dan is het voor jou alleen maar makkelijker. Bovendien kun je met wiskunde B econometrie studeren (de wiskundige kant van economie); dat kan niet wanneer je enkel wiskunde A hebt gedaan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef Kadoc het volgende:
Nu vraag ik me echter iets af. Als je bij E&M geen wiskunde A maar wel B hebt, mis je dan niet bepaalde stof die essentieel is bij een vervolgstudie? Wat moet ik nemen (puur gebaseerd op de mogelijkheden); wiskunde A of wiskunde B?
Zo is het geregeld.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:56 schreef Tijn het volgende:
Waarom vervalt wiskunde A als je voor wiskunde B kiest? Ik heb destijds in beiden examen gedaan en dat beviel me wel. De stof vult elkaar ook wel goed aan.
VWO sucks, VMBO veel makkelijker...quote:Op maandag 8 januari 2007 20:56 schreef l3laster het volgende:
wiskunde B sucks, wiskunde A veel makkelijker... en ja ik nog steeds maar een 5 @ eindlijst voor wiskunde B
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:51 schreef Alxander het volgende:
Ik wil jullie er ook graag op wijzen dat alle statistiek uit wiskunde B verdwijnt.
Toch maar Wiskunde Bquote:Wiskunde B of toch maar wiskunde A?
Dat soort dingen zullen ook wel aan bod komen bij M&O, neem ik aan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En statistiek was juist leuk,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |