Waardoor Nederland in 2020 alleen nog maar universitair geschoolden telt! Prachtig toch om de hoogstopgeleide bevolking ter wereld te hebben?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:52 schreef Repeat het volgende:
Het zal nog wel weer makkelijker worden, omdat ze vinden dat nog meer mensen hun diploma moeten halen.
Dat is volgens mij wel het idee ja, ze wilden toch naar > 50% hoger geschoolden oidquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waardoor Nederland in 2020 alleen nog maar universitair geschoolden telt! Prachtig toch om de hoogstopgeleide bevolking ter wereld te hebben?
Ja maar die moeten wel hetzelfde niveau hebben. Je kan ook universiteitsdiploma's met een helikopter strooien over het land, maar dat zal de economie geen boost geven.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel het idee ja, ze wilden toch naar > 50% hoger geschoolden oid
Ik kan ook Beeldende Vorming en Muziek kiezen bij N&Tquote:Op maandag 25 december 2006 17:41 schreef TC03 het volgende:
Nou dat wordt er ook niet minder ingewikkeld op.
ik zeg bij dezen mijn vertrouwen in het schoolsysteem op.quote:Natuurkunde niet meer verplicht in N&G.
Wiskunde B niet meer verplicht in N&G
Ik zit nu in 3 gym, onze school neemt volgend jaar (2007-2008) de nieuwe Tweede Fase in gebruik. Iedereen die vwo doet begrijpt trouwens wel dat je als je N&G doet je gewoon WIB en Natuurkunde moet hebben.quote:Op maandag 25 december 2006 19:12 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik zeg bij dezen mijn vertrouwen in het schoolsysteem op.
trouwens, alxander, ik begrijp dat jij nu vwo doet en dat je nu ook al dit nieuwe systeem hebt?
wel een goede zaak dat je dan 1 volledige taal moet gaan volgen (frans of duits)
nu kan je geneeskunde doen zonder wiskunde b. Komen er nog meer van die domme wichten bijquote:Op maandag 25 december 2006 18:20 schreef Kang-He het volgende:
Dan ben ik ook benieuwd naar wat de eisen gaan worden voor bepaalde studies...
Op veel scholen (waaronder die van mij) is wiskunde B verplicht voor het volgen van natuurkunde. Natuurkunde is zoals je weet verplicht voor meeloten bij geneeskunde.quote:Op maandag 25 december 2006 19:28 schreef Repeat het volgende:
[..]
nu kan je geneeskunde doen zonder wiskunde b. Komen er nog meer van die domme wichten bij
Ah das habe ich nicht gewuBt. Maarja in principe kan het dus zonder wiskunde B. gelukkig dat die scholen zo slim zijn om in te zien dat dit idioot is en daarom wisb bij nat verplicht stellen. Verstandigquote:Op maandag 25 december 2006 19:33 schreef Alxander het volgende:
[..]
Op veel scholen (waaronder die van mij) is wiskunde B verplicht voor het volgen van natuurkunde. Natuurkunde is zoals je weet verplicht voor meeloten bij geneeskunde.
quote:Op maandag 25 december 2006 19:28 schreef Repeat het volgende:
[..]
nu kan je geneeskunde doen zonder wiskunde b. Komen er nog meer van die domme wichten bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |