Wéér een '.. met sterren' programma..quote:AMSTERDAM - SBS6 gaat een speciale editie maken van het afslankprogramma De Afvallers waarin dikke bekende Nederlanders (BN'ers) de strijd met hun overgewicht aangaan. In 'De Afvallers met Sterren' proberen acht prominenten binnen drie maanden zoveel mogelijk overgewicht te verliezen, aldus een SBS-woordvoerster donderdag.
Het programma komt vanaf woensdag 21 februari (20.30 uur) op de buis. Per twee BN'ers wordt een coach aangesteld die probeert het gewichtsverlies in goede banen te leiden.
De prominenten die meedoen zijn zangeres Linda Wagemakers, presentator Menno Köhler (6Pack), zangeres Justine Pelmelay, zanger Mark Dakriet (Replay), Bob Offenberg (een 10-jarige zanger), zangeres Renee de Haan, Havenzanger Henk Pleket en Rachel Massing (van het Haagse gezin Massing uit het tv-programma Groeten uit de Rimboe).
Ja.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:59 schreef Sebasser het volgende:
Bob Offenberg (een 10-jarige zanger),
Is dat die zanger bob?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:59 schreef Sebasser het volgende:
Is dat die zanger bob?
Whaha.. dat die ook mee doet zeg.. mag ook wel, maar dan nog.. hehequote:Op donderdag 4 januari 2007 12:59 schreef Sebasser het volgende:
Is dat die zanger bob?
Same herequote:
Dat zou niet eerlijk zijn want die zou percentueel zeker weten het meest afvallen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom doet Peter Beense eigenlijk niet mee.
dat ten eerstequote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:48 schreef reese.com het volgende:
Het is uberhaupt ernstig dat een kind van 10 in zo'n programma mee moet doen. Ik zou er niet bepaald trots op zijn als ouder.
Ik vind dat bepaalde personen wel erg onrealistische verwachtingen hebben. Ik weet natuurlijk niet hoe lang ze zijn, maar 75 en 80 kg wegen en dan 55 kg willen wegen vind ik een vorm van wishful thinking. Wees blij als je op 65 weet te komen!quote:Mark Dakriet (33 jaar) weegt 160,1 kilo en moet onder begeleiding van coach Yneke Vocking 35 kilo afvallen.
Renee de Haan (52 jaar) weegt 127,2 kilo en ook zij gaat proberen onder begeleiding van coach Yneke Vocking 23 kilo af te vallen.
Linda Wagenmakers (31 jaar) weegt 76,5 kilo en met behulp van coach Imro Beuk gaat zij proberen 22 kilo af te vallen.
Henk Pleket (69 jaar) weegt 92,7 kilo. Samen met coach Imro Beuk wil hij 24 kilo afvallen.
Rachel Massing (13 jaar) weegt 56,1 kilo en coach Barbara de Loor gaat haar helpen om 15 kilo af te vallen.
Menno Kohler (30 jaar) weegt 166,8 kilo, onder begeleiding van coach Barbara de Loor moet hij 38 kilo afvallen.
Justine Pelmelay (48 jaar) weegt 80,7 kilo en gaat er alles aan doen om onder begeleiding van coach Hein Vergeer 24 kilo af te vallen.
Bob Offenberg (10 jaar) weegt 64 kilo en coach Hein Vergeer gaat hem helpen om 17 kilo af te vallen.
Ze leken het ook niet zo heel erg te vinden, alleen omdat hij anders later gepest zou kunnen worden moest hij maar afvallen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:49 schreef Aventura het volgende:
Wat heeft dat kind voor waardeloze ouders? Hij ontbijt niet en eet veel chips en koek en snoep. Dat heeft dat kind niet zelf bedacht...
Ja, maar hij vind brood niet lekker!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:53 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ze leken het ook niet zo heel erg te vinden, alleen omdat hij anders later gepest zou kunnen worden moest hij maar afvallen...![]()
Bob is een fok! heldquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:18 schreef Uccella het volgende:
Kende ook de helft niet. Vooral 'kindsterretje Bob'. Nog nooit van gehoord. Mis imho ook niets.![]()
Vind Menno erg oke. Vind zn vriendin wel een beetje kak trouwens...![]()
En Menno niet dan? Met zijn opgeklapte kraag en roze polo? En hij praat ook onwijs kakkerigquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:18 schreef Uccella het volgende:
Kende ook de helft niet. Vooral 'kindsterretje Bob'. Nog nooit van gehoord. Mis imho ook niets.![]()
Vind Menno erg oke. Vind zn vriendin wel een beetje kak trouwens...![]()
Ja bij ons thuis ook: op zaterdagavond chips en cola, de rest van de week aanmaaklimonade met niks.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:07 schreef Aventura het volgende:
Ja, 'hij vind zijn brood niet lekker'. DUS? Ik vond vroeger ook weleens iets niet lekker. Dat stomme mens van Masselink ook. Haar dochter drinkt 3-4 flessen cola per dag en na school liggen de zakken chips in overvloed in de kast. Ik kreeg vroeger alleen fris en chips op zaterdagavond. Doordeweeks kwam het niet eens in huis...
Ze is nu 1.55m en 56,1kg. Ze moet 15 kilo af vallen. Is 41 kilo niet wat weinig voor haar ondanks dat ze 13 is ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:30 schreef Sk00p het volgende:
ik had dat kind van Massing wel dikker verwacht na dat cola verhaal...
Niet voor iemand van 1.55quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:55 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ze is nu 1.55m en 56,1kg. Ze moet 15 kilo af vallen. Is 41 kilo niet wat weinig voor haar ondanks dat ze 13 is ?
Ik vind het weinig hoor, dan zit ze echt bijna tegen ondergewicht aan. En idd wat liejannuh zegt, bijna een kwart aan lichaamsgewicht verliezen in drie maanden is ook best veel. Naja het hele 'afvalrace' zegt sowieso al genoeg.quote:
Voor de puberteit kan je de BMI index niet gebruiken omdat bij vrouwen een relatief aanzienlijk deel v/h lichaamsgewicht bestaat uit vetreserves en die bij meisjes nog niet aangelegd zijn. Dus dat ondergewicht valt wel mee, gewicht neemt in de leeftijd 14-18 toch aanzienlijk toe. Verder is het percentueel wel relatief veel ja.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:52 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik vind het weinig hoor, dan zit ze echt bijna tegen ondergewicht aan. En idd wat liejannuh zegt, bijna een kwart aan lichaamsgewicht verliezen in drie maanden is ook best veel. Naja het hele 'afvalrace' zegt sowieso al genoeg.
Ik gebruikte de BMI index voor kinderen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:40 schreef LedZep het volgende:
[..]
Voor de puberteit kan je de BMI index niet gebruiken omdat bij vrouwen een relatief aanzienlijk deel v/h lichaamsgewicht bestaat uit vetreserves en die bij meisjes nog niet aangelegd zijn. Dus dat ondergewicht valt wel mee, gewicht neemt in de leeftijd 14-18 toch aanzienlijk toe. Verder is het percentueel wel relatief veel ja.
leeftijd: 13quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:43 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik gebruikte de BMI index voor kinderen.
![]()
Jammer dat alle hapjes op zijn daarna.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:53 schreef Aventura het volgende:
Het is een groot feest als Renee is geweest!
Ik ben er nog niet helemaal uit of het nu 1 of 2 weken was. Want ik dacht dus ook dat het 1 week was, maar ik meende ook ergens 2 weken te horen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:27 schreef Aventura het volgende:
Hebben we het hier over een week (7 dagen)?
Menno was 5,8 kg afgevallen. Dat is toch wel heel veel hoor, in die tijdspanne.
Geweldige erger-televisie!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Adelante het volgende:
nee, "je echte leeftijd" wat er nu op is, is lekker wetenschappelijk
Linda is wel okee, maar 10 jaar geleden zag ze er beter uit
ik zag boven in beeld heel even 29 staanquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:48 schreef Aventura het volgende:
Ja, daarom kijk ik het ook.
En ook om me zelf heeeel goed te voelen. Ik ben bv. net zo oud als die griet nu in Je Echte Leeftijd, verbijsterend toch
Nee, idd. Nooit gedacht dat Bob op een kamp zou wonen, en he-le-maal al nooit gedacht dat René de Haan een aanrechtblad met zebramotief heeft!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:51 schreef Liejannuh het volgende:
Kijken jullie wel vandaag?
Bob woont op een woonwagenkamp. Dat had ik nou nooit gedacht!
Renee de Haan heeft een aanrechtblad met zebramotief!![]()
Geweldig!
![]()
Ik schrok er ook van.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:01 schreef Aventura het volgende:
Blegh, wat is dat voor bak stront in die oven?
Modellen wegen tegenwoordig zoiets..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:55 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ze is nu 1.55m en 56,1kg. Ze moet 15 kilo af vallen. Is 41 kilo niet wat weinig voor haar ondanks dat ze 13 is ?
Ik denk het niet. Zeker omdat ze niet altijd bij Barbara kan blijven wonenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:27 schreef Aventura het volgende:
I'll take it back, 2,9 kilogram is wel heul veel voor in 1 week. Ik vraag me af of dat voor een tiener wel verantwoord is.
Ik ook. Zowiezo stellen ze erg hoge eisen aan wat er per week afgevallen moet worden. Willen ze dat ze over een jaar weer zo dik zijn ofzo? Ik heb altijd geleerd dat langzaam afvallen veel beter is.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:27 schreef Aventura het volgende:
I'll take it back, 2,9 kilogram is wel heul veel voor in 1 week. Ik vraag me af of dat voor een tiener wel verantwoord is.
Het is algemeen bekend dat mannen veel meer kunnen afvallen in een korte tijd..Dus vandaar dat de doelen bij de mannen hoog zijn..quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
Ze vallen niet veel af, maar ik moet zeggen dat ik de doelen bizar hoog gesteld vind.
Frans Bauer is een slecht voorbeeld van te snel afvallen..Als hij het niet volhoudt komt hij net zo snel weer aan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Zowiezo stellen ze erg hoge eisen aan wat er per week afgevallen moet worden. Willen ze dat ze over een jaar weer zo dik zijn ofzo? Ik heb altijd geleerd dat langzaam afvallen veel beter is.
En zo overtuigend, dat uitpraten!quote:
En wil volgens mij ook helemaal niet afvallen, maar het moet van mams, om de familie weer in de belangstelling te houden.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:27 schreef Aventura het volgende:
Wat een raar kind die Rachel. Het is eigenlijk niet eens een kind. Gewoon een doortrapte volwassene in de huid van een 13-jarige...
Ik denk ook dat het aandacht vragen is van Rachel's kant, want d'r oudere broer is NK taekwando en daar zal vast veel tijd van pa & ma in gaan zitten, dus misschien komt ze iets te kort en is ze nu al lang blij met alle aandacht (ook al is die negatief)quote:Op woensdag 4 april 2007 21:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En wil volgens mij ook helemaal niet afvallen, maar het moet van mams, om de familie weer in de belangstelling te houden.
Er is geen garantie dat ze dat dan ook op eet. Op school verkopen ze ook patat en gevulde koekenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat dacht je van het kind een appel i.p.v. 2 pakjes sultana mee te geven?
Maar er is ook geen garantie dat ze dat nu niet eet. Moeders geeft nu de boodschap mee dat sultana 'lekker en gezond' is, en dat is zeker niet zo in die hoeveelheden. Dus dan is het én én.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:41 schreef computergirl het volgende:
[..]
Er is geen garantie dat ze dat dan ook op eet. Op school verkopen ze ook patat en gevulde koeken
quote:"Het trainingsschema van Yneke ging ten koste van Renées gezondheid. Ze kreeg last van haar heup en verzwikte haar enkel. Renée krijgt volgens ons wel gewoon een nieuwe coach.”
Juist!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:20 schreef _Arual_ het volgende:
Tsjee zeg, dat Massingmeisje. Ik snap werkelijk niet waarom zij in dit programma zit. Het kind is werkelijk niks te dik, hooguit wat mollig maar niet eens zo erg. En hoe vaak zie je niet dat 13-jarigen plots stukken langer worden zonder in de breedte te groeien? Proberen ze haar anorexia aan te praten of zo?
Ik heb er al eerder wat van gezegd, ik vind ahar streefgewicht (43 kilo ofzo) bizar. Het is dan misschien wel ok voor haar lengte en leeftijd, maar dat vind ik eerder voor iemand die nooit zwaarder dan dat geweest is. Als ze nu afvalt en op dat gewicht komt, is dat imo niet erg gezond voor haar, dan zou ze wel dun zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:20 schreef _Arual_ het volgende:
Tsjee zeg, dat Massingmeisje. Ik snap werkelijk niet waarom zij in dit programma zit. Het kind is werkelijk niks te dik, hooguit wat mollig maar niet eens zo erg. En hoe vaak zie je niet dat 13-jarigen plots stukken langer worden zonder in de breedte te groeien? Proberen ze haar anorexia aan te praten of zo?
Ja, dit klinkt heel fout, maar dat zijn mijn ervaringen hiermee:quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ja, maar die Rachel kaant wel een zak chips per dag weg. Dus die zal na haar groeispurt echt niet ineens dunner worden op zo'n manier.
Herkenbaar. Toen ik die leeftjd had snaaide ik alles wat los en vast zat. Minimaal een Snickers, Mars etc. per dag, vaak nog een gevulde koek ofzo. Thuis na school haalden we alle kasten leeg op zoek naar koek, chips etc. Soms gingen we naar de supermarkt voor nog meer snaaiwerk. Nu zou ik er moddervet van worden, toen was ik graatmager. Maar ik kan me voorstellen dat tieners met een ander metabolisme er wel van aankomen, zoals Rachel. Echer het lijkt me niet zorgwekkend. Ik vind het zorgwekkender dat die moeder haar nooit ergens in limiteerde en altijd bergen chip en koek en snoep in huis haalt en haar dus niet het goede voorbeeld geeft. Overigens vind ik Rachels ook nog alijd beter van de veenlijklook van moeder Massingquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:32 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, dit klinkt heel fout, maar dat zijn mijn ervaringen hiermee:
Ik ken er zoveel die op hun twaalfde / dertiende dagelijks hele zakken chips / drop wegkaanden. Of die 8 boterhammen aten in de middagpauze. Dat was bij iedereen slechts een periode, ik kan werkelijk geen uitzondering opnoemen . Daarna, zeg maar na de groeispurt, gingen we stuk voor stuk gezonder eten. De behoefte aan dat soort vreetfeestjes verdween als sneeuw voor de zon. Ik ken nu ook een paar meiden van die leeftijd, en daarbij zie ik precies hetzelfde gebeuren. Zou dat een hormonaal iets zijn?
Maar goed, ik vind dat ze in dit programma een beetje doorslaan. Er zitten wat types bij die een streefgewicht hebben dat ik niet meer realistisch vind. Rachel dus, die zowat gehalveerd moet worden. En waarom moet zo'n oude havenzanger plotseling weer op een jonge god gaan lijken? En WTF zijn justine en Linda van plan!?
Natuurlijk is het belangrijk dat een kind zich bewust wordt van wat hij eet,maar om nou jankend voor de camera te staan omdat je dochter maar 0,4 kg is afgevallen is echt belachelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:54 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind het ook wel goed dat ze dat kind bewust maken van haar eetpatroon. Ik kreeg van mijn ouders ook op mijn flikker als er weer eens een zak hamka's vermist werd. Maar dat ze daaraan dan meteen dat " je moet 15 kilo afvallen" koppelen, dat kan ik minder waarderen.
Ik vind haar helemaal niet dik of mollig voor haar leeftijd. Ik schrok juist van die moeder die zo overdreven reageerde omdat haar dochter niet afviel. Mijn hemel, wat bezielt die mensen. Het is toch niet gezond om een kind zo onder druk te zetten om af te vallen en ook nog op tv. Ik zou van die druk en stress juist meer gaan etenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
En feit blijft dat ze overgewicht heeft, of je dat nu mollig noemt of dik. Ik vind haar persoonlijk voor haar leeftijd echt te dik, en als zij (haar familie) zich dan opgeeft is dat toch prima? Zou wat anders zijn als ze een streefgewicht zou hebben wat onder de BMI ligt.
Ja dat is "grappig stoer gedrag, want kijk mij een tof wijf zijn met mijn enorme aarsch en domme kutkop"quote:Op woensdag 11 april 2007 20:53 schreef Aventura het volgende:
Wat een stomme dwarse trut. Pure domheid, ik haat zulke mensen, blegh.
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze sport elke dag, zegt ze
Sporten in je spijkerbroekje en je hakken. Drie passen lopen is geen sporten tuttebel
Misschien had die coach wel ff moeten stoppen met zeuren hier, maar in principe is Renee is gewoon een luie trut.
Trutje van de Groeten Terug.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef Fendy het volgende:
Wie is trouwens dat blonde sletje in dat roze pakje?
Klopt hoor, maar misschien had ze het onderwerp even moeten laten rusten. Aan de andere kant is ze ook onzeker geworden door de houding van Renee.quote:
dat "sletje" is een meisje van 13. Erg normaal is het niet om een jong meisje een sletje te noemen hoor, maar waarschijnlijk vind je dat gewoon erg stóer.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef Fendy het volgende:
Wie is trouwens dat blonde sletje in dat roze pakje? Lijkt wel een zuurtje...
da's haar coach barbaraquote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef Fendy het volgende:
Omgis die 12 jaar oud? Dat rachelkind? Ze ziet er echt uit alsof ze dik achterin de 20 is...
quote:
Nee, ik vond haar een sletje, breezertiepje die er oud uitziet, zie mijn latere post.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:08 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
dat "sletje" is een meisje van 13. Erg normaal is het niet om een jong meisje een sletje te noemen hoor, maar waarschijnlijk vind je dat gewoon erg stóer.
Dan nog vind ik het belachelijk om iemand zomaar een sletje te noemen. Schijnt nogal normaal te zijn tegenwoordig maar da's een andere discussie.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:09 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nee, ik vond haar een sletje, breezertiepje die er oud uitziet, zie mijn latere post.
Eerste indruk is meestal de beste. Manier waarop ze zich presenteert enzo. Verder is het mijn mening en wat men tegenwoordig normaal schijnt te vinden heeft daar niet veel mee te maken... dus inderdaad een andere discussiequote:Op woensdag 11 april 2007 21:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het belachelijk om iemand zomaar een sletje te noemen. Schijnt nogal normaal te zijn tegenwoordig maar da's een andere discussie.
Omdat ze zich opgemaakt heeft als een oud wijf en ze een beetje dezelfde huid heeft als iemand van die leeftijd.quote:Snap sowieso niet hoe je kunt denken dat zij achter in de 20 is BTWduidelijk een kind.
Ja precies. Ze dacht zeker dat het allemaal vanzelf zou gaan, uiteindelijk moet ze het toch echt zelf doen...ik vind zelfs dat ze blij mag zijn met de kans om zo gecoached te worden, denk dat een hoop mensen met overgewicht dat ook wel zouden willen...quote:Op woensdag 11 april 2007 21:18 schreef JannekeB. het volgende:
Rene : wat een irritant mens, ze wil toch zelf afvallen, vet mens, als coach zou ik me echt niet druk maken over haar, laat haar maar lekker vet blijven dan als ze zo eigenwijs wil zijn![]()
ik vind dat een goede coach ook tactieken hier voor moet hebben, dus het is niet alleen falen van renee, maar valt yneke ook enigszins aan te rekenen...quote:Op woensdag 11 april 2007 21:18 schreef JannekeB. het volgende:
Rene : wat een irritant mens, ze wil toch zelf afvallen, vet mens, als coach zou ik me echt niet druk maken over haar, laat haar maar lekker vet blijven dan als ze zo eigenwijs wil zijn![]()
Het is een coach, geen maatschappelijk werkster.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik vind dat een goede coach ook tactieken hier voor moet hebben, dus het is niet alleen falen van renee, maar valt yneke ook enigszins aan te rekenen...
Ineke had haar hooguit moeten breken en daar is ze te zacht voor. Had ze Hein als coach gehad, dan was ze echt keihard gaan janken, daar ben ik van overtuigd. Maar dat is geen falen van Ineke, hooguit van de programmaleiding.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik vind dat een goede coach ook tactieken hier voor moet hebben, dus het is niet alleen falen van renee, maar valt yneke ook enigszins aan te rekenen...
ze noemen zichzelf ook "mental" coaches, dus behalve kennis van sport, mag je toch ook wat mensenkennis verwachten.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:24 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Het is een coach, geen maatschappelijk werkster.
Genetisch euveltje:quote:Op woensdag 11 april 2007 21:15 schreef Fendy het volgende:
Omdat ze zich opgemaakt heeft als een oud wijf en ze een beetje dezelfde huid heeft als iemand van die leeftijd.
Kikkerhuidje?quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:40 schreef Adelante het volgende:
nou moet ik zeggen dat moeder massink wel op een kikker lijkt, maar geel?
Duidelijk verhaal inderdaad...quote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik kan geen 'goede' pics vinden maar moeder Massing lijkt op een veenlijk vind ik. Geleerlooide huid vol rimpels. En ze is nog maar 37 ofzo.
edit: ik probeer hem al elders te uploaden maar mijn photobucket doet gek, moment
betekent dat geen sonja bakker?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:28 schreef Liejannuh het volgende:
Het begint zo!
En let wel, het is een 2 uur durende aflevering!
Ik vrees van niet idd.quote:
Kut, ik wilde net inspiratie opdoen voor mijn SB-imitatie. Daarmee oogst ik daverend succes op mijn werk.quote:
Het een lokt het ander uit he, haal je die Yes-R erbij, gaat ze deze programma checken yo. Jeweetss...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Moeder Massing is lekker hip met d'r cowboyhoed, not
En dat taalgebruik van Rachel. 'Deze' programma
Oh god, Yes-R is er ook bijgehaald hoor
Hmm, misschien heeft ze haar slechte taal wel geleerd van Yesserquote:Op woensdag 18 april 2007 20:55 schreef Fendy het volgende:
[..]
Het een lokt het ander uit he, haal je die Yes-R erbij, gaat ze deze programma checken yo. Jeweetss...
Overigens vond ik het de vorige keer al een dom paasei in dat roze trainingspak, maar goed...
Ze had gewoon een vette pensquote:Op woensdag 18 april 2007 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik word echt misselijk van het complex dat ze d'r hebben aangepraat.
Ach, een kleine groeispurt en ze is de kwabbetjes kwijt hoor. Ik denk dat het voor haar belangrijker is om een goed eetpatroon aan te leren en om voldoende te bewegen, dan om heel veel af te vallen.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die heeft ze nog steeds hoor.
Zoveel zal ze niet meer groeien hoor...quote:Op woensdag 18 april 2007 21:00 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ach, een kleine groeispurt en ze is de kwabbetjes kwijt hoor. Ik denk dat het voor haar belangrijker is om een goed eetpatroon aan te leren en om voldoende te bewegen, dan om heel veel af te vallen.
Het is al afgelopen!quote:
Ze is 13! Die groeit echt nog wel hoor!quote:Op woensdag 18 april 2007 21:03 schreef Fendy het volgende:
[..]
Zoveel zal ze niet meer groeien hoor...
Aan haar proporties zie je toch dat ze echt niet nog 20 centimeter de hoogte in zal gaan?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze is 13! Die groeit echt nog wel hoor!
Ik was altijd al lang, maar echt geen 1.80 op mijn 13e!
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
en dan zal het vet zich wel beter verdelen.
Denk het eerlijk gezegd niet, als ik hem zo zie. Maar ja, ik vind Jan Smit nog altijd onooglijk dus het zal misschien wel loslopen voor ons Bob.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben benieuwd of Bob over tien jaar ook leuk opdroogt en net zo'n womanizer wordt als z'n collega Jan.
Kan best Jantje was niet veel dunnerquote:Op woensdag 18 april 2007 21:09 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Denk het eerlijk gezegd niet, als ik hem zo zie. Maar ja, ik vind Jan Smit nog altijd onooglijk dus het zal misschien wel loslopen voor ons Bob.
toen tmf nog fatsoenlijk wasquote:Op woensdag 18 april 2007 21:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kan best Jantje was niet veel dunner
http://www.youtube.com/watch?v=TT_RXKNt4ak
'quote:Op woensdag 18 april 2007 21:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
Echt, hoeveel fokking reclame gaan ze nog uitzenden![]()
Maar niet om Jantje Smit natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
toen tmf nog fatsoenlijk was![]()
ligt er aan of ze blijven bewegen...quote:Op woensdag 18 april 2007 21:47 schreef cora4034 het volgende:
Ik vraag me af of ze het na afloop allemaal gaan volhouden. Als ze echt allemaal niet gesmokkeld hebben en nu wel aan de smokkel gaan met eten komt het er 3 keer zo hard weer aan lijkt me.
Haha, ik ook net, vond het zooo liefquote:
Marlayne Sahupalaquote:Op woensdag 18 april 2007 22:05 schreef Adelante het volgende:
Die presentatrice ( Malou SaoPaula?) doet zo'n show best aardig trouwens![]()
Ze gebruikt wel veel holle frasen en heeft al wel tien keer gezegd: 'het ze-nuw-slo-pen-de' weegmoment'.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:05 schreef Adelante het volgende:
Die presentatrice ( Malou SaoPaula?) doet zo'n show best aardig trouwens![]()
Tsjah, het gaat om 8 man wegen, lul dan maar 'ns twee uur vol...quote:Op woensdag 18 april 2007 22:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze gebruikt wel veel holle frasen en heeft al wel tien keer gezegd: 'het ze-nuw-slo-pen-de' weegmoment'.
5 kilo afgevallenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:14 schreef Aventura het volgende:
Whehe dat kind kan niet eens lopen op die pumps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |