abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45245600
Ik vind het ook de enige klote dungeon.
Houd van een lijntje.
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:13:50 #242
163808 Nollem
Roerbak Mii
pi_45245774
Ik vond alle dungeons cool, vooral
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig spel met een goede verhaal lijn
Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
pi_45245844
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houd van een lijntje.
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:17:09 #244
163808 Nollem
Roerbak Mii
pi_45245888
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef Erwtensoep het volgende:
SPOILER
Die ja en die mid-level baas eigenlijk een van de moeilijkere.....
pi_45246051
Weet iemand trouwens hoe je bij dat kistje kan komen als je Castle Town aan de zuidkant verlaat. Je kan dan 2 kanten de trap af, daartussenin staat een kistje op een klein stenen platformpje!

2e kistje waar ik geen idee heb is in Kakariko boven de ingang naar Death Mountain!
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:24:37 #246
163808 Nollem
Roerbak Mii
pi_45246160
SPOILER
pi_45246206
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:24 schreef Nollem het volgende:
SPOILER
Dank!

Ik kon echt niks verzinnen, ik dacht dat ik ergens met de wolf moest gaan graven en dan daar zou uitkomen
pi_45254643
Meer muziek geupload op TheHylia Tip voor diegenen die willen downloaden via de Mijn Favorieten* manier: niet alles in één keer want dan krijg je een 500 error en kun je weer opnieuw beginnen

* Bestanden toevoegen aan favorieten, en dan bij Mijn Favorieten op Download als zip-bestand klikken.
pi_45255313
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 16:59 schreef Chanty87 het volgende:
Meer muziek geupload op TheHylia Tip voor diegenen die willen downloaden via de Mijn Favorieten* manier: niet alles in één keer want dan krijg je een 500 error en kun je weer opnieuw beginnen

* Bestanden toevoegen aan favorieten, en dan bij Mijn Favorieten op Download als zip-bestand klikken.
Pwn!

Kwestie van tijd voor iemand ze in een torrent/op usenet ragt zodat ik geen moeite voor downloaden hoef te doen.
pi_45255466
Of als je je niet wil registreren gewoon even de mp3link zoeken in de bron.
Midna's Darkest Hour is mooi
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_45255623
Je hoeft je niet te registreren
pi_45260743
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Correctie, ook geport naar de GBA(gecombineerd met een multiplayer only game), maar idd ook mijn favo Zelda
Errr, heb hem ook vaak genoeg gespeeld op de gameboy
"The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
  donderdag 11 januari 2007 @ 20:03:03 #253
161111 Mortale
Quasi-Intellectueel
pi_45261174
Hmpf, zelda probleempje voor de 3e dungeon:
SPOILER
Verder, iedereen die zegt dat het grafisch gezien mooi is. Nee, het is harstikke lelijk, zelfs de cutscenes zijn hoekig etc.
Visueel gezien is het wel mooi.
The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
pi_45261241
Je moet geen boog gebruiken maar je boomerang
Houd van een lijntje.
pi_45261666
Hmm, ik ga hem nog een keer uitspelen als ik de guide in huis heb..
pi_45262648
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:03 schreef Mortale het volgende:
SPOILER
Verder, iedereen die zegt dat het grafisch gezien mooi is. Nee, het is harstikke lelijk, zelfs de cutscenes zijn hoekig etc.
wtf boeien die graphics nou...
het is absoluut niet slecht, maar het is ook geen super strak beeld, maar dat wist je zodra je de wii in huis haalde..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_45264652
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:03 schreef Mortale het volgende:
SPOILER
* Cerbie snapt nog steeds niet waarom mensen moeite hebben met dat
SPOILER
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 12 januari 2007 @ 08:52:37 #258
163808 Nollem
Roerbak Mii
pi_45275469
Idd zo moeilijk is dat huifkar stukje nou ook weer niet
  vrijdag 12 januari 2007 @ 10:04:39 #259
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_45276799
als je de moeilijkheids graad wil verhogen , moet je die 2de dungeon eens doen als je teveel alcohol op hebt (persoonlijke ervaring van gisteren, ben na tig x proberen maar gekapt zonder te saven)
  vrijdag 12 januari 2007 @ 10:18:19 #260
163808 Nollem
Roerbak Mii
pi_45277114
hehe ik zie mezelf al lam van het zuipen proberen te mikken met een boog
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:22:47 #261
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_45278670
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 10:18 schreef Nollem het volgende:
hehe ik zie mezelf al lam van het zuipen proberen te mikken met een boog
Daar ben ik nog niet eens aan toe gekomen met mn kromme sprongen
  vrijdag 12 januari 2007 @ 15:44:21 #262
4180 Hare
Come fly with me!
pi_45287727
Ik heb gister mijn Master Sword gekregen, ik wilde alleen vandaag terug om te kijken of er in dat gebied verder nog wat secrets verborgen lagen, maar nu is de 'deur' dus gesloten en ook door de huilen komt dat rare manneke niet tevoorschijn.

Kan ik hier nu nooit meer heen? Of zie ik iets over het hoofd?
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 15:49:20 #263
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_45287862
je zag alleen de spoiler tags over het hoofd...
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_45288312
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:44 schreef Hare het volgende:
Ik heb gister mijn Master Sword gekregen, ik wilde alleen vandaag terug om te kijken of er in dat gebied verder nog wat secrets verborgen lagen, maar nu is de 'deur' dus gesloten en ook door de huilen komt dat rare manneke niet tevoorschijn.

Kan ik hier nu nooit meer heen? Of zie ik iets over het hoofd?
SPOILER
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:21:04 #265
161111 Mortale
Quasi-Intellectueel
pi_45288813
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 08:52 schreef Nollem het volgende:
Idd zo moeilijk is dat huifkar stukje nou ook weer niet
Ik vond van wel .
Was ik vanmiddag lekker zelda aan het spelen, komt er een vriend van mijn broertje langs. Nerd op en top .
"Is dat zelda? Die heb ik al uitgespeeld binnen een week" (goed hè van mezelf?)
The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:26:09 #266
163808 Nollem
Roerbak Mii
pi_45288981
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:21 schreef Mortale het volgende:

[..]

Ik vond van wel .
Was ik vanmiddag lekker zelda aan het spelen, komt er een vriend van mijn broertje langs. Nerd op en top .
"Is dat zelda? Die heb ik al uitgespeeld binnen een week" (goed hè van mezelf?)
Dan geef je als antwoord:
"Ja, dat is Zelda, maar ik had te veel sociaal leven deze weken om elk uur van de dag te kunnen spelen"
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:30:43 #267
4180 Hare
Come fly with me!
pi_45289130
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:03 schreef Jesse- het volgende:

[..]
SPOILER

Ik kan nu even niet kijken, maar ik heb daar toch Twilight Creatures verslagen?
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_45298137
Hehe eindelijk uitgespeeld.

Mijn lijstje:

Beste character:
Midna

Slechtste (meest irritante) character:
SPOILER
Beste dungeon:
SPOILER
Slechtste dungeon:
SPOILER
Beste eindbaas:
SPOILER

Slechtste eindbaas:
SPOILER
Beste tussenbaas:
SPOILER
Slechtste tussenbaas:
SPOILER
Al met al een geweldig spel.
Houd van een lijntje.
pi_45302969
SPOILER
dit ben ik vergeten, kan ik nog een kans krijgen???

ik heb namelijk maar 1 save...
en ik heb er kennelijk net na gesaved.. (ik moet nu tears collecten)
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_45303043
ga tears verzamelen ... dan kom je er vanzelf
I pwn u!
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')