SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig spel met een goede verhaal lijn
Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd van een lijntje.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef Erwtensoep het volgende:Die jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die mid-level baas
eigenlijk een van de moeilijkere.....
Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:24 schreef Nollem het volgende:Dank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon echt niks verzinnen, ik dacht dat ik ergens met de wolf moest gaan graven en dan daar zou uitkomen![]()
Pwn!quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:59 schreef Chanty87 het volgende:
Meer muziek geupload op TheHylia![]()
Tip voor diegenen die willen downloaden via de Mijn Favorieten* manier: niet alles in één keer want dan krijg je een 500 error en kun je weer opnieuw beginnen
* Bestanden toevoegen aan favorieten, en dan bij Mijn Favorieten op Download als zip-bestand klikken.
Errr, heb hem ook vaak genoeg gespeeld op de gameboyquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Correctie, ook geport naar de GBA(gecombineerd met een multiplayer only game), maar idd ook mijn favo Zelda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder, iedereen die zegt dat het grafisch gezien mooi is. Nee, het is harstikke lelijk, zelfs de cutscenes zijn hoekig etc.
Visueel gezien is het wel mooi.The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:03 schreef Mortale het volgende:
Hmpf, zelda probleempje voor de 3e dungeon:wtf boeien die graphics nou...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder, iedereen die zegt dat het grafisch gezien mooi is. Nee, het is harstikke lelijk, zelfs de cutscenes zijn hoekig etc.
Visueel gezien is het wel mooi.
het is absoluut niet slecht, maar het is ook geen super strak beeld, maar dat wist je zodra je de wii in huis haalde..mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:03 schreef Mortale het volgende:
Hmpf, zelda probleempje voor de 3e dungeon:* Cerbie snapt nog steeds niet waarom mensen moeite hebben met datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder, iedereen die zegt dat het grafisch gezien mooi is. Nee, het is harstikke lelijk, zelfs de cutscenes zijn hoekig etc.
Visueel gezien is het wel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Daar ben ik nog niet eens aan toe gekomen met mn kromme sprongenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:18 schreef Nollem het volgende:
heheik zie mezelf al lam van het zuipen proberen te mikken met een boog
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:44 schreef Hare het volgende:
Ik heb gister mijn Master Sword gekregen, ik wilde alleen vandaag terug om te kijken of er in dat gebied verder nog wat secrets verborgen lagen, maar nu is de 'deur' dus gesloten en ook door de huilen komt dat rare manneke niet tevoorschijn.
Kan ik hier nu nooit meer heen? Of zie ik iets over het hoofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
Ik vond van welquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:52 schreef Nollem het volgende:
Idd zo moeilijk is dat huifkar stukje nou ook weer niet
Dan geef je als antwoord:quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:21 schreef Mortale het volgende:
[..]
Ik vond van wel.
Was ik vanmiddag lekker zelda aan het spelen, komt er een vriend van mijn broertje langs. Nerd op en top.
"Is dat zelda? Die heb ik al uitgespeeld binnen een week" (goed hè van mezelf?)
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:03 schreef Jesse- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan nu even niet kijken, maar ik heb daar toch Twilight Creatures verslagen?The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste dungeon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slechtste dungeon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste eindbaas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slechtste eindbaas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste tussenbaas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slechtste tussenbaas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een geweldig spel.Houd van een lijntje.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit ben ik vergeten, kan ik nog een kans krijgen???
ik heb namelijk maar 1 save...
en ik heb er kennelijk net na gesaved.. (ik moet nu tears collecten)mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Forum Opties Forumhop: Hop naar: