dan moet je ook maar eens "a link to the past" spelen. Dat is mijn favoriet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:43 schreef Nollem het volgende:
Zo deze kan ook op de lijst uitgespeeld...
Nu lekker een aantal side-quests doen en bugs zoeken
btw: Van de Zelda's heb ik nu:
Ocarina of Time
Majora's Mask
Windwaker
Four swords adventures
The Minish Cap
en Links Awakening
Uitgespeeld, en welke ik het beste vond ik denk Links Awakening, maar dat was dan ook de eerste Zelda die heel veel heb gespeeld. Wel een heel boeiend verhaal trouwens.
VC FTW ??quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:51 schreef toma het volgende:
[..]
dan moet je ook maar eens "a link to the past" spelen. Dat is mijn favoriet.
(alleen voor de snes)
Virtual Console For The Win (hmmm te veel Wow gespeeldquote:
ik vind het gedeelte met de normale link beter dan wanneer je in de twilight zit. Simpel weg omdat je meer wapens tot je beschikking hebt, er betere puzzels zijn en gewoon meer mogelijkheden om je pad te vervolgen. Alhoewel de sfeer in de twilight super is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:37 schreef Reintji het volgende:
Hmm.. had nu eindelijk weer tijd voor Zelda. De sfeer vind ik erg goed,.. speel erg langzaam geloof ik. Na 8 uur nog niet in de eerste tempel, whaha. Moet nog twee tears of light en dan is het feest hoop ik. Creepy die twilight, dat beloofd nog wat,
Wat heb je allemaal en hoever ben je ... we kunnen altijd proberen je te helpenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:38 schreef EvilMarc het volgende:
Eeuwige dankIk zit al eeuwen vast bij die watertempel maar bij niet één gewone walktrough kan ik vinden wat ik nu moet doen. Volgens mij heb ik alles in die tempel, voor zover het kan, door elkaar gedaan
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
is mijn favo link ook btwquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:51 schreef toma het volgende:
[..]
(alleen voor de snes)
Mijne ookquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:48 schreef MikeyMo het volgende:
[.alttp dinges.]
is mijn favo link ook btw
nou wel als ik terug denk wat ik nu allemaal al heb gedaan in 3 weken vissen, boogschieten al die kleine dingetjes in het dorp, dat gerommel in de twilight en dat ik nu pas in dungeon 3 ben (onderwater).quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:16 schreef Sokpop het volgende:
Ik ben nu net in de vierde dungeon maar het spel kan me eigenlijk niet echt meer boeien. Dit terwijl ik al fan ben vanaf LttP
. Het zijn vooral de graphics die het voor mij de das om doen.
Naja, volgende week eerst maar WOW en daarna maar weer ns op pakken denk ik. Iemand anders met hetzelfde probleem?
Dat had ik ook toen ik die post lasquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee. Zijn de graphics te mooi?
op de Wii kopen dan 20 jaar bewaren en dan als verzamelaars-object voor 200 euro verkopenquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:59 schreef Bullebak het volgende:
Woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot
Ik heb Zelda eindeliojk, voor de GC.![]()
GC geleend van een maat, en Zelda voor 35 euro gekocht, in seal.
Daarna verkauf ik Zelda weer voor 3 tientjes ofzo. Beters!
Nog maar 8 dungeons te gaanquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zit nu op 7 uur, heb de eerste dungeon achter de rug, en zit nu in dat tweede twilight gebied, tof spel
Correctie, ook geport naar de GBA(gecombineerd met een multiplayer only game), maar idd ook mijn favo Zeldaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:51 schreef toma het volgende:
[..]
(alleen voor de snes)
Ja dat vond ik ook raar...quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:53 schreef Oksel het volgende:
Je kan hem niet opslaan als je Ganondorf hebt verslagen..
ook alle schatten bemachtigd?quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb net de 2e dungeon gedaan. Echt een supergaaf sfeertje daar zeg. Maar de eindbaas daarvan was echt wel een makkie. De dungeons waren tot nu toe ook nauwelijks een uitdaging eigenlijk. Helemaal geen puzzels. Gewoon van kamer naar kamer lopen.
het dungeon item heb ik. en de map enzo. meer valt er in zo'n dungeon toch niet te halen.quote:
de dungeon items heb je volgens mij vaak nodig voor de eindbaas, dus daar ontkom je niet aanquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het dungeon item heb ik. en de map enzo. meer valt er in zo'n dungeon toch niet te halen.
ik hoop wel dat de komende dungeons meer een uitdaging zijn. dit is de eerste 3d zelda die ik speel. in de 2d zelda's waren de puzzels toch wel iets pittiger vaak.
Het is juist de kunst om minstens alle kistjes open te hebben gemaakt in een dungeonquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het dungeon item heb ik. en de map enzo. meer valt er in zo'n dungeon toch niet te halen.
ik hoop wel dat de komende dungeons meer een uitdaging zijn. dit is de eerste 3d zelda die ik speel. in de 2d zelda's waren de puzzels toch wel iets pittiger vaak.
Je moet natuurlijk wel alle Pieces of Heart vinden voordat je de dungeon uit loopt he!quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb net de 2e dungeon gedaan. Echt een supergaaf sfeertje daar zeg. Maar de eindbaas daarvan was echt wel een makkie. De dungeons waren tot nu toe ook nauwelijks een uitdaging eigenlijk. Helemaal geen puzzels. Gewoon van kamer naar kamer lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Voor de rest vond ik deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zwaar klote, wat is dat een gare dungeon, ik hou niet van dat soort dungeons! De rest vond ik stuk voor stuk top!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig spel met een goede verhaal lijn
Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd van een lijntje.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef Erwtensoep het volgende:Die jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die mid-level baas
eigenlijk een van de moeilijkere.....
Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:24 schreef Nollem het volgende:Dank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon echt niks verzinnen, ik dacht dat ik ergens met de wolf moest gaan graven en dan daar zou uitkomen![]()
Pwn!quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:59 schreef Chanty87 het volgende:
Meer muziek geupload op TheHylia![]()
Tip voor diegenen die willen downloaden via de Mijn Favorieten* manier: niet alles in één keer want dan krijg je een 500 error en kun je weer opnieuw beginnen
* Bestanden toevoegen aan favorieten, en dan bij Mijn Favorieten op Download als zip-bestand klikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |