abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44990308
Het is 2007 en onze enige topkeeper Edwin van der Sar wordt weer een jaartje ouder. We mogen onze handjes dichtknijpen met het doorgaan van Van der Sar tot het EK2008, want zoals bekend, er valt een groot gat na hem.

Van Basten leek met het besluit Stekelenburg als 2e keeper toe te wijzen op het WK naar de toekomst te kijken. Na het WK bleek Henk Timmer echter weer gepromoveerd te zijn tot 2e keeper.

Rest de vraag natuurlijk; Wie moet Van der Sar opvolgen?

Timmer is na 2008 37 jaar, en lijkt daarom geen optie. Stekelenburg groeit niet meer en speelt belabberd bij Ajax. Talenten Vermeer en Tim Krul(Newcastle) zijn nog altijd 3e keeper bij hun club en 2 jaar lijkt te vroeg er al te staan in Oranje. Michel Vorm maakt een uitstekend seizoen door bij Utrecht, misschien maar eens proberen?

[ Bericht 1% gewijzigd door AminBen op 03-01-2007 23:05:29 ]
pi_44990379
Ik schat Vorm op dit moment in als grootste kanshebber. Als hij dit seizoen zo blijft keepen gaat hij naar een topclub. (opvolger van Gomes bij PSV?)
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44990505
Michel Vorm of Kenneth Vermeer inderdaad. Leuk topic om over een jaar nog eens door te lezen.
pi_44990688
We gaan er sowieso op achteruit wanneer Sar stopt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 3 januari 2007 @ 23:04:35 #5
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_44990766
Het is te hopen dat vorm doorgroeit. Hoe oud is die nu? 23?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_44990839
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:04 schreef One_conundrum het volgende:
Het is te hopen dat vorm doorgroeit. Hoe oud is die nu? 23?
23 ja.
pi_44990921
Vorm zal wel in aanmerking komen ja
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  woensdag 3 januari 2007 @ 23:08:21 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44990922
Vorm of Vermeer inderdaad.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 3 januari 2007 @ 23:08:28 #9
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_44990928
tsja.. of een van de keepers van de eerste divisie die doorgroeit naar de eredivisie ?
in de eredivisie zit er niet al teveel talent momenteel...
Neerkomen wel!
pi_44990977
Vorm en Vermeer en daarna Krul
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_44990991
Waterman is er ook nog, maar dan moet hij wel speeltijd krijgen
know'm sayin?
word? word.
pi_44991119
Weinig vertrouwen in Stekelenburg hier.

Probleem is dat we geen keeper die het kan oppikken tot het talent er komt. Westerveld zou die keeper kunnen zijn, zeker als hij volgend seizoen met Almeria promoveert en hij in de Primera Division zijn oude vorm weer kan halen.
pi_44991272
Ik wil Stekelenburg zeker niet afschrijven hoor. Het is gewoon een degelijke keeper die je nooit echt punten zou kosten. Maar het is ook geen Gomes of Van der Sar die het voor elkaar weet te krijgen onhoudbare ballen eruit te plukken. Volgens mij bezit Vorm wel die capaciteiten, daarom schat ik dat er voor hem een grotere toekomst is weggelegd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_44991284
Tim Krul heeft de keren dat 'ie bij Newcastle in de basis stond het zeker niet slecht gedaan.
Hoi.
pi_44991317
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik wil Stekelenburg zeker niet afschrijven hoor. Het is gewoon een degelijke keeper die je nooit echt punten zou kosten. Maar het is ook geen Gomes of Van der Sar die het voor elkaar weet te krijgen onhoudbare ballen eruit te plukken. Volgens mij bezit Vorm wel die capaciteiten, daarom schat ik dat er voor hem een grote toekomst is weggelegd.
Hij laat er dit seizoen toch veel "steken" vallen. En voor de verdediging is het ook niet fijn om zo'n keeper achter je te hebben.
pi_44992632
Ik vind Stekelenburg ook een degelijke keeper. Niet top zoals van de Sar maar toch.
Omdat hij nu wat minder keept en Vorm toevallig uhh ja in vorm is , vind ik niet dat je hem meteen mag afschrijven.
Money won is twice as sweet as money earned.
  donderdag 4 januari 2007 @ 00:04:56 #17
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_44992908
Hopelijk geen Vermeer, wat een prutser is dat zeg
Elke (hoge)voorzet, corner of vrije trap van de zijkant is gelijk gevaarlijk.
Of hij blijft op zijn lijn, of hij zit er totaal naast..

Voorderest wel goede reflexes o.a.
pi_44993145
Ik heb die hele Stekelenburg nooit goed gevonden. Ik dacht eerst aan die jongen van Heerenveen, maar da's geloof ik toch een Belg. Dat een jongen als Vorm in zo'n topic genoemd wordt, is -met alle respect voor Vorm- toch wel tekenend voor het keepersniveau in Nederland.
  donderdag 4 januari 2007 @ 00:26:24 #19
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44993527
Oscar Moens is bijna 34 , Sander Westerveld 32... Misschien is dat een optie? In de jeugd zie ik het allemaal niet zo zitten; Stekelenburg is een goede technische keeper maar heeft geen goede uitstraling en pakt weinig punten.
Vorm zou wel eens goed kunnen worden, Vermeer heeft veel slippertjes. (Beetje Grandel-achtig)

Jammer dat we Gomes niet meer kunnen naturaliseren
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  donderdag 4 januari 2007 @ 00:29:33 #20
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_44993607
Hoevaak hebben jullie Kenneth zien keepen?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  donderdag 4 januari 2007 @ 00:32:07 #21
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44993685
Ik denk dat het Krul (uiteindelijk)wordt. Hoewel Given(pas 31 ofzo) natuurlijk wel onbetwiste nummer 1 is bij Newcastle.
Jawel, je keek.
pi_44993705
Het zal Stekelenburg wel worden (niet mijn persoonlijke voorkeur), of een oudje die nog een paar jaar meekan.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_44994623
Ik ga toch voor Maarten, hij blijft de meeste aanleg hebben ten opzichte van de andere kandidaten. Vorm komt er wel aan, benieuwd hoe hij zich verder manifesteert.
That's all folks!
  donderdag 4 januari 2007 @ 01:14:49 #24
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44994865
Krul schijnt een enorm talent te wezen. Maar zolang Shay Given daar keept, zal hij weinig kansen krijgen om zich te bewijzen.

Andere jongelingen als Pasveer, Waterman en Vermeer ontberen ook de ervaring op hoog niveau, maar kunnen wellicht mee als tweede keep.

Dennis Gentenaar, Sander Westerveld en Oscar Moens zouden het na 2008 nog twee of drie jaar kunnen doen.

Het wordt Stekelenburg = Ajaxied.

[ Bericht 17% gewijzigd door Martijn_fijn op 04-01-2007 01:20:05 ]
  donderdag 4 januari 2007 @ 01:22:28 #25
131729 jna
pi_44995018
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 01:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Krul schijnt een enorm talent te wezen. Maar zolang Shay Given daar keept, zal hij weinig kansen krijgen om zich te bewijzen.

Andere jongelingen als Pasveer, Waterman en Vermeer ontberen ook de ervaring op hoog niveau, maar kunnen wellicht mee als tweede keep.

Dennis Gentenaar, Sander Westerveld en Oscar Moens zouden het na 2008 nog twee of drie jaar kunnen doen.

Het wordt Stekelenburg = Ajaxied.
AjaCied
Jawel, je keek.
pi_44995077
Ajacied of niet, dat maakt weinig uit. Het gaat gewoon om wie er het beste kan staan. We zien na het EK wel verder. Nu is het speculeren over wie nu de beste optie is. Wat opzich ook leuk is natuurlijk.
That's all folks!
  donderdag 4 januari 2007 @ 01:26:05 #27
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44995098
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 01:22 schreef jna het volgende:

[..]

AjaCied
Jij komt zeker uit 020?
  donderdag 4 januari 2007 @ 01:30:15 #28
131729 jna
pi_44995176
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 01:26 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Jij komt zeker uit 020?
Nee 070
Jawel, je keek.
pi_44995594
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 01:26 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Jij komt zeker uit 020?
Jij bent stoer
  donderdag 4 januari 2007 @ 02:50:05 #30
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44996199
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 01:30 schreef jna het volgende:

[..]

Nee 070
Den-Haag

Ik denk dat Stekelenburg Van der Sar gaat opvolgen. Ik volg die hele gast niet, het boeit me eerlijk gezegd ook weinig. Hij krijgt voorkeur als een Jood, is lang en doet ervaring op in het eerste. Keepers zijn net wijn, ze worden pas goed wanneer ze relatief oud zijn. Zijn huidige skills zijn niet essentieel voor zijn toekomstperspectief, een keeper kan in 1 seizoen kwalitatief gigantisch groeien.
  donderdag 4 januari 2007 @ 02:58:39 #31
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_44996249
Krul zal nog wel even op zich laten wachten, aangezien ze bij Newcastle in paniek Pavel Srnicek terughalen als hun tweede keeper Harper geblesseerd is. Niet bepaald een blijk van vertrouwen.

Ik zet mijn geld op Vorm. In 2008 is er een nieuwe doelman nodig. Ik denk dat eerst Stekelenburg eerste keeper wordt, dat die dan niet gaat overtuigen en dat daarna anderen een kans krijgen, waarvan Vorm hem gaat pakken. Voor je klaar bent voor zo'n positie in het Nederlands Elftal moet je gewoon een traject doorlopen hebben, en Vorm is daar mee begonnen, maar Krul nog lang niet.

Zuur is het natuurlijk voor Gentenaar, zo'n geweldige keeper die bij Ajax achter die halve zachte zit. Ik snap niet dat hij bewust voor die reserverol bij Ajax heeft gekozen, na bankzitten bij Borussia. Dit zouden zijn beste jaren moeten zijn. Eeuwig zonde.
  donderdag 4 januari 2007 @ 05:55:08 #32
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_44996790
Hoe oud is Boschker eigk?
  Trouwste user 2022 donderdag 4 januari 2007 @ 05:57:57 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_44996794
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 05:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoe oud is Boschker eigk?
Jaartje of 21 heeft net het record bij FC Twente verbeterd qua gespeelde wedstrijden.,

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_44997129
Wat ziet iedereen toch in Vermeer? Ik vind het een enorm overschatte keeper die absoluut geen rust uitstraalt. Dan nog liever Stekelenburg in Oranje. Maar ik denk dat Vorm, mits hij door blijft groeien de opvolger van Van der Sar wordt.
pi_44997360
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 02:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Keepers zijn net wijn, ze worden pas goed wanneer ze relatief oud zijn.
pi_44997619
Michel Vorm of Tim Krul , spelers moeten natuurlijk wel speeltijd krijgen

Waterman wil ik ook nog wel een kans geven als die weer aan spelen toekomt , en vermeer maakt ook wel een kans als jong oranje keeper.
pi_44997640
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:13 schreef Stofje het volgende:
Dat een jongen als Vorm in zo'n topic genoemd wordt, is -met alle respect voor Vorm- toch wel tekenend voor het keepersniveau in Nederland.
Vorm wordt al jaren gezien als een enorm talent, toen ie in de jeugd speelde werd er al geroepen door keeperstrainers rond de Nederlandse Jeugdselecties dat ie een gouden toekomst kon hebben, als ie zijn concentratieproblemen op zou lossen, hij zou altijd wat nonchalant geweest zijn, maar dat heeft ie toch wel afgeleerd inmiddels.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_44997755
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 08:24 schreef the_hunter het volgende:
Wat ziet iedereen toch in Vermeer? Ik vind het een enorm overschatte keeper die absoluut geen rust uitstraalt. Dan nog liever Stekelenburg in Oranje. Maar ik denk dat Vorm, mits hij door blijft groeien de opvolger van Van der Sar wordt.
Rust uitstralen... mwah, dat komt wel als hij meer speeltijd krijgt.
Maar bij Jong Oranje keepte hij af en toe grandioos. Hij heeft, net als Gomes, van die enorme armen waar hij een aantal keer bijna onhoudbare ballen eruit haalde.
pi_44999073
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 08:24 schreef the_hunter het volgende:
Vermeer draaide een prima EK in 2006.

Laat het alsjeblieft niet Stekelenburg worden, dat gaat Nederland punten kosten. Vorm lijkt me de beste keuze, met Krul later als zijn concurrent in het doel. Hoe oud is Roorda tegenwoordig?
pi_44999262
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:03 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Vermeer draaide een prima EK in 2006.

Laat het alsjeblieft niet Stekelenburg worden, dat gaat Nederland punten kosten. Vorm lijkt me de beste keuze, met Krul later als zijn concurrent in het doel. Hoe oud is Roorda tegenwoordig?
Vermeer draaide een prima EK?
Ik heb een aantal wedstrijden gezien en ik vond hem alles behalve zekerheid uitstralen.
Hij heeft goede momenten gehad, mar ook hele onzekere.
Daar wordt je als verdediging niet stabieler van.

Stekelenburg staat stil en is geen topkeeper, dat hij nummer 2 is achter van der Sar, of zelfs 3 achter Timmer, toont aan dat het maat een smalle bedoening is na Sar en Timmer.

Ik hoop dat een Vorm veel gaat groeien en dat hij na het EK van 2008 er klaar voor is.

Hoe oud is Gentenaar eigenlijk? 32?
pi_44999343
Zal Vorm wel worden..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44999408
Gentenaar is 31. En Vorm doet het goed dit seizoen, maar ik vrees dat hij qua lengte iets te klein is voor de top.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_44999737
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:17 schreef Strooper het volgende:
Gentenaar is 31. En Vorm doet het goed dit seizoen, maar ik vrees dat hij qua lengte iets te klein is voor de top.

1.83m is zo klein nog niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_45000042
Het leuke met keepers is dus dat het nooit te voorspellen valt. Dat Menzo zo af zou gaan en Van Der Sar ineens eerste keeper van Ajax werd was al een schok, ook voor Sar zelf. Had hij De Goeij nog voor zich bij het Nl elftal. Die zag niemand ook snel gaan.
En na Van Breukelen stond altijd Hiele als tweede keeper, ook een hele goeie, maar niet die met de X-factor (en hij was geloof ik net zo oud).
En oh ja, Moens zou het ook he-le-maal worden. Maar die koos -hoe bewonderenswaardig ook- om bij zijn cluppie te blijven en liep dus te top mis. Westerveld -ook al zo'n belofte- is HET ook nooit geworden.
Timmer had top kunnen worden/eerder kunnen zijn als hij niet bij FC Zwolle (en aan de tap) was blijven hangen.
Vermeer bevriest bij hoge ballen, Stekelenburg is soms echt ongelooflijk aks lijnkeeper maar verder vind ik hem minder dan bijvoorbeeld Vorm. Die weer de raarste blunders maakt. Hij is wel weer lekker, maar dat telt dan weer niet mee bij het selectiebeleid

Nee, keepers en centrale verdedigers rijpen idd als wijn.
Maar weet je wie ik graag zie als opvolger, met zijn rust en ervaring? Boschker!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_45000067
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

1.83m is zo klein nog niet.
Op tv ziet ie er veel kleiner uit
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:57:05 #46
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_45000472
Stekelenburg denk ik. Als Van Basten er dan nog zit
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_45000533
Stekelenburg zal het wel worden. Maar Vorm en Vermeer zijn ook kanshebbers.
pi_45001758
Gomes had Nederlander moeten worden.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_45001843
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Het leuke met keepers is dus dat het nooit te voorspellen valt. Dat Menzo zo af zou gaan en Van Der Sar ineens eerste keeper van Ajax werd was al een schok, ook voor Sar zelf. Had hij De Goeij nog voor zich bij het Nl elftal. Die zag niemand ook snel gaan.
En na Van Breukelen stond altijd Hiele als tweede keeper, ook een hele goeie, maar niet die met de X-factor (en hij was geloof ik net zo oud).
En oh ja, Moens zou het ook he-le-maal worden. Maar die koos -hoe bewonderenswaardig ook- om bij zijn cluppie te blijven en liep dus te top mis. Westerveld -ook al zo'n belofte- is HET ook nooit geworden.
Timmer had top kunnen worden/eerder kunnen zijn als hij niet bij FC Zwolle (en aan de tap) was blijven hangen.
Vermeer bevriest bij hoge ballen, Stekelenburg is soms echt ongelooflijk aks lijnkeeper maar verder vind ik hem minder dan bijvoorbeeld Vorm. Die weer de raarste blunders maakt. Hij is wel weer lekker, maar dat telt dan weer niet mee bij het selectiebeleid

Nee, keepers en centrale verdedigers rijpen idd als wijn.
Maar weet je wie ik graag zie als opvolger, met zijn rust en ervaring? Boschker!
Boschker is inderdaad een hele goede keeper, maar hoe oud is hij ook alweer?
pi_45001921
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:48 schreef Pritt het volgende:
Als dat had gekund
pi_45001957
Vorm. Beetje weinig eigenlijk.
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:55:46 #52
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_45001958
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:51 schreef Robar het volgende:

[..]

Boschker is inderdaad een hele goede keeper, maar hoe oud is hij ook alweer?
35 jaar. te oud dus.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:57:56 #53
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45002022
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:40 schreef Mwanatabu het volgende:
En oh ja, Moens zou het ook he-le-maal worden. Maar die koos -hoe bewonderenswaardig ook- om bij zijn cluppie te blijven en liep dus te top mis.
AZ heeft hem psychologisch kapot gemaakt.
pi_45002109
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:48 schreef Pritt het volgende:
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:54 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Als dat had gekund
Menen jullie dat? En bij Kalou was bijna iedereen tegen. Gomes is een zeer goede keeper, maar naturaliseren gaat te ver. Daarbij speelt hij natuurlijk al voor Brazilië en was het nog maar de vraag of hij er zelf zo'n trek in zou hebben.
pi_45002141
Maar Gomes is tof
pi_45002197
Dat zeker.
pi_45002199
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:00 schreef Kadoc het volgende:

[..]

[..]

Menen jullie dat? En bij Kalou was bijna iedereen tegen. Gomes is een zeer goede keeper, maar naturaliseren gaat te ver. Daarbij speelt hij natuurlijk al voor Brazilië en was het nog maar de vraag of hij er zelf zo'n trek in zou hebben.
Als het toch op naturaliseren had aangekomen, dan had ik vele malen liever Gomes dan Kalou. Maar ik ben niet zo'n voorstander ervoor hoor, eerst maar eens met eigen Nederlandse spelers het proberen.
pi_45002309
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:00 schreef Kadoc het volgende:

[..]

[..]

We moeten gewoon van dat hele genaturaliseer af
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:11:42 #59
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45002459
Dat is de competitie in de toekomst, welk land kan de beste spelers naturaliseren.
pi_45002677
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:55 schreef 9christensen het volgende:

[..]

35 jaar. te oud dus.
Mwoh kan nog 3 jaar mee toch?
Dat iig liever dan een blunderende jonge hond in de hoop dat die goed opdroogt.
Eigenlijk vrij triest, we hadden zo'n mooie keeperstraditie. Magoed, met keepers is er geen peil op te trekken en met Van Basten ook niet. Wie weet vist hij er straks 1 uit de A1 van Telstar die het he-le-maal wordt
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_45002703
Vermeer is juist uiterst zwak op hoge ballen. Een eigenschap die tegenwoordig belangrijker is dan reflexen op de lijn, lijkt me.
pi_45002789
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:18 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Mwoh kan nog 3 jaar mee toch?
Dat iig liever dan een blunderende jonge hond in de hoop dat die goed opdroogt.
Eigenlijk vrij triest, we hadden zo'n mooie keeperstraditie. Magoed, met keepers is er geen peil op te trekken en met Van Basten ook niet. Wie weet vist hij er straks 1 uit de A1 van Telstar die het he-le-maal wordt
Telstar? Of bedoel je...
pi_45002803
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:19 schreef Cruoninga het volgende:
Vermeer is juist uiterst zwak op hoge ballen. Een eigenschap die tegenwoordig belangrijker is dan reflexen op de lijn, lijkt me.
Dat zegt iedereen toch ook?
pi_45002817
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:22 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Telstar? Of bedoel je...
Ajax?
pi_45002963
Tim Krul en Kenneth Vermeer.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:32:54 #66
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45003137
Huidige keeper
Edwin van der Sar: 1.97

Mogelijke opvolgers
Maarten Stekelenburg: 1.94
Michel Vorm: 1.83
Kenneth Vermeer: 1.82
pi_45003183
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Huidige keeper
Edwin van der Sar: 1.97

Mogelijke opvolgers
Maarten Stekelenburg: 1.94
Michel Vorm: 1.83
Kenneth Vermeer: 1.82
Lengte is ook niet alles. Hoewel Vorm en Vermeer niet bepaald lang zijn.
pi_45003206
En Krul?
Die had trouwens toch eoa freaky site geknutseld?
pi_45003210
Krul is wel lang. Veruit de meest getalenteerde doelman van Nederland met Vermeer als goede nummer 2.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:36:21 #70
131729 jna
pi_45003230
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:35 schreef cultheld het volgende:
Krul is wel lang. Veruit de meest getalenteerde doelman van Nederland met Vermeer als goede nummer 2.
Precies, alleen moeten ze wel gaan spelen.
Jawel, je keek.
pi_45003232
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:35 schreef Erasmusch het volgende:
En Krul?
Die had trouwens toch eoa freaky site geknutseld?
Klopt . Met schoonfamilie en tokkie ouders er op.
pi_45003245
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:36 schreef jna het volgende:

[..]

Ik zie Krul best naar PSV vertrekken als Gomes vertrekt.
pi_45003267
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:34 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Vermeer heeft uitschuifarmen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:37:35 #74
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45003268
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:34 schreef Kadoc het volgende:
Aan de andere kant. Frankrijk is Europees en Wereldkampioen geworden met een keeper van 1.83.
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:38:20 #75
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45003299
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:37 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Vermeer heeft uitschuifarmen.
Toch is 10cm extra lengte zeker een Pre.
pi_45003322
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:36 schreef jna het volgende:

[..]

Wat dat betreft is het vrij onvergeeflijk dat een hoop talentvolle keepers op de bank zitten te verpieteren bij een grote club. Laat ze dan een paar seizoenen bij een mindere club groeien denk ik dan...
pi_45003357
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Klopt . Met schoonfamilie en tokkie ouders er op.
hier is ie al
http://www.dikdejong.nl/tim/timkrul.htm
Tokkie gehalte valt best mee. Zeker voor een Hagenees.
pi_45003419
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Aan de andere kant. Frankrijk is Europees en Wereldkampioen geworden met een keeper van 1.83.
Als het Nederlands Elftal nu ook een Desailly/Blanc/Leboeuf ervoor hebben staan, kunnen ze een kleine grabbelaar permitteren (die overigens wel een fantastische lijnkeeper is).
pi_45003467
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:41 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Als het Nederlands Elftal nu ook een Desailly/Blanc/Leboeuf ervoor hebben staan, kunnen ze een kleine grabbelaar permitteren (die overigens wel een fantastische lijnkeeper is).
Als vBasten Boularouz nou es als vleesmolen in het centrum zette komen we daar misschien.
Maja als mn tante wieltjes had...
pi_45003580
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik zie Krul best naar PSV vertrekken als Gomes vertrekt.
Mits hij dan in de basis komt gaat hij het helemaal maken.
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:40 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

hier is ie al
pi_45003617
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:40 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

hier is ie al
Die lay-out...
pi_45003686
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:27 schreef cultheld het volgende:
Tim Krul en Kenneth Vermeer.
Probleem is dat die nog altijd 3e keeper zijn bij hun club en daar lijkt het komende half jaar geen verandering in te komen. Dan hebben ze dus 1 seizoen(2007/08) om te laten zien dat ze na het EK2008 gelijk Van der Sar kunnen opvolgen...
pi_45003733
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:50 schreef AminBen het volgende:

[..]

Probleem is dat die nog altijd 3e keeper zijn bij hun club en daar lijkt het komende half jaar geen verandering in te komen. Dan hebben ze dus 1 seizoen(2007/08) om te laten zien dat ze na het EK2008 gelijk Van der Sar kunnen opvolgen...
Dan gaat Vorm toch voor interim-keeper spelen?
pi_45003790
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat moet je dus niet doen he. Krijg je nerveuze defensie van.
Hehe, ik zei "krijg"...
pi_45003839
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Als hij het dan goed doet mag hij van mij ook een aantal jaar aanblijven
pi_45003964
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:54 schreef AminBen het volgende:

[..]

Als hij het dan goed doet mag hij van mij ook een aantal jaar aanblijven
Tot Krul een basisplaats krijgt bij zijn club.
pi_45004072
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:59 schreef cultheld het volgende:

[..]

Tot Krul een basisplaats krijgt bij zijn club.
Zal niet zo snel gebeuren denk ik. Ze zullen hem willen houden bij Newcastle, maar Krul is pas 18 en ze hebben daar een zeer goede en ervaren doelman van 30 jaar, die ik daar nog niet snel onder de lat zie verdwijnen. Maar je weet nooit met blessures enzo.
pi_45004411
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:03 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Zal niet zo snel gebeuren denk ik. Ze zullen hem willen houden bij Newcastle, maar Krul is pas 18 en ze hebben daar een zeer goede en ervaren doelman van 30 jaar, die ik daar nog niet snel onder de lat zie verdwijnen. Maar je weet nooit met blessures enzo.
Ze kunnen hem toch verhuren aan een andere Premiership club? Of PSV koopt hem als Gomes vertrekt .
pi_45004540
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:14 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ze kunnen hem toch verhuren aan een andere Premiership club? Of PSV koopt hem als Gomes vertrekt .
Zou kunnen, maar ik denk dat Krul zich niet eerder moet gaan richten dan op het WK 2010. Want hoeveel grote clubs zetten een tiener in de goal? Kan me alleen Casillas zo bedenken.
pi_45004829
Waarom huurt/koopt AZ die jongen niet gewoon? Kunnen ze wel gebruiken.
pi_45004884
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:48 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Die lay-out...
Welke lay-out?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_45004936
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:18 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ik denk dat Krul zich niet eerder moet gaan richten dan op het WK 2010. Want hoeveel grote clubs zetten een tiener in de goal? Kan me alleen Casillas zo bedenken.
CSKA Moskou, Shakhtar Donetsk en dan heb je het ook wel gehad denk ik.
pi_45004987
postma dan?
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_45008015
Tim de krul moet ook maar snel een kans krijgen.
Heb je ook geen vekeerde aan.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:06:19 #95
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45008192
Ik weet zeker dat we wel een goede opvolger van Sar krijgen.Vermeer of Krul, of er moet een psychiater tot Stekelenburg kunnen doordringen.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45008221
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:02 schreef Canisfire het volgende:
Tim de krul moet ook maar snel een kans krijgen.
Heb je ook geen vekeerde aan.
Hoezo, hij blinkt uit in de U21 competitie in Engeland?
pi_45008245
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik weet zeker dat we wel een goede opvolger van Sar krijgen.Vermeer of Krul, of er moet een psychiater tot Stekelenburg kunnen doordringen.
Stekelenburg moet oprotten die gozer is nooit goed geweest en altijd al overrated
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:09:04 #98
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45008300
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:07 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Stekelenburg moet oprotten die gozer is nooit goed geweest en altijd al overrated
Nee die gast pakt soms onmogelijke ballen, en 5 minuten later blundert ie weer.Zit allemaal tussen de oren.
LUHG
pi_45008393
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:07 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:

[..]

Hoezo, hij blinkt uit in de U21 competitie in Engeland?
Is simpelweg één van de grootste Nederlandse beloften. Bij Newcastle zijn ze ook niet ontevreden over hem, zie de wedstrijd tegen Palermo.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:12:16 #100
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45008442
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:11 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Is simpelweg één van de grootste Nederlandse beloften. Bij Newcastle zijn ze ook niet ontevreden over hem, zie de wedstrijd tegen Palermo.
Idd gewoon een groot talent, en als je daar Vermeer bij zet hebben we 2 eventuele opvolgers van Sar.
LUHG
pi_45008472
quote:

[..]

Dan moet hij eerst een kans krijgen in Jong-Oranje, niet gelijk in het grote Oranje natuurlijk.
pi_45008487
quote:

[..]

Een belofte ja, maar om hem na 1 potje in de uefa cup maar meteen als de nieuwe keeper van Nederland te zien na het EK gaat een beetje ver. Dan isie 21 ofzo .
pi_45008586
Ik denk dat het 2 jaar Stekelenburg wordt bij gebrek aan beter. Of Vorm moet zich na 1 jaar bij een topclub kunnen spelen en daar ook zijn mannetje staan.

Anders maar hopen dat er na die 2 jaar weer een andere keeper opstaat ..
pi_45008590
Stekelenburg.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_45008617
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:13 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:

[..]

Een belofte ja, maar om hem na 1 potje in de uefa cup maar meteen als de nieuwe keeper van Nederland te zien na het EK gaat een beetje ver. Dan isie 21 ofzo .
Hij kan ook niet zomaar Sar opvolgen natuurlijk. Er zijn momenteel keepers die meer in aanmerking komen. Maar als Krul goede keuzes maakt komt hij vroeg of laat tussen de palen in de finale in Zuid-Afrika (of Amerika ).
pi_45008669
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:16 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Hij kan ook niet zomaar Sar opvolgen natuurlijk. Er zijn momenteel keepers die meer in aanmerking komen. Maar als Krul goede keuzes maakt komt hij vroeg of laat tussen de palen in de finale in Zuid-Afrika (of Amerika ).
Laten we het hopen dat het net zo'n talent is als die Rus.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:20:34 #107
131729 jna
pi_45008746
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Hij heeft wel meer goede wedstrijden gespeeld hoor, ik heb hem nu zeker 6 wedstrijden ofzo gezien en hij was elke keer zo goed.
Jawel, je keek.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:21:04 #108
125053 stefmans
pi_45008759
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Laten we het hopen dat het net zo'n talent is als die Rus.
Akinfeev
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_45008788
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:20 schreef jna het volgende:

[..]

Hij heeft wel meer goede wedstrijden gespeeld hoor, ik heb hem nu zeker 6 wedstrijden ofzo gezien en hij was elke keer zo goed.
Voor van Basten is dat inderdaad vaak genoeg vrees ik .
pi_45008792
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:21 schreef stefmans het volgende:

[..]

Akinfeev
FM

donderdag 4 januari 2007 @ 16:23:49 #111
125053 stefmans
pi_45008880
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:21 schreef AminBen het volgende:

[..]

FM

In het echt ook een van de beste keepers in de wereld
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:34:05 #112
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_45009270
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:16 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Tegen die tijd kan Krul mooi concureren met Pasveer (Twente) en Waterman (Heerenveen).
pi_45009335
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:09 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Nee die gast pakt soms onmogelijke ballen, en 5 minuten later blundert ie weer.Zit allemaal tussen de oren.
Iedere keeper pakt wel eens een onmogelijke bal.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:38:36 #114
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45009420
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Iedere keeper pakt wel eens een onmogelijke bal.
LUHG
pi_45009671
Wat vind je dan zo goed aan Stekelenburg, behalve dat ie bij Ajax onder de lat staat? In Spanje zou hij bij Racing Santander mogen keepen en in Italië bij Empoli: Dat soort clubs zijn van zijn niveau.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:47:25 #116
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45009750
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:45 schreef cultheld het volgende:
Wat vind je dan zo goed aan Stekelenburg, behalve dat ie bij Ajax onder de lat staat? In Spanje zou hij bij Racing Santander mogen keepen en in Italië bij Empoli: Dat soort clubs zijn van zijn niveau.
Zoals ik al zei, die jongen kan geweldig goed keepen, maar heeft een mentaal probleem waardoor hij af en toe fouten maakt.
Trouwens een geweldige eerste zin
LUHG
pi_45009913
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:45 schreef cultheld het volgende:
Kijk je uit, die Tono van Santander is nog een heel aardig keeper.
pi_45010095
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, die jongen kan geweldig goed keepen, maar heeft een mentaal probleem waardoor hij af en toe fouten maakt.
Trouwens een geweldige eerste zin
De keeperstalenten van Heerenveen, Twente en Utrecht kunnen ook geweldig goed keepen, alleen komt het er meestal niet uit. Dan kun je zeggen dat ze een mentaal probleem hebben: Ik zie het gewoon als een scheiding tussen top en subtop. Dat jij Stekelenburg zo'n topper vindt, ligt denk ik aan je clubvoorkeur, waardoor je niet geheel objectief naar hem zult kijken. Ik hoor eigenlijk ook alleen maar Ajacieden zeggen dat Stekelenburg zo geweldig goed kan keepen en ik weet zeker dat Timmer, Vorm en zelfs Vandenbussche meer punten pakken voor hun clubs.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:59:00 #119
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45010214
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

De keeperstalenten van Heerenveen, Twente en Utrecht kunnen ook geweldig goed keepen, alleen komt het er meestal niet uit. Dan kun je zeggen dat ze een mentaal probleem hebben: Ik zie het gewoon als een scheiding tussen top en subtop. Dat jij Stekelenburg zo'n topper vindt, ligt denk ik aan je clubvoorkeur, waardoor je niet geheel objectief naar hem zult kijken. Ik hoor eigenlijk ook alleen maar Ajacieden zeggen dat Stekelenburg zo geweldig goed kan keepen en ik weet zeker dat Timmer, Vorm en zelfs Vandenbussche meer punten pakken voor hun clubs.
Ok het komt omdat ik voor Ajax ben, Stekelnburg is fuck shite
LUHG
pi_45010302
Jelle ten Rouwelaar lijkt me ook wel een mogelijkheid.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:02:30 #121
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45010337
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:01 schreef methodmich het volgende:
Jelle ten Rouwelaar lijkt me ook wel een mogelijkheid.
Niet echt een lijnkeeper
LUHG
pi_45010432
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ok het komt omdat ik voor Ajax ben, Stekelnburg is fuck shite
Hoe vaak heeft Stekelenburg dit jaar al punten gepakt voor Ajax?
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:08:37 #123
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45010531
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoe vaak heeft Stekelenburg dit jaar al punten gepakt voor Ajax?
Nee idd je hebt gelijk, zoals ik zei hij is fuck shite
LUHG
pi_45010585
Tegen Groningen liet ie zien hoe goed ie was.

[ Bericht 66% gewijzigd door cultheld op 04-01-2007 17:15:34 ]
pi_45010813
Stekelenburg is al 5 jaar een talent, alleen komt het er nooit uit.
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:20:27 #126
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45010890
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:10 schreef cultheld het volgende:
Tegen Groningen liet ie zien hoe goed ie was.
Idd als hij die 100% kans niet had gepakt........weet trouwens niet of Vermeer hem wel had gehad, maar dat zullen we nooit weten.
LUHG
pi_45011333
Eventuele opties en hun leeftijd in augustus 2008:

Stefan Postma (ADO Den Haag, 31)
Dennis Gentenaar (Ajax, 32)
Maarten Stekelenburg (Ajax, 25)
Kenneth Vermeer (Ajax, 22)
Theo Zwarthoed (AZ / Excelsior, 25)
Henk Timmer (Feyenoord, 36)
Boy Waterman (SC Heerenveen, 24)
Oscar Moens (PSV, 35)
Michel Vorm (FC Utrecht, 24)
Piet Velthuizen (Vitesse, 21)
Serge van den Ban (MVV, 28)
Beau Molenaar (AZ / FC Omniworld, 23)
Erwin Friebel (RBC, 25)
Tim Krul (Newcastle United, 20)
Jelle ten Rouwelaar (Austria Wien, 27)
Sander Westerveld (Almeria, 33)

Nou, roep maar.
www.thuisuiteten.nl
pi_45011354
Op zo'n lijst zou de keeper van ASWH ook nog niet misstaan denk ik.
pi_45011393
Erwin Mulder (Feyenoord, 19)

Nee, ik denk Timmer of Vorm. Vorm blijft met de dag groeien en Stekelenburg blijft na 5 jaar nog steeds dezelfde fouten maken.
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:44:57 #130
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45011587
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Stekelenburg blijft na 5 jaar nog steeds dezelfde fouten maken.
Ja dat zei je al
LUHG
pi_45011605
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:37 schreef cultheld het volgende:
Op zo'n lijst zou de keeper van ASWH ook nog niet misstaan denk ik.
Joan van Belzen (ASWH, 26) dan
www.thuisuiteten.nl
pi_45011608
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ja dat zei je al
Dat zei ik niet. Ik zou dat hij al 5 jaar een talent is.
pi_45011718
Rodney Ubbergen (20 jaar)
pi_45011843
Rodney heeft Friebel voor zich, die is onpasseerbaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_45011913
Kevin Moeliker mist in je lijst Mich, die past er wel tussen.
That's all folks!
pi_45011964
Nou, niet echt toch?

Friebel gaat promoveren, dus de eredivisie in. Is ook jeugdinternational geweest, vandaar zijn opname in de lijst. Molenaar kan wellicht terug naar AZ.

Van den Ban was ook jeugdinternational.
www.thuisuiteten.nl
pi_45012053
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:54 schreef methodmich het volgende:
Rodney heeft Friebel voor zich, die is onpasseerbaar.
Ja, ik dacht toen Mark Volders wegging, dat RBC een groot probleem zou hebben in de goal. Maar Friebel doet het uitstekend. En Rodney moet zich nog verbeteren, aangezien 4 tegengoals in twee wedstrijden niet een geweldig gemiddelde geeft.

Misschien dat Raymond van Emmerik (NEC) er nog bij kan. Die heb ik vorig seizoen een paar uitstekende wedstrijden zien keepen.
pi_45012538
Ja, of Kevin Moeliker
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:21:32 #139
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45012631
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 02:58 schreef Omnifacer het volgende:
Krul zal nog wel even op zich laten wachten, aangezien ze bij Newcastle in paniek Pavel Srnicek terughalen als hun tweede keeper Harper geblesseerd is. Niet bepaald een blijk van vertrouwen.
Krul is ook geblesseerd.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45013514
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:00 schreef mcyodogg het volgende:
Misschien dat Raymond van Emmerik (NEC) er nog bij kan. Die heb ik vorig seizoen een paar uitstekende wedstrijden zien keepen.
Die is al bijna 27, en gezien zijn cv zit er niet echt een grote doorbraak aan te komen:

2001/02 Go Ahead Eagles 16 0 Eerste divisie
2002/03 Go Ahead Eagles 13 0 Eerste divisie
2003/04 1. FC Kleve 5 0
2004/05 NEC 0 0 Eredivisie
2005/06 NEC 5 0 Eredivisie
pi_45013915
Verhoeven van Volendam ?
pi_45013997
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:00 schreef AminBen het volgende:
Verhoeven van Volendam ?
Als opvolger van Graatje Hendriks?
pi_45013998
Ja die dikke
pi_45014051
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:00 schreef AminBen het volgende:
Verhoeven van Volendam ?

Dan heb je misschien geen lengte, maar wel breedte
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:06:32 #145
67174 Dos37
Come on Twente
pi_45014154
Ik vraag met dit ook wel af niet alleen in het Nederlands elftal maar ook bij FC Twente Boschker zou toch stopppen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_45014258
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:03 schreef alors het volgende:

[..]

Dan heb je misschien geen lengte, maar wel breedte

waar heb je het over
pi_45014302
Hij heeft het koud
pi_45014307

Hij kan beter gaan darten, of op trommels gaan slaan in stadions.
pi_45014321
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:08 schreef AminBen het volgende:

[..]

[afbeelding]

waar heb je het over

Compleet met tietjes
know'm sayin?
word? word.
pi_45014350
Schiet daar maar eens een bal langs
pi_45014403
Dat ze ooit zo'n vetklep bij een instituut als Ajax hebben toegelaten zeg .
pi_45014495
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:10 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
Hij dart toch al? Of is dit niet dezelfde: http://www.jeroenverhoeven.nl/
pi_45015047
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:13 schreef cultheld het volgende:
Dat ze ooit zo'n vetklep bij een instituut als Ajax hebben toegelaten zeg .
Ik denk dat ons aller Pluisje toch ook met open armen zou zijn ontvangen in A'dam.
Ast een goeie keeper is ondanks/dankzij zn breedte dan zeur ik niet.
pi_45017373
Ik vind Vorm wat te klein.. misschien heeft ie de uitstraling wel nog niet ,, kan misschien wel een grote worden
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:18:03 #155
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_45021091
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:06 schreef Dos37 het volgende:
Ik vraag met dit ook wel af niet alleen in het Nederlands elftal maar ook bij FC Twente Boschker zou toch stopppen
tot 2009 loopt z'n contract nog hoor.
[b]Enschede![/b]
pi_45023663
In de Sportweek-wedstrijdverslagen was Vorm bij de laatste drie wedstrijden alle keren Man Of The Match.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:21:25 #157
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_45023946
Vlak trouwens Theo Zwarthoed niet uit. Prima no-nonsense keeper, degelijke keeper en een prima jongen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:46:58 #158
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_45024778
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:13 schreef koningdavid het volgende:
In de Sportweek-wedstrijdverslagen was Vorm bij de laatste drie wedstrijden alle keren Man Of The Match.
Hij pakte 1 punt voor utreg tegen SCH
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_45025032
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:15 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Hij dart toch al? Of is dit niet dezelfde: http://www.jeroenverhoeven.nl/
What's in a name
Hoi.
pi_45029931
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:35 schreef methodmich het volgende:

Stefan Postma (ADO Den Haag, 31)
Dennis Gentenaar (Ajax, 32)
Maarten Stekelenburg (Ajax, 25)
Kenneth Vermeer (Ajax, 22)
Theo Zwarthoed (AZ / Excelsior, 25)
Henk Timmer (Feyenoord, 36)
Boy Waterman (SC Heerenveen, 24)
Oscar Moens (PSV, 35)
Michel Vorm (FC Utrecht, 24)
Piet Velthuizen (Vitesse, 21)
Serge van den Ban (MVV, 28)
Beau Molenaar (AZ / FC Omniworld, 23)
Erwin Friebel (RBC, 25)
Tim Krul (Newcastle United, 20)
Jelle ten Rouwelaar (Austria Wien, 27)
Sander Westerveld (Almeria, 33)

Nou, roep maar.
Als je dan toch zo een lijst samenstelt, zet dan ook Dorus de Vries erbij
Hij was samen met Serge van den Ban en Jelle ten Rouwelaar vaste keus bij alle jong oranje lichtingen.
pi_45030412
Van der Sar laat een grote leegte achter iig
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:21:25 #162
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_45031694
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:00 schreef mcyodogg het volgende:

Ja, ik dacht toen Mark Volders wegging, dat RBC een groot probleem zou hebben in de goal. Maar Friebel doet het uitstekend. En Rodney moet zich nog verbeteren, aangezien 4 tegengoals in twee wedstrijden niet een geweldig gemiddelde geeft.
Friebel is niet geschikt voor de eredivisie. Voetballend is het geen wonder, maar belangrijker nog: op hoge ballen vind ik hem een drama. Nee, het is geen zekerheid in de goal. Als we promoveren is hij denk ik de eerste die sneuvelt. Ubbergen is vlees noch vis.
quote:
Dat is inderdaad een erg goede keeper.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:47:01 #163
148363 Solidius
Business and pleasure
pi_45032187
Ed de Goeij natuurlijk!

There is nothing to worry about, there is nothing at all.
pi_45032306
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 10:47 schreef Solidius het volgende:
Ed de Goeij natuurlijk!

[afbeelding]
Speelt die eigenlijk nog?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:02:54 #165
148363 Solidius
Business and pleasure
pi_45032538
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 10:51 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Speelt die eigenlijk nog?
Momenteel niet, volgens de Engelse variant van Wikipedia wil hij coach van Sparta worden
There is nothing to worry about, there is nothing at all.
pi_45044626
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 07:16 schreef Robar het volgende:

[..]

Als je dan toch zo een lijst samenstelt, zet dan ook Dorus de Vries erbij
Hij was samen met Serge van den Ban en Jelle ten Rouwelaar vaste keus bij alle jong oranje lichtingen.
Dorus is helemaal uit beeld verdwenen, zonde. Schotland nu toch?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:52:00 #167
159022 AminBen
El Maestro
pi_45044703
Dunfermline dacht ik ja.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 23:39:09 #168
131729 jna
pi_45059535
quote:
De toekomst lacht naar Tim Krul
Geschreven door Franklin Stoker op vrijdag, 5 januari om 19:00

Het leven van een doelman kan soms mooie capriolen met zich meebrengen. Het ene moment leef je redelijk in de anonimiteit en wordt er hard getraind voor een mooie toekomst. Maar opeens sta je noodgedwongen onder de lat in een belangrijk UEFA Cup-duel tegen een hooggenoteerde Italiaanse club en speel je je in de kijker. Het overkwam Newcastle United-talent Tim Krul.

In mei 2005 maakte Krul namens Nederland zijn opwachting op het EK voor spelers onder 17. De keeper was tijdens het toernooi in Italië in zijn element en liet een dusdanige indruk achter dat Newcastle op de deur klopte voor de speler. De jonge goalie ging overstag en toenmalige club ADO Den Haag kreeg een slordige 200.000 euro aan opleidingsvergoeding op de rekening bijgeschreven.

Sindsdien genoot de Nederlander van zijn avontuur bij The Magpies. Hij kreeg te maken met gelouterde spelers als Alan Shearer, Michael Owen, Nicky Butt en Shay Given. Een goede leerschool voor de jonge Hagenees.

Manager Glenn Roeder deed voor het eerst een beroep op Krul in een oefenwedstrijd op St. James’ Park tegen PSV (juli 2006). Zijn ontwikkeling stokte niet en de jeugdinternational liet zich gelden op het trainingsveld in Noord-Oost Engeland. De gedane arbeid mondde uit in een basisplaats voor de uitwedstrijd tegen Palermo in de UEFA Cup. Blessures van de doelmannen Given, Steve Harper en Pavel Srníĉek waren hier mede verantwoordelijk voor.

Newcastle won het lastige uitduel (0-1, red.) tegen de Serie A-topper en Krul speelde een zeer verdienstelijke wedstrijd. Hij eiste met een aantal prima saves voor een gedeelte de hoofdrol op. Na afloop werd de debutant overladen met complimenten en schouderklopjes van zijn ploeggenoten. “Ik zal dit nooit meer vergeten. Bovendien heb ik mijn doel schoon kunnen houden!”, jubelde de sluitpost na afloop van de wedstrijd.

Na zijn goede optreden blijft Krul (momenteel nog niet 100% hersteld van een knie-operatie, red.) dicht tegen een selectieplaats aanzitten. Hij heeft, zoals het zich laat aanzien, zich opgewerkt tot derde doelman in de selectie van Roeder.

De prestaties van onze landgenoot zijn ook niet onopgemerkt gebleven bij andere grote clubs. Zo deelde Juventus-scout Pasquale Sensibile in Tuttosport onlangs een groot compliment aan hem uit: “We houden wereldwijd al het talent in de gaten. Tim Krul is bijvoorbeeld de nieuwe versie van Gianluigi Buffon.”

Allemaal mooie woorden voor een 18-jarige jongen die zijn oorsprong bij HVV Ras uit Den Haag kende. Of het erfgoed van Edwin van der Sar hiermee een positieve wending krijgt is nog ongewis, maar de voortekenen zijn in ieder geval goed.
Jawel, je keek.
pi_45059607
quote:
De prestaties van onze landgenoot zijn ook niet onopgemerkt gebleven bij andere grote clubs. Zo deelde Juventus-scout Pasquale Sensibile in Tuttosport onlangs een groot compliment aan hem uit: “We houden wereldwijd al het talent in de gaten. Tim Krul is bijvoorbeeld de nieuwe versie van Gianluigi Buffon.”
Dat is toch niet verkeerd.
pi_45059939
Krul is top-top: Dat liet ie met Oranje -17 al meerdere keren zien.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 23:53:41 #171
131729 jna
pi_45060145
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:49 schreef cultheld het volgende:
Krul is top-top: Dat liet ie met Oranje -17 al meerdere keren zien.
Inderdaad, jammer dat Shay Given nou juist bij Newcastle moet spelen anders zag ik hem nu wel eerste keeper zijn ergens.
Jawel, je keek.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 23:57:04 #172
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_45060279
quote:
De prestaties van onze landgenoot zijn ook niet onopgemerkt gebleven bij andere grote clubs. Zo deelde Juventus-scout Pasquale Sensibile in Tuttosport onlangs een groot compliment aan hem uit: “We houden wereldwijd al het talent in de gaten. Tim Krul is bijvoorbeeld de nieuwe versie van Gianluigi Buffon.
En dat zegt iemand die Buffon's kwaliteiten erg goed kent.

Die kan Krul mooi in z'n zak steken.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 23:59:49 #173
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45060404
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:21 schreef Omnifacer het volgende:
Vlak trouwens Theo Zwarthoed niet uit. Prima no-nonsense keeper, degelijke keeper en een prima jongen.
Stefan Postma verhaal
LUHG
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:01:22 #174
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_45060477
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Stefan Postma verhaal
Heeft die zich ook door een voorbind-fallus laten ketsen
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:02:06 #175
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_45060510
Dan toch maar Lodewijks of v.d. Gouw?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:03:42 #176
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45060587
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 00:01 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Heeft die zich ook door een voorbind-fallus laten ketsen
Ja volgens mij wel
LUHG
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:06:09 #177
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_45060689
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 00:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ja volgens mij wel
OK
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 6 januari 2007 @ 02:03:27 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45064332
Tim Krul als gomes weg gaat moet PSV alles doen om die jongen binnen te halen. Daarna is Vermeer het grootste talent. Stekelenburg is slechts een tussenpaus.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 7 januari 2007 @ 16:33:18 #179
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_45112156
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:35 schreef methodmich het volgende:

Stefan Postma (ADO Den Haag, 31) Keept goed, maar werd teveel achtergehouden.
Dennis Gentenaar (Ajax, 32) Solide bij NEC, maar moet hem wel vaker zien om met een eindoordeel te komen.
Maarten Stekelenburg (Ajax, 25) Blunderaar, ziet er bij situaties zelden goed uit.
Kenneth Vermeer (Ajax, 22) Ideaal, maar moet toch vaker dan Stekelenburg keepen.
Theo Zwarthoed (AZ / Excelsior, 25) Op dit moment geen clean sheets dit seizoen.
Henk Timmer (Feyenoord, 36) Slechts lapmiddel voor de korte termijn.
Boy Waterman (SC Heerenveen, 24) Als hij uit Heerenveen vertrekt, zeker.
Oscar Moens (PSV, 35) Zie Timmer.
Michel Vorm (FC Utrecht, 24) Eerst nog kinderziektes, nu normaal.
Piet Velthuizen (Vitesse, 21) Wiesda?
Serge van den Ban (MVV, 28) Niet altijd standvastig.
Beau Molenaar (AZ / FC Omniworld, 23) Alleen i.c.m. een goede defensie.
Erwin Friebel (RBC, 25) Beter dan Volders vorig jaar, maar geen echte maatstaf op het hoogste niveau.
Tim Krul (Newcastle United, 20) Prachtige stand-in.
Jelle ten Rouwelaar (Austria Wien, 27) Net niet.
Sander Westerveld (Almeria, 33) Heeft zijn tijd gehad.

Nou, roep maar.
  zondag 7 januari 2007 @ 16:52:51 #180
153479 Waris3
Dikke Man
pi_45112860
Je moet gewoon totdat Verminder oud/goed genoeg is tijdelijk ofwel een of andere neppe keeper of Lodewijks zetten, daarna moet je Verminder LANG zetten, en te zijner tijd kan Joe van der Sar het overnemen (2020 ofzo?).
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_45113969
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:52 schreef Waris3 het volgende:
en te zijner tijd kan Joe van der Sar het overnemen (2020 ofzo?).
Van der Sar #2 is dan pas 22, kan wel wat later. EK 2024.
  zondag 7 januari 2007 @ 18:56:52 #182
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_45116673
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:33 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]
Friebel is niet beter dan Volders, echt niet.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 22:55:26 #183
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_45546911
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:10 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
DIE SPONSOR!
Ta mère bien.
pi_45547059
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 22:55 schreef De_Postbode het volgende:

[..]

DIE SPONSOR!

Maar goed, ik werk ook niet zonder. Wij hebben het ook op het werk
pi_45547170
Als Van Basten nou eens Van der Sar, Vorm en Stekelenburg selecteerd, weet je meteen waar Vorm en Stekelenburg aan toe zijn.
pi_45550018
Mich, je vergeet een aantal goede doelmannen uit de GGD in je lijstje.
That's all folks!
pi_45551590
quote:
Op zondag 21 januari 2007 01:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie worden er vergeten?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zondag 21 januari 2007 @ 03:52:31 #188
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_45551619
quote:
Kevin Moeliker is een goeie vent, maar nog geen Gomez of Sar natuurlijk.
pi_45563408
quote:
Ik zou niet weten wie hoor.

Frank Kooiman is al te oud.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')