23 ja.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:04 schreef One_conundrum het volgende:
Het is te hopen dat vorm doorgroeit. Hoe oud is die nu? 23?
Hij laat er dit seizoen toch veel "steken" vallen. En voor de verdediging is het ook niet fijn om zo'n keeper achter je te hebben.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik wil Stekelenburg zeker niet afschrijven hoor. Het is gewoon een degelijke keeper die je nooit echt punten zou kosten. Maar het is ook geen Gomes of Van der Sar die het voor elkaar weet te krijgen onhoudbare ballen eruit te plukken. Volgens mij bezit Vorm wel die capaciteiten, daarom schat ik dat er voor hem een grote toekomst is weggelegd.
AjaCiedquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Krul schijnt een enorm talent te wezen. Maar zolang Shay Given daar keept, zal hij weinig kansen krijgen om zich te bewijzen.
Andere jongelingen als Pasveer, Waterman en Vermeer ontberen ook de ervaring op hoog niveau, maar kunnen wellicht mee als tweede keep.
Dennis Gentenaar, Sander Westerveld en Oscar Moens zouden het na 2008 nog twee of drie jaar kunnen doen.
Het wordt Stekelenburg = Ajaxied.![]()
Den-Haagquote:
Jaartje of 21 heeft net het record bij FC Twente verbeterd qua gespeelde wedstrijden.,quote:Op donderdag 4 januari 2007 05:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoe oud is Boschker eigk?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Keepers zijn net wijn, ze worden pas goed wanneer ze relatief oud zijn.
Vorm wordt al jaren gezien als een enorm talent, toen ie in de jeugd speelde werd er al geroepen door keeperstrainers rond de Nederlandse Jeugdselecties dat ie een gouden toekomst kon hebben, als ie zijn concentratieproblemen op zou lossen, hij zou altijd wat nonchalant geweest zijn, maar dat heeft ie toch wel afgeleerd inmiddels.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:13 schreef Stofje het volgende:
Dat een jongen als Vorm in zo'n topic genoemd wordt, is -met alle respect voor Vorm- toch wel tekenend voor het keepersniveau in Nederland.
Rust uitstralen... mwah, dat komt wel als hij meer speeltijd krijgt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:24 schreef the_hunter het volgende:
Wat ziet iedereen toch in Vermeer? Ik vind het een enorm overschatte keeper die absoluut geen rust uitstraalt. Dan nog liever Stekelenburg in Oranje. Maar ik denk dat Vorm, mits hij door blijft groeien de opvolger van Van der Sar wordt.
Vermeer draaide een prima EK in 2006.quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:24 schreef the_hunter het volgende:
Wat ziet iedereen toch in Vermeer? Ik vind het een enorm overschatte keeper die absoluut geen rust uitstraalt. Dan nog liever Stekelenburg in Oranje. Maar ik denk dat Vorm, mits hij door blijft groeien de opvolger van Van der Sar wordt.
Vermeer draaide een prima EK?quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:03 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Vermeer draaide een prima EK in 2006.
Laat het alsjeblieft niet Stekelenburg worden, dat gaat Nederland punten kosten. Vorm lijkt me de beste keuze, met Krul later als zijn concurrent in het doel. Hoe oud is Roorda tegenwoordig?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:17 schreef Strooper het volgende:
Gentenaar is 31. En Vorm doet het goed dit seizoen, maar ik vrees dat hij qua lengte iets te klein is voor de top.
Op tv ziet ie er veel kleiner uitquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
1.83m is zo klein nog niet.
Boschker is inderdaad een hele goede keeper, maar hoe oud is hij ook alweer?quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Het leuke met keepers is dus dat het nooit te voorspellen valt. Dat Menzo zo af zou gaan en Van Der Sar ineens eerste keeper van Ajax werd was al een schok, ook voor Sar zelf. Had hij De Goeij nog voor zich bij het Nl elftal. Die zag niemand ook snel gaan.
En na Van Breukelen stond altijd Hiele als tweede keeper, ook een hele goeie, maar niet die met de X-factor (en hij was geloof ik net zo oud).
En oh ja, Moens zou het ook he-le-maal worden. Maar die koos -hoe bewonderenswaardig ook- om bij zijn cluppie te blijven en liep dus te top mis. Westerveld -ook al zo'n belofte- is HET ook nooit geworden.
Timmer had top kunnen worden/eerder kunnen zijn als hij niet bij FC Zwolle (en aan de tap) was blijven hangen.
Vermeer bevriest bij hoge ballen, Stekelenburg is soms echt ongelooflijk aks lijnkeeper maar verder vind ik hem minder dan bijvoorbeeld Vorm. Die weer de raarste blunders maakt. Hij is wel weer lekker, maar dat telt dan weer niet mee bij het selectiebeleid
Nee, keepers en centrale verdedigers rijpen idd als wijn.
Maar weet je wie ik graag zie als opvolger, met zijn rust en ervaring? Boschker!
35 jaar. te oud dus.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:51 schreef Robar het volgende:
[..]
Boschker is inderdaad een hele goede keeper, maar hoe oud is hij ook alweer?
AZ heeft hem psychologisch kapot gemaakt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:40 schreef Mwanatabu het volgende:
En oh ja, Moens zou het ook he-le-maal worden. Maar die koos -hoe bewonderenswaardig ook- om bij zijn cluppie te blijven en liep dus te top mis.
quote:
Menen jullie dat? En bij Kalou was bijna iedereen tegen. Gomes is een zeer goede keeper, maar naturaliseren gaat te ver. Daarbij speelt hij natuurlijk al voor Brazilië en was het nog maar de vraag of hij er zelf zo'n trek in zou hebben.quote:
Als het toch op naturaliseren had aangekomen, dan had ik vele malen liever Gomes dan Kalou. Maar ik ben niet zo'n voorstander ervoor hoor, eerst maar eens met eigen Nederlandse spelers het proberen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:00 schreef Kadoc het volgende:
[..]
[..]
Menen jullie dat? En bij Kalou was bijna iedereen tegen. Gomes is een zeer goede keeper, maar naturaliseren gaat te ver. Daarbij speelt hij natuurlijk al voor Brazilië en was het nog maar de vraag of hij er zelf zo'n trek in zou hebben.
We moeten gewoon van dat hele genaturaliseer afquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:00 schreef Kadoc het volgende:
[..]
[..]
Menen jullie dat? En bij Kalou was bijna iedereen tegen. Gomes is een zeer goede keeper, maar naturaliseren gaat te ver. Daarbij speelt hij natuurlijk al voor Brazilië en was het nog maar de vraag of hij er zelf zo'n trek in zou hebben.
Mwoh kan nog 3 jaar mee toch?quote:
Telstar? Of bedoel je...quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mwoh kan nog 3 jaar mee toch?
Dat iig liever dan een blunderende jonge hond in de hoop dat die goed opdroogt.
Eigenlijk vrij triest, we hadden zo'n mooie keeperstraditie. Magoed, met keepers is er geen peil op te trekken en met Van Basten ook niet. Wie weet vist hij er straks 1 uit de A1 van Telstar die het he-le-maal wordt![]()
Dat zegt iedereen toch ook?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:19 schreef Cruoninga het volgende:
Vermeer is juist uiterst zwak op hoge ballen. Een eigenschap die tegenwoordig belangrijker is dan reflexen op de lijn, lijkt me.
Ajax?quote:
Lengte is ook niet alles. Hoewel Vorm en Vermeer niet bepaald lang zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Huidige keeper
Edwin van der Sar: 1.97
Mogelijke opvolgers
Maarten Stekelenburg: 1.94
Michel Vorm: 1.83
Kenneth Vermeer: 1.82
Precies, alleen moeten ze wel gaan spelen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:35 schreef cultheld het volgende:
Krul is wel lang. Veruit de meest getalenteerde doelman van Nederland met Vermeer als goede nummer 2.
Kloptquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:35 schreef Erasmusch het volgende:
En Krul?
Die had trouwens toch eoa freaky site geknutseld?
Ik zie Krul best naar PSV vertrekken als Gomes vertrekt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:36 schreef jna het volgende:
[..]
Precies, alleen moeten ze wel gaan spelen.
Vermeer heeft uitschuifarmen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:34 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Lengte is ook niet alles. Hoewel Vorm en Vermeer niet bepaald lang zijn.
Aan de andere kant. Frankrijk is Europees en Wereldkampioen geworden met een keeper van 1.83.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:34 schreef Kadoc het volgende:
Lengte is ook niet alles. Hoewel Vorm en Vermeer niet bepaald lang zijn.
Toch is 10cm extra lengte zeker een Pre.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vermeer heeft uitschuifarmen.
Wat dat betreft is het vrij onvergeeflijk dat een hoop talentvolle keepers op de bank zitten te verpieteren bij een grote club. Laat ze dan een paar seizoenen bij een mindere club groeien denk ik dan...quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:36 schreef jna het volgende:
[..]
Precies, alleen moeten ze wel gaan spelen.
hier is ie alquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Klopt![]()
. Met schoonfamilie en tokkie ouders er op.
Als het Nederlands Elftal nu ook een Desailly/Blanc/Leboeuf ervoor hebben staan, kunnen ze een kleine grabbelaar permitteren (die overigens wel een fantastische lijnkeeper is).quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Frankrijk is Europees en Wereldkampioen geworden met een keeper van 1.83.
Als vBasten Boularouz nou es als vleesmolen in het centrum zette komen we daar misschien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als het Nederlands Elftal nu ook een Desailly/Blanc/Leboeuf ervoor hebben staan, kunnen ze een kleine grabbelaar permitteren (die overigens wel een fantastische lijnkeeper is).
Mits hij dan in de basis komt gaat hij het helemaal maken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie Krul best naar PSV vertrekken als Gomes vertrekt.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:40 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
hier is ie al
http://www.dikdejong.nl/tim/timkrul.htm
Tokkie gehalte valt best mee. Zeker voor een Hagenees.
Die lay-out...quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:40 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
hier is ie al
http://www.dikdejong.nl/tim/timkrul.htm
Tokkie gehalte valt best mee. Zeker voor een Hagenees.
Probleem is dat die nog altijd 3e keeper zijn bij hun club en daar lijkt het komende half jaar geen verandering in te komen. Dan hebben ze dus 1 seizoen(2007/08) om te laten zien dat ze na het EK2008 gelijk Van der Sar kunnen opvolgen...quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:27 schreef cultheld het volgende:
Tim Krul en Kenneth Vermeer.
Dan gaat Vorm toch voor interim-keeper spelen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:50 schreef AminBen het volgende:
[..]
Probleem is dat die nog altijd 3e keeper zijn bij hun club en daar lijkt het komende half jaar geen verandering in te komen. Dan hebben ze dus 1 seizoen(2007/08) om te laten zien dat ze na het EK2008 gelijk Van der Sar kunnen opvolgen...
Dat moet je dus niet doen he. Krijg je nerveuze defensie van.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan gaat Vorm toch voor interim-keeper spelen?
Als hij het dan goed doet mag hij van mij ook een aantal jaar aanblijvenquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan gaat Vorm toch voor interim-keeper spelen?
Tot Krul een basisplaats krijgt bij zijn club.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:54 schreef AminBen het volgende:
[..]
Als hij het dan goed doet mag hij van mij ook een aantal jaar aanblijven![]()
Zal niet zo snel gebeuren denk ik. Ze zullen hem willen houden bij Newcastle, maar Krul is pas 18 en ze hebben daar een zeer goede en ervaren doelman van 30 jaar, die ik daar nog niet snel onder de lat zie verdwijnen. Maar je weet nooit met blessures enzo.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tot Krul een basisplaats krijgt bij zijn club.
Ze kunnen hem toch verhuren aan een andere Premiership club? Of PSV koopt hem als Gomes vertrektquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zal niet zo snel gebeuren denk ik. Ze zullen hem willen houden bij Newcastle, maar Krul is pas 18 en ze hebben daar een zeer goede en ervaren doelman van 30 jaar, die ik daar nog niet snel onder de lat zie verdwijnen. Maar je weet nooit met blessures enzo.
Zou kunnen, maar ik denk dat Krul zich niet eerder moet gaan richten dan op het WK 2010. Want hoeveel grote clubs zetten een tiener in de goal? Kan me alleen Casillas zo bedenken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze kunnen hem toch verhuren aan een andere Premiership club? Of PSV koopt hem als Gomes vertrekt.
CSKA Moskou, Shakhtar Donetsk en dan heb je het ook wel gehad denk ik.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik denk dat Krul zich niet eerder moet gaan richten dan op het WK 2010. Want hoeveel grote clubs zetten een tiener in de goal? Kan me alleen Casillas zo bedenken.
Hoezo, hij blinkt uit in de U21 competitie in Engeland?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:02 schreef Canisfire het volgende:
Tim de krul moet ook maar snel een kans krijgen.
Heb je ook geen vekeerde aan.
Stekelenburg moet oprotten die gozer is nooit goed geweest en altijd al overratedquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik weet zeker dat we wel een goede opvolger van Sar krijgen.Vermeer of Krul, of er moet een psychiater tot Stekelenburg kunnen doordringen.
Nee die gast pakt soms onmogelijke ballen, en 5 minuten later blundert ie weer.Zit allemaal tussen de oren.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Stekelenburg moet oprotten die gozer is nooit goed geweest en altijd al overrated![]()
Is simpelweg één van de grootste Nederlandse beloften. Bij Newcastle zijn ze ook niet ontevreden over hem, zie de wedstrijd tegen Palermo.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:07 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:
[..]
Hoezo, hij blinkt uit in de U21 competitie in Engeland?
Idd gewoon een groot talent, en als je daar Vermeer bij zet hebben we 2 eventuele opvolgers van Sar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:11 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Is simpelweg één van de grootste Nederlandse beloften. Bij Newcastle zijn ze ook niet ontevreden over hem, zie de wedstrijd tegen Palermo.
Dan moet hij eerst een kans krijgen in Jong-Oranje, niet gelijk in het grote Oranje natuurlijk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:11 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Is simpelweg één van de grootste Nederlandse beloften. Bij Newcastle zijn ze ook niet ontevreden over hem, zie de wedstrijd tegen Palermo.
Een belofte ja, maar om hem na 1 potje in de uefa cup maar meteen als de nieuwe keeper van Nederland te zien na het EK gaat een beetje ver. Dan isie 21 ofzoquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:11 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Hij kan ook niet zomaar Sar opvolgen natuurlijk. Er zijn momenteel keepers die meer in aanmerking komen. Maar als Krul goede keuzes maakt komt hij vroeg of laat tussen de palen in de finale in Zuid-Afrika (of Amerikaquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:13 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:
[..]
Een belofte ja, maar om hem na 1 potje in de uefa cup maar meteen als de nieuwe keeper van Nederland te zien na het EK gaat een beetje ver. Dan isie 21 ofzo.
Laten we het hopen dat het net zo'n talent is als die Rus.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:16 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Hij kan ook niet zomaar Sar opvolgen natuurlijk. Er zijn momenteel keepers die meer in aanmerking komen. Maar als Krul goede keuzes maakt komt hij vroeg of laat tussen de palen in de finale in Zuid-Afrika (of Amerika).
Hij heeft wel meer goede wedstrijden gespeeld hoor, ik heb hem nu zeker 6 wedstrijden ofzo gezien en hij was elke keer zo goed.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Een belofte ja, maar om hem na 1 potje in de uefa cup maar meteen als de nieuwe keeper van Nederland te zien na het EK gaat een beetje ver. Dan isie 21 ofzo.
Akinfeevquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Laten we het hopen dat het net zo'n talent is als die Rus.
Voor van Basten is dat inderdaad vaak genoeg vrees ikquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:20 schreef jna het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer goede wedstrijden gespeeld hoor, ik heb hem nu zeker 6 wedstrijden ofzo gezien en hij was elke keer zo goed.
In het echt ook een van de beste keepers in de wereldquote:
Tegen die tijd kan Krul mooi concureren met Pasveer (Twente) en Waterman (Heerenveen).quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:16 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Hij kan ook niet zomaar Sar opvolgen natuurlijk. Er zijn momenteel keepers die meer in aanmerking komen. Maar als Krul goede keuzes maakt komt hij vroeg of laat tussen de palen in de finale in Zuid-Afrika (of Amerika).
Iedere keeper pakt wel eens een onmogelijke bal.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:09 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee die gast pakt soms onmogelijke ballen, en 5 minuten later blundert ie weer.Zit allemaal tussen de oren.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Iedere keeper pakt wel eens een onmogelijke bal.
Zoals ik al zei, die jongen kan geweldig goed keepen, maar heeft een mentaal probleem waardoor hij af en toe fouten maakt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:45 schreef cultheld het volgende:
Wat vind je dan zo goed aan Stekelenburg, behalve dat ie bij Ajax onder de lat staat? In Spanje zou hij bij Racing Santander mogen keepen en in Italië bij Empoli: Dat soort clubs zijn van zijn niveau.
Kijk je uit, die Tono van Santander is nog een heel aardig keeper.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:45 schreef cultheld het volgende:
Wat vind je dan zo goed aan Stekelenburg, behalve dat ie bij Ajax onder de lat staat? In Spanje zou hij bij Racing Santander mogen keepen en in Italië bij Empoli: Dat soort clubs zijn van zijn niveau.
De keeperstalenten van Heerenveen, Twente en Utrecht kunnen ook geweldig goed keepen, alleen komt het er meestal niet uit. Dan kun je zeggen dat ze een mentaal probleem hebben: Ik zie het gewoon als een scheiding tussen top en subtop. Dat jij Stekelenburg zo'n topper vindt, ligt denk ik aan je clubvoorkeur, waardoor je niet geheel objectief naar hem zult kijken. Ik hoor eigenlijk ook alleen maar Ajacieden zeggen dat Stekelenburg zo geweldig goed kan keepen en ik weet zeker dat Timmer, Vorm en zelfs Vandenbussche meer punten pakken voor hun clubs.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, die jongen kan geweldig goed keepen, maar heeft een mentaal probleem waardoor hij af en toe fouten maakt.
Trouwens een geweldige eerste zin![]()
Ok het komt omdat ik voor Ajax ben, Stekelnburg is fuck shitequote:Op donderdag 4 januari 2007 16:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
De keeperstalenten van Heerenveen, Twente en Utrecht kunnen ook geweldig goed keepen, alleen komt het er meestal niet uit. Dan kun je zeggen dat ze een mentaal probleem hebben: Ik zie het gewoon als een scheiding tussen top en subtop. Dat jij Stekelenburg zo'n topper vindt, ligt denk ik aan je clubvoorkeur, waardoor je niet geheel objectief naar hem zult kijken. Ik hoor eigenlijk ook alleen maar Ajacieden zeggen dat Stekelenburg zo geweldig goed kan keepen en ik weet zeker dat Timmer, Vorm en zelfs Vandenbussche meer punten pakken voor hun clubs.
Niet echt een lijnkeeperquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:01 schreef methodmich het volgende:
Jelle ten Rouwelaar lijkt me ook wel een mogelijkheid.
Hoe vaak heeft Stekelenburg dit jaar al punten gepakt voor Ajax?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ok het komt omdat ik voor Ajax ben, Stekelnburg is fuck shite
Nee idd je hebt gelijk, zoals ik zei hij is fuck shitequote:Op donderdag 4 januari 2007 17:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Stekelenburg dit jaar al punten gepakt voor Ajax?
Idd als hij die 100% kans niet had gepakt........weet trouwens niet of Vermeer hem wel had gehad, maar dat zullen we nooit weten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:10 schreef cultheld het volgende:
Tegen Groningen liet ie zien hoe goed ie was.
Ja dat zei je alquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Stekelenburg blijft na 5 jaar nog steeds dezelfde fouten maken.
Joan van Belzen (ASWH, 26) danquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:37 schreef cultheld het volgende:
Op zo'n lijst zou de keeper van ASWH ook nog niet misstaan denk ik.
Dat zei ik niet. Ik zou dat hij al 5 jaar een talent is.quote:
Ja, ik dacht toen Mark Volders wegging, dat RBC een groot probleem zou hebben in de goal. Maar Friebel doet het uitstekend. En Rodney moet zich nog verbeteren, aangezien 4 tegengoals in twee wedstrijden niet een geweldig gemiddelde geeft.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:54 schreef methodmich het volgende:
Rodney heeft Friebel voor zich, die is onpasseerbaar.
Krul is ook geblesseerd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:58 schreef Omnifacer het volgende:
Krul zal nog wel even op zich laten wachten, aangezien ze bij Newcastle in paniek Pavel Srnicek terughalen als hun tweede keeper Harper geblesseerd is. Niet bepaald een blijk van vertrouwen.
Die is al bijna 27, en gezien zijn cv zit er niet echt een grote doorbraak aan te komen:quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:00 schreef mcyodogg het volgende:
Misschien dat Raymond van Emmerik (NEC) er nog bij kan. Die heb ik vorig seizoen een paar uitstekende wedstrijden zien keepen.
Als opvolger van Graatje Hendriks?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:00 schreef AminBen het volgende:
Verhoeven van Volendam ?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:00 schreef AminBen het volgende:
Verhoeven van Volendam ?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:03 schreef alors het volgende:
[..]
Dan heb je misschien geen lengte, maar wel breedte
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:08 schreef AminBen het volgende:
[..]
[afbeelding]
waar heb je het over![]()
Hij dart toch al? Of is dit niet dezelfde: http://www.jeroenverhoeven.nl/quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:10 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
Hij kan beter gaan darten, of op trommels gaan slaan in stadions.
Ik denk dat ons aller Pluisje toch ook met open armen zou zijn ontvangen in A'dam.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:13 schreef cultheld het volgende:
Dat ze ooit zo'n vetklep bij een instituut als Ajax hebben toegelaten zeg.
tot 2009 loopt z'n contract nog hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:06 schreef Dos37 het volgende:
Ik vraag met dit ook wel af niet alleen in het Nederlands elftal maar ook bij FC Twente Boschker zou toch stopppen
Hij pakte 1 punt voor utreg tegen SCHquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:13 schreef koningdavid het volgende:
In de Sportweek-wedstrijdverslagen was Vorm bij de laatste drie wedstrijden alle keren Man Of The Match.![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij dart toch al? Of is dit niet dezelfde: http://www.jeroenverhoeven.nl/![]()
Als je dan toch zo een lijst samenstelt, zet dan ook Dorus de Vries erbijquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:35 schreef methodmich het volgende:
Eventuele opties en hun leeftijd in augustus 2008:
Stefan Postma (ADO Den Haag, 31)
Dennis Gentenaar (Ajax, 32)
Maarten Stekelenburg (Ajax, 25)
Kenneth Vermeer (Ajax, 22)
Theo Zwarthoed (AZ / Excelsior, 25)
Henk Timmer (Feyenoord, 36)
Boy Waterman (SC Heerenveen, 24)
Oscar Moens (PSV, 35)
Michel Vorm (FC Utrecht, 24)
Piet Velthuizen (Vitesse, 21)
Serge van den Ban (MVV, 28)
Beau Molenaar (AZ / FC Omniworld, 23)
Erwin Friebel (RBC, 25)
Tim Krul (Newcastle United, 20)
Jelle ten Rouwelaar (Austria Wien, 27)
Sander Westerveld (Almeria, 33)
Nou, roep maar.
Friebel is niet geschikt voor de eredivisie. Voetballend is het geen wonder, maar belangrijker nog: op hoge ballen vind ik hem een drama. Nee, het is geen zekerheid in de goal. Als we promoveren is hij denk ik de eerste die sneuvelt. Ubbergen is vlees noch vis.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:00 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, ik dacht toen Mark Volders wegging, dat RBC een groot probleem zou hebben in de goal. Maar Friebel doet het uitstekend. En Rodney moet zich nog verbeteren, aangezien 4 tegengoals in twee wedstrijden niet een geweldig gemiddelde geeft.
Dat is inderdaad een erg goede keeper.quote:Misschien dat Raymond van Emmerik (NEC) er nog bij kan. Die heb ik vorig seizoen een paar uitstekende wedstrijden zien keepen.
Momenteel niet, volgens de Engelse variant van Wikipedia wil hij coach van Sparta wordenquote:
Dorus is helemaal uit beeld verdwenen, zonde. Schotland nu toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Als je dan toch zo een lijst samenstelt, zet dan ook Dorus de Vries erbij
Hij was samen met Serge van den Ban en Jelle ten Rouwelaar vaste keus bij alle jong oranje lichtingen.
quote:De toekomst lacht naar Tim Krul
Geschreven door Franklin Stoker op vrijdag, 5 januari om 19:00
Het leven van een doelman kan soms mooie capriolen met zich meebrengen. Het ene moment leef je redelijk in de anonimiteit en wordt er hard getraind voor een mooie toekomst. Maar opeens sta je noodgedwongen onder de lat in een belangrijk UEFA Cup-duel tegen een hooggenoteerde Italiaanse club en speel je je in de kijker. Het overkwam Newcastle United-talent Tim Krul.
In mei 2005 maakte Krul namens Nederland zijn opwachting op het EK voor spelers onder 17. De keeper was tijdens het toernooi in Italië in zijn element en liet een dusdanige indruk achter dat Newcastle op de deur klopte voor de speler. De jonge goalie ging overstag en toenmalige club ADO Den Haag kreeg een slordige 200.000 euro aan opleidingsvergoeding op de rekening bijgeschreven.
Sindsdien genoot de Nederlander van zijn avontuur bij The Magpies. Hij kreeg te maken met gelouterde spelers als Alan Shearer, Michael Owen, Nicky Butt en Shay Given. Een goede leerschool voor de jonge Hagenees.
Manager Glenn Roeder deed voor het eerst een beroep op Krul in een oefenwedstrijd op St. James’ Park tegen PSV (juli 2006). Zijn ontwikkeling stokte niet en de jeugdinternational liet zich gelden op het trainingsveld in Noord-Oost Engeland. De gedane arbeid mondde uit in een basisplaats voor de uitwedstrijd tegen Palermo in de UEFA Cup. Blessures van de doelmannen Given, Steve Harper en Pavel Srníĉek waren hier mede verantwoordelijk voor.
Newcastle won het lastige uitduel (0-1, red.) tegen de Serie A-topper en Krul speelde een zeer verdienstelijke wedstrijd. Hij eiste met een aantal prima saves voor een gedeelte de hoofdrol op. Na afloop werd de debutant overladen met complimenten en schouderklopjes van zijn ploeggenoten. “Ik zal dit nooit meer vergeten. Bovendien heb ik mijn doel schoon kunnen houden!”, jubelde de sluitpost na afloop van de wedstrijd.
Na zijn goede optreden blijft Krul (momenteel nog niet 100% hersteld van een knie-operatie, red.) dicht tegen een selectieplaats aanzitten. Hij heeft, zoals het zich laat aanzien, zich opgewerkt tot derde doelman in de selectie van Roeder.
De prestaties van onze landgenoot zijn ook niet onopgemerkt gebleven bij andere grote clubs. Zo deelde Juventus-scout Pasquale Sensibile in Tuttosport onlangs een groot compliment aan hem uit: “We houden wereldwijd al het talent in de gaten. Tim Krul is bijvoorbeeld de nieuwe versie van Gianluigi Buffon.”
Allemaal mooie woorden voor een 18-jarige jongen die zijn oorsprong bij HVV Ras uit Den Haag kende. Of het erfgoed van Edwin van der Sar hiermee een positieve wending krijgt is nog ongewis, maar de voortekenen zijn in ieder geval goed.
Dat is toch niet verkeerd.quote:De prestaties van onze landgenoot zijn ook niet onopgemerkt gebleven bij andere grote clubs. Zo deelde Juventus-scout Pasquale Sensibile in Tuttosport onlangs een groot compliment aan hem uit: “We houden wereldwijd al het talent in de gaten. Tim Krul is bijvoorbeeld de nieuwe versie van Gianluigi Buffon.”
Inderdaad, jammer dat Shay Given nou juist bij Newcastle moet spelen anders zag ik hem nu wel eerste keeper zijn ergens.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:49 schreef cultheld het volgende:
Krul is top-top: Dat liet ie met Oranje -17 al meerdere keren zien.
En dat zegt iemand die Buffon's kwaliteiten erg goed kent.quote:De prestaties van onze landgenoot zijn ook niet onopgemerkt gebleven bij andere grote clubs. Zo deelde Juventus-scout Pasquale Sensibile in Tuttosport onlangs een groot compliment aan hem uit: “We houden wereldwijd al het talent in de gaten. Tim Krul is bijvoorbeeld de nieuwe versie van Gianluigi Buffon.”
Stefan Postma verhaalquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:21 schreef Omnifacer het volgende:
Vlak trouwens Theo Zwarthoed niet uit. Prima no-nonsense keeper, degelijke keeper en een prima jongen.
Ja volgens mij welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Heeft die zich ook door een voorbind-fallus laten ketsen![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:35 schreef methodmich het volgende:
Eventuele opties en hun leeftijd in augustus 2008:
Stefan Postma (ADO Den Haag, 31) Keept goed, maar werd teveel achtergehouden.
Dennis Gentenaar (Ajax, 32) Solide bij NEC, maar moet hem wel vaker zien om met een eindoordeel te komen.
Maarten Stekelenburg (Ajax, 25) Blunderaar, ziet er bij situaties zelden goed uit.
Kenneth Vermeer (Ajax, 22) Ideaal, maar moet toch vaker dan Stekelenburg keepen.
Theo Zwarthoed (AZ / Excelsior, 25) Op dit moment geen clean sheets dit seizoen.
Henk Timmer (Feyenoord, 36) Slechts lapmiddel voor de korte termijn.
Boy Waterman (SC Heerenveen, 24) Als hij uit Heerenveen vertrekt, zeker.
Oscar Moens (PSV, 35) Zie Timmer.
Michel Vorm (FC Utrecht, 24) Eerst nog kinderziektes, nu normaal.
Piet Velthuizen (Vitesse, 21) Wiesda?
Serge van den Ban (MVV, 28) Niet altijd standvastig.
Beau Molenaar (AZ / FC Omniworld, 23) Alleen i.c.m. een goede defensie.
Erwin Friebel (RBC, 25) Beter dan Volders vorig jaar, maar geen echte maatstaf op het hoogste niveau.
Tim Krul (Newcastle United, 20) Prachtige stand-in.
Jelle ten Rouwelaar (Austria Wien, 27) Net niet.
Sander Westerveld (Almeria, 33) Heeft zijn tijd gehad.
Nou, roep maar.
Van der Sar #2 is dan pas 22, kan wel wat later. EK 2024.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:52 schreef Waris3 het volgende:
en te zijner tijd kan Joe van der Sar het overnemen (2020 ofzo?).
DIE SPONSOR!quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:10 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
Hij kan beter gaan darten, of op trommels gaan slaan in stadions.
Wie worden er vergeten?quote:Op zondag 21 januari 2007 01:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Mich, je vergeet een aantal goede doelmannen uit de GGD in je lijstje.
Kevin Moeliker is een goeie vent, maar nog geen Gomez of Sar natuurlijk.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou niet weten wie hoor.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:08 schreef -Vaduz- het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |