quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:49 schreef vlad het volgende:
iemand belang bij een gratis LPG systeem?![]()
we zoeken nog testrijders![]()
Geen hydraulische koppeling heb je dan, top. Scheelt je weer ontluchten (kutklus op die positiequote:Op donderdag 4 januari 2007 19:12 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga mezelf echt dood rijden op dat schakelding![]()
Die motor klinkt wel zo fucking krachtig![]()
geurdolfijntjes-buddyquote:
Morgen kan ik dat wel ff doen eventueelquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Geen hydraulische koppeling heb je dan, top. Scheelt je weer ontluchten (kutklus op die positie)
En maak eens een filmpje van dat ding revvend op de bok dan
Ben blij dat ik niet zo stom ben geweest om een icc te kopenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:19 schreef Hugster het volgende:
En die 125 schakels hangen meesterlijk aan het gas ja, gruwelijk fel! [afbeelding][afbeelding]
nee 4 jaarquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:17 schreef vlad het volgende:
[..]
geurdolfijntjes-buddy![]()
rijd jij een ton in <6 mnd?![]()
over 4 jaar nieuwe auto?quote:
Welnee joh, dat rijdt ook prima. Je moet 'em alleen nog iets beter op toeren houden en zorgen dat je goed kan blijven zitten als je op het gas gaatquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet zo stom ben geweest om een icc te kopen![]()
Om daar op te leren schakelen is onmogelijk volgens mij![]()
Die bougies blijken nog al snel vet te lopen als je hem niet in toeren houdt?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Welnee joh, dat rijdt ook prima. Je moet 'em alleen nog iets beter op toeren houden en zorgen dat je goed kan blijven zitten als je op het gas gaat
iets op diesel of lpg, liefst weer een Audiquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:38 schreef vlad het volgende:
[..]
over 4 jaar nieuwe auto?![]()
edit: nu al?wat ga je weer kopen?
![]()
A3 1.8T op LPGquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:46 schreef lipje het volgende:
[..]
iets op diesel of lpg, liefst weer een Audi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
Ik heb vrienden de mond gesnoerd en bang gekregen na een ritje te laten doen in mijn kartquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die bougies blijken nog al snel vet te lopen als je hem niet in toeren houdt?
Als ik begin met schakelen dan denk ik niet dat ik meteen de baan over vlam![]()
Mja 1e 2x is zoiets vanquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb vrienden de mond gesnoerd en bang gekregen na een ritje te laten doen in mijn kart
Maar ik wil je niet van te voren al bang maken
waar zit dat ergens?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:58 schreef Hugster het volgende:
Uhuh, bij all-stoff
pimpen van je ride bij mtvquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is PMR?
Pimp My Ridequote:Op donderdag 4 januari 2007 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is PMR?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |