Nee: "geloof in God en in elkaar"quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:36 schreef Heerlijkheid het volgende:
Zal ik vanwege de moeizame start dan maar aftrappen:
"Geloof in elkaar"
Niet te vroeg......Voor Verdonk komt er vast een nieuw ongeleid projectiel....Voorbeeld: Samsom (zonder Gert idg)...quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:56 schreef Sidekick het volgende:
"Nu Verdonk er niet meer is hebben we ook geen premier meer nodig met regie".
Maar een slogan is geen missie.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:34 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ja, zo'n slogan...
......maar wel een etiket, die als het goed is de lading van de missie dekt.......Anders klopt je slogan niet, nietwaar?quote:
Een slogan vloeit meestal voort uit de missie. Maar het lijkt me ook zeer verstandig dat ze met een echte missie komen waarin omschreven staat welke koers er gevaren moet worden en hoe Nederland er over 4 jaar uit moet zien. Dit natuurlijk niet in detail (dat is iets voor het regeerakkoord), maar met alleen een slogan berijk je niks. Ze zullen dus echt met een missie moeten komen die alle drie partijen aanspreekt en waarop ze voort kunnen borduren en een regeerakkoord kunnen maken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar een etiket, die als het goed is wel de lading dekt.......Anders klopt je slogan niet, nietwaar?
Ik ben het met je eens, met dien verstande dat je ook niet teveel details in een regeerakkoord moet zetten........Zie liever een niet dichtgetimmerd regeerakkoord maar liever een compact strategisch akkoord met daarin de hoofdlijnen van de missie....Anders zet je het parlement wel erg buitenspel en sla je veel debatten dood......Het dualisme werkt het beste wanneer er geen dichtgetimmerd regeerakkord ligt (even buiten de incidentpolitiek om dan, want daar hebben we de laatste jaren bepaald geen tekort aan gehad), toch?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Een slogan vloeit meestal voort uit de missie. Maar het lijkt me ook zeer verstandig dat ze met een echte missie komen waarin omschreven staat welke koers er gevaren moet worden en hoe Nederland er over 4 jaar uit moet zien. Dit natuurlijk niet in detail (dat is iets voor het regeerakkoord), maar met alleen een slogan berijk je niks. Ze zullen dus echt met een missie moeten komen die alle drie partijen aanspreekt en waarop ze voort kunnen borduren en een regeerakkoord kunnen maken.
Oeps.....een nare deja vu......quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:39 schreef MrBadGuy het volgende:
Maar de slogan zal wel zoiets worden: "Naastenliefde, sollidariteit en vooruitgang".
Ben ik het mee eensquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, met dien verstande dat je ook niet teveel details in een regeerakkoord moet zetten........Zie liever een niet dichtgetimmerd regeerakkoord maar liever een compact strategisch akkoord met daarin de hoofdlijnen van de missie....Anders zet je het parlement wel erg buitenspel en sla je veel debatten dood......Het dualisme werkt het beste wanneer er geen dichtgetimmerd regeerakkord ligt (even buiten de incidentpolitiek om dan, want daar hebben we de laatste jaren bepaald geen tekort aan gehad), toch?
Voorspel is voor onze gristenbroeders inderdaad niet zo logisch. Seks is immers puur voor de voortplanting daar moet je vooral niet teveel plezier aan beleven.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:11 schreef MaGNeT het volgende:
Waarom denk jij dat "voorspel" de missie van het nieuwe kabinet wordt dan?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voorspel is voor onze gristenbroeders inderdaad niet zo logisch. Seks is immers puur voor de voortplanting daar moet je vooral niet teveel plezier aan beleven.
Tja grefo's zijn nu eenmaal niet m'n favoriete bevolkingsgroepquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:17 schreef Pracissor het volgende:
[..]
![]()
Ergens ben je nogal wereldvreemd.
Waar staat dat, m'n jong?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voorspel is voor onze gristenbroeders inderdaad niet zo logisch. Seks is immers puur voor de voortplanting daar moet je vooral niet teveel plezier aan beleven.
jij ziet liever die egoistische liberalen? Motto : "succes en geluk is altijd een keuze". Markt, markt en nogeens markt. Liever een knetterharde samenleving door rechtste kapitalisten?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja grefo's zijn nu eenmaal niet m'n favoriete bevolkingsgroep. En nu 3 grefo's de toekmost van ons land gaan bepalen ben ik wel een beetje bang
.
Neem aar ik heb liever papen, rooien en op z'n tijd een liberaal. Een enkele grefo erbij is geen punt maar ze moeten niet de overhand krijgenquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
jij ziet liever die egoistische liberalen? Motto : "succes en geluk is altijd een keuze". Markt, markt en nogeens markt. Liever een knetterharde samenleving door rechtste kapitalisten?
Op z'n tijd een liberaal, kan bijna niet erger....Ik zwem dan nog liever tussen de haaien......(engerds)quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neem aar ik heb liever papen, rooien en op z'n tijd een liberaal. Een enkele grefo erbij is geen punt maar ze moeten niet de overhand krijgen.
Het is toch niet voor neits dat actieve homoseksualiteit als een zonde cq ziekte wordt gezien?quote:
Nou ik heb liever D66 dan de gemiddelde christelijke partij.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Op z'n tijd een liberaal, kan bijna niet erger....Ik zwem dan nog liever tussen de haaien......(engerds)
Dat vind ik ook zwaar verwerpelijk en kortzichtig, ja.....quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is toch niet voor neits dat actieve homoseksualiteit als een zonde cq ziekte wordt gezien?
Nee, D66 is een anti-christelijke partij.....In dat opzicht zie ik de VVD weer liever....quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou ik heb liever D66 dan de gemiddelde christelijke partij.
Een antichristelijke partij is ook net wat we nodig hebben na alle christelijke conservatieve terreurquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, D66 is een anti-christelijke partij.....In dat opzicht zie ik de VVD weer liever....
quote:GEHEIM TOPOVERLEG OP LANDGOED
BEETSTERZWAAG - Aan de entourage kan het niet liggen als Jan Peter Balkenende (CDA), Wouter Bos (PvdA) en André Rouvoet (ChristenUnie) er dezer dagen niet in slagen een stevig fundament te leggen voor een nieuw kabinet. In het zeer chique Koetshuis van Landgoed Lauswolt in het lommerrijke Beetsterzwaag hebben de drie onderhandelaars en hun secondanten zich gisteren onder leiding van informateur Herman Wijffels teruggetrokken voor intensieve besprekingen. De rest van de wereld bestaat voor hen even niet meer.
GEHEIM TOPOVERLEG OP LANDGOED
Het was een komen en gaan van adviseurs bij het koetshuis op Lauswolt.
In de druilerige, ruisende bossen en op de naastgelegen prachtige golfbaan tussen Heerenveen en Groningen lijkt het leven zijn gewone gangetje te gaan, maar toch wordt de rust een beetje verstoord door breedgeschouderde mannen in donkere pakken, die over het landgoed dwalen om nieuwsgierigen op afstand te houden.
Klinkt niet eens zo slechtquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:39 schreef MrBadGuy het volgende:
Maar de slogan zal wel zoiets worden: "Naastenliefde, sollidariteit en vooruitgang".
volle glazen klinken nietquote:
Dat was het Hans van Mierlo motto geloof ik.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
volle glazen klinken niet![]()
Tja dat heeft elk kabinet sinds 1848 gedaan en dat gaat nog wel 150 jaar door.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:29 schreef Kadesh het volgende:
De "missie" van het nieuwe kabinet? De burger nog meer beperkingen opleggen, en nog meer belastingen laten betalen. Dus in het kort, meer regels, meer verboden en meer belastingen.
Als je theologische kennis zou bezitten, zou je ook weten dat christenen het niet zo op die uitspraak hebben in de context van de politiek. (Borst > euthanasie)quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:10 schreef Floripas het volgende:
"Het is volbracht"
(Voor degenen met enige theologische kennis)
Tuurlijk wist ik dat, lieve Christen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:00 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Als je theologische kennis zou bezitten, zou je ook weten dat christenen het niet zo op die uitspraak hebben in de context van de politiek. (Borst > euthanasie)
Maar dat wist je natuurlijk wel.![]()
Dan kun je Rouvoet wel afschrijven.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:16 schreef DemonRage het volgende:
Wij zijn tegen armoede, dus komen we tot besluit:
alle rijken worden rijker en de armen roeien we uit.
... dat zou een mogelijke slogan kunnen zijn.
"Leven en laten kreperen". Dan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:04 schreef Gia het volgende:
Ik ga voor : "Leven en laten leven."
Is Rouvoet ook tevreden.
Ik drukte ook niet mijn wens uit, maar wat ik vermoed waar het kabinet mee komt. Dáár ging het toch om, dacht ik.quote:
Dat is denk ik wel wat er gaat gebeuren, maar ik geloof niet dat een nieuw kabinet met dat motto komt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:03 schreef MaGNeT het volgende:
"We kunnen niet links of rechts... Dus gaan we maar achteruit"...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |