opbouwend fouten maken misschien?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:14 schreef Freak187 het volgende:
Gabri het hoogste rendement? Hij bedoeld gele kaarten pakken zeker?
ik vind m maar tegen vallen. Niet veel beter dan Galasekquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:24 schreef Urquhart het volgende:
Volgens mij is Gabri een beetje een oogappeltje van Ten Cate, kan weinig fout doen.
En het duurde ook nog eens 2,3 weken....quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Vind ik nou ook, natuurlijk kan het niet en moet het bestraft worden, maar opeens al die hopeloze hypocrieten die moord en brand schreeuwen, omdat Sneijder tyfushond roept
Goed dat hij geschorst is daarvoor, maar al die aandacht en al die meningen van een stel hypocrieten![]()
quote:
Ajax bestaat uit teveel jeugdspelers die ALTIJD de wind hebben meegehad, wedstrijden werden met overmacht gewonnen en daardoor mist men de vecht-mentaliteit, die nodig is om op het hoogste niveau te overleven. De technische ballerina's moeten een mix vormen met Paul Bosvelt-types, maar bij Ajax heb je nu maar twee spelers (Jaap Stam en Gabri) die er af en toe vol invliegen, veel te weinig. Ajax moet dan ook op zoek naar enkele vechtersbaasjes, die de ploeg er tijdens moeilijke momenten doorheen slepen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:28 schreef PyTh het volgende:
Wat Henk aangeeft is al jaren het geval in amsterdam en dan valt gewoon niet te veranderen door een trainer alleen. Er zitten gewoon een aantal dingen binnen jullie organisatie structureel fout.
Olsen, Wouters, Adriaanse, Koeman, en Blind konden dit niet veranderen en ook Ten Cate kan dit niet veranderen.
Quincy levert ook wel een mooie compilatie op: KLIKquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat kan niet die speelt nooit meer.
![]()
Misschien levert "van der Meijde" nog iets op?
Ik vind dat 'ie te weinig gebracht heeft voor wat er van te voren van verwacht werd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:38 schreef F1Bas het volgende:
Ik vind Gabri wél een goede speler voor Ajax.
Hadden ze Gravesen moeten nemen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax bestaat uit teveel jeugdspelers die ALTIJD de wind hebben meegehad, wedstrijden werden met overmacht gewonnen en daardoor mist men de vecht-mentaliteit, die nodig is om op het hoogste niveau te overleven. De technische ballerina's moeten een mix vormen met Paul Bosvelt-types, maar bij Ajax heb je nu maar twee spelers (Jaap Stam en Gabri) die er af en toe vol invliegen, veel te weinig. Ajax moet dan ook op zoek naar enkele vechtersbaasjes, die de ploeg er tijdens moeilijke momenten doorheen slepen.
Iedereen komt als je Leooo roeptquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:14 schreef Sethje het volgende:
Wat een mooie foto
Zie hem zoeven langs de lijn zijn acties zijn zo fijn
leooooooooooo![]()
Klopt, ben er wel van overtuigd dat hij veel beter kanquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:42 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik vind dat 'ie te weinig gebracht heeft voor wat er van te voren van verwacht werd.
Yepquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:42 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik vind dat 'ie te weinig gebracht heeft voor wat er van te voren van verwacht werd.
Is ook zo, ik schrijf hem ook totaal niet af. Hij heeft alleen iets minder gebracht dan waar ik op hooptequote:Op donderdag 4 januari 2007 13:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Yep
Maar hij komt vanuit Spanje waar hij jaaaaren heeft gespeeld. Een beetje aanpassingstijd mag dus wel.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:10 schreef M0NTANA het volgende:
Het kan geen toeval zijn dat Jaap Stram
Jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hadden ze Gravesen moeten nemen?
Op basis van wat? Salaris?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:03 schreef Jasza het volgende:
Gravesen had toch wel voor Celtic gekozen als Ajax en Celtic de keuzes waren.
Dat weet ik niet zo zeker.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:03 schreef Jasza het volgende:
Hoezo?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:03 schreef Jasza het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |