Akka = Aparte Klasse/Klasse Apart en idd die sleepbeweging.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Is dat niet dat truukje van die Ronaldhino?
Hier al 6 jaar hoor in A'damquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:45 schreef Pritt het volgende:
Is akka weer een nieuwe hippe term die ik even gemist heb?
Ik vond dat echt wel meevallen. De rest van het toernooi was hij nog steeds een van de betere spelers. Maar als je zo'n briljante eerste wedstrijd speelt (want dat was het), verwachtte iedereen dat je dat het hele toernooi volhoudt. Dat lukte niemand.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:44 schreef jna het volgende:
[..]
Alleen tegen Japan kwam ie er langs, daarna was het drama
Lekker duur weer, willen ze de selectie versterken ofzo?quote:
Die prijzen na zo'n kut 1e seizoenshelft, echt niet te gelovenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekker duur weer, willen ze de selectie versterken ofzo?
Ik snap het ook echt niet. Fuckin 30Equote:Op donderdag 4 januari 2007 14:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekker duur weer, willen ze de selectie versterken ofzo?
hocus pocusquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:52 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ronaldo heb hem uitgevonden(zegt ie), hij is iig de eerste prof die hem ooit uitvoerde in een wedstrijd.Maar een akka achter het standbeen langs is wel helemaal de shit!
http://www.youtube.com/watch?v=Hg-FnO3ieXM
Overigens deed Ronaldinho dit een keer in de wedstrijd, leed balverlies en Barca verloor de wedstrijd.
Owja, dat viel volgens mij niet zo in goede aarde in Nederland, dat in de derde persoon pratenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Legendarisch Zlatan interview![]()
Wil niet eens weten wat we betalen als Ajax ooit nog eens de halve finale van de CL haalt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik snap het ook echt niet. Fuckin 30E.
Hopelijk gaan ze het echt niet al verneuken in Bremen.
Echt waarquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:58 schreef Roi het volgende:
Rafael van der Vaart schijnt weer naar Ajax te willen volgens RTV-NH.
200quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wil niet eens weten wat we betalen als Ajax ooit nog eens de halve finale van de CL haalt.
Juist niet toch?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:58 schreef Roi het volgende:
Tjaquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wil niet eens weten wat we betalen als Ajax ooit nog eens de halve finale van de CL haalt.
"there is only one Zlatan"quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ajax is gestoord qua prijzen, zal ook nooit gaan veranderenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tja.
Maar dit is toch echt belachelijk? Zeker voor SCC die al een kutseizoen hebben gezien en voor een returnwedstrijd. Het hoeft niet gratis, maar tering. 30+. Voor een wedstrijd die wellicht nergens meer om zou kunnen gaan.
Dat bericht is van dinsdag, gisteren meldde zijn vader dat het onzin was.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:58 schreef Roi het volgende:
sinds wanneer is Sjaak Zwart zn vaderquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat bericht is van dinsdag, gisteren meldde zijn vader dat het onzin was.
Maar wel Sneijder voor heel Nederland voor lul zetten als hij een keer een fout maakt. Ik vind het bijna misselijkmakend.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:24 schreef Urquhart het volgende:
Volgens mij is Gabri een beetje een oogappeltje van Ten Cate, kan weinig fout doen.
Terecht dat Sneijder word afgemaakt, Gabri is een goede speler maar het komt er de laatste weken niet meer uit.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:06 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar wel Sneijder voor heel Nederland voor lul zetten als hij een keer een fout maakt. Ik vind het bijna misselijkmakend.
Maar de Gabri liefde is ook hier flink afgekoeld zie ik.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:05 schreef toma het volgende:
[..]
sinds wanneer is Sjaak Zwart zn vader
quote:'VDV wil nog niet terug naar Ajax'
Geschreven door Pieter Hanson op woensdag, 3 januari om 23:00
De vader van Rafael van der Vaart heeft gereageerd op de geruchten dat diens zoon terug zou willen keren naar Ajax. De middenvelder zou dit wel degelijk graag willen, maar niet op dit stadium in zijn carriere, zo liet de vader tegenover RTV Noord-Holland weten.
Van der Vaart's vader reageert hiermee op de vermeende geruchten in de Duitse media dat de Nederlandse international wel terug zou willen keren naar Amsterdam. De middenvelder zou zichzelf bij Ajax hebben aangeboden als eventuele opvolger van Wesley Sneijder. Dit blijkt echter onzin te zijn.
Er gaan al geruime tijd geruchten dat Van der Vaart niet meer tevreden zou zijn bij Hamburger SV. De middenvelder dacht dit seizoen mee te kunnen strijden om de Duitse titel en een serieuze kans te maken op de tweede ronde van de Champions League.
Beide ambities bleken onhaalbaar. In de CL werd HSV al in de groepsfase roemloos uitgeschakeld door Arsenal, FC Porto en CSKA Moskou. De vaderlandse competitie verloopt nog rampzalliger. Ondanks de forse investeringen van afgelopen zomer vecht de Noord-Duitse club tegen degradatie.
Mocht Van der Vaart inderdaad vertrekken bij HSV dan lijkt een overgang naar Ajax niet voor de hand te liggen. Zijn Duitse werkgever vraagt een behoorlijke transfersom voor de middenvelder. Bovendien stelde hij altijd graag in de Spaanse Liga te willen voetballen.
Die verslaggever is ook zo'n sukkel hé.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom is het nou weer terrecht? Ik heb hem Gabri nooit zo af zien branden als hij weer eens de bal kwijt is. Maar de beste spelers van het elftal Huntelaar en Sneijder krijgen wel op hun kloten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Terecht dat Sneijder word afgemaakt, Gabri is een goede speler maar het komt er de laatste weken niet meer uit.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Terecht dat Sneijder word afgemaakt, Gabri is een goede speler maar het komt er de laatste weken niet meer uit.
Inderdaad, ze krijgen er miljoenen voor betaald.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:25 schreef BoNi het volgende:
Die jongens zijn toch geen baby's.....
Als ze kut spelen mogen ze dat zeker horen!
Juistquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad, ze krijgen er miljoenen voor betaald.
Daarvoor mag je best wel wat inzet, instelling en slimheid verwachten.
Domme fouten mogen best gestraft worden, maar dat geldt dan ook voor alle spelers!
Dat is ook gewoon zo. Die rode kaart was echt helemaal nergens voor nodig. Dat je gefrustreerd bent oke, maar waarom nou weer meteen heel je team benadelen. Reageer dat op een andere manier af of hou je gewoon in. Dom gewoon.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:43 schreef BoNi het volgende:
Ik vind het ook nogal een verschil of een speler er honderd procent voor gaat en een bal verliest (Gabri) of dat een speler ongelofelijk nonchalant speelt en de bal verliest (Sneijder).
Na zijn rode kaart heeft ten Cate ook aangegeven dat hij dit slecht vond en dat hij het team benadeelde.
We verschillen van mening...quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Klopt, het eerste is heel verontrustend, het tweede een incident.
Dat zal ook niemand ontkennen, ik wilde hiermee alleen maar laten zien dat ten Cate ook kritiek uit op Gabri.....quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zo. Die rode kaart was echt helemaal nergens voor nodig. Dat je gefrustreerd bent oke, maar waarom nou weer meteen heel je team benadelen. Reageer dat op een andere manier af of hou je gewoon in. Dom gewoon.
Hij was een speler waar wij al 5 van hebben. Hij wil een mooie actie maken maar verspeelt de bal danquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Bij Anderlecht was het een goede voetballer, maar wel een die altijd naar binnen trekt. Ik weet niet of hij zo'n goede voorzet heeft.
En terecht natuurlijk, dat soort dingen worden 100 keer geroepen, dus geen reden om Sneijder af te vallen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:55 schreef koningdavid het volgende:
En Sneijder nam Ten Cate juist weer in bescherming na zijn (nog dommere) rode kaart tegen Sparta.
Bij Gabri kwamen er geen tegengoals uit, Ten Cate heeft hem vast wel vanaf de bank iets toe geroepen hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Waarom is het nou weer terrecht? Ik heb hem Gabri nooit zo af zien branden als hij weer eens de bal kwijt is. Maar de beste spelers van het elftal Huntelaar en Sneijder krijgen wel op hun kloten.
Dat is gewoon krom en onverstandig.
Ze hadden het er wel over dat ze contact hadden gehad met zijn vader en dat hij zei dat Raffael uiteindelijk wel terugwil naar Ajax maar nu nog niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat bericht is van dinsdag, gisteren meldde zijn vader dat het onzin was.
Daarom waarschijnlijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:35 schreef Silenus het volgende:
Ja, 't zijn toch geen prijzen man. We spelen UEFA-cup, geen CL.
45-55quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:30 schreef Sethje het volgende:
fucking 31 euro weer pff, benieuwd naar de prijs voor uitwedstrijd
Aangezien de scouts van PSV veel beter zijn dan die van Ajax (Piet de Visser). Hoop ik dan maar dat Ajax ook afhaakt.quote:PSV ziet af van Belhadj en Salas
Geschreven door Pieter Hanson op donderdag, 4 januari om 15:26
PSV zal zich definitief niet versterken met Nadir Belhadj en Franklin Salas. Beide spelers werden de afgelopen weken bekeken, maar zijn door de technische staf te licht bevonden.
Salas liep de afgelopen weken stage bij PSV. Trainer Ronald Koeman twijfelde echter over de fitheid van de Ecuadoriaan. "Salas halen we inderdaad niet," zo meldt de oefenmeester tegenover VI. "Hij moet eerst honderd procent fit geraken anders is hij geen aanwinst."
Ook Belhadj zal niet de overstap maken naar PSV. De Algerijnse linksback van Sedan werd de afgelopen weken bekeken door de Eindhovenaren, maar blijkt te duur. "Ook van Belhadj zien we af. We twijfelden een beetje over hem en bovendien kost hij veel te veel."
In de zoektocht naar een nieuwe linksback moest PSV eerder al afzien van Wederson. De Braziliaanse back van Ankaraspor bleek veel te duur. Mogelijk verlegt de regerend landskampioen nu zijn interesse naar Wilfred Bouma en Boudewijn Zenden.
Als Huntelaar een wissel meeweegt in z'n beslissing bij Ajax te blijven of niet, kan 'ie maar beter gewoon vertrekken want dan ben je geen professional. Idem dito voor Sneijder die een uitbrander krijgt tijdens een wissel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou ik hoop maar dat Huntelaar het daarmee eens is aan het eind van het seizoen.
Daarom. En Sneijder ook (inmiddels).quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:12 schreef cultheld het volgende:
Huntelaar is een modelprof.
Omg daar zijn ze weeerquote:
'PSV aast op Rosenberg'
Donderdag 4 januari, door SK, Amsterdam, 16.22u GMT+01.00, Zweedse site
Diverse Zweedse media weten te melden dat Ajacied Markus Rosenberg in de belangstelling staat van PSV. De regerend landskampioen heeft een kleine drie miljoen euro over voor de aanvaller.
Rosenberg zou een overstap naar de Eindhovenaren wel zien zitten, maar het lijkt erop dat Ajax de Zweedse aanvaller niet zomaar voor een klein bedrag naar een concurrent wil laten gaan.
Ajax vraagt zes miljoen euro voor de Zweed en eerder toonden Olympique Lyon, Levante, Espanyol, Parma, Hamburger SV, Roda JC en zelfs Feyenoord interesse als we de geruchten mogen geloven. Ajax ontkent overigens dat er interesse in de linksbuiten/rechtsbuiten/spits is.
Zelfde prijzen voor ons hoor, zelfs nog met "korting"quote:
Triestquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:38 schreef toma het volgende:
[..]
linksbuiten/rechtsbuiten/spits/ballenjongen
Nou inderdaad zeg, met Tardelli hebben we al genoeg matigheid voorinquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg, met Tardelli hebben we al genoeg matigheid voorin.
ben nooit fan van m geweest. Zijn karakter is uitstekent ik verwachte veel van m. Meer dan een paar goeie wedstrijden met Harry in de spits heeft ie niet laten zien. Nu Leonardo er is kun je hem beter kwijt dan rijk zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Triest![]()
Soms haat ik ajacieden wel, vorig jaar deed iemand het uitstekend en nu gelijk afkraken![]()
Oh dus Rosenberg en Huntelaar liep niet goed, toen was hij juist goed(goede assists). Dat missen we dit seizoen nogal, maargoed het zal allemaal wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:42 schreef toma het volgende:
[..]
ben nooit fan van m geweest. Zijn karakter is uitstekent ik verwachte veel van m. Meer dan een paar goeie wedstrijden met Harry in de spits heeft ie niet laten zien. Nu Leonardo er is kun je hem beter kwijt dan rijk zijn.
Jullie spelen CL tegen Arsenal, wij UEFA Cup tegen Werder Bremen, dus jullie zijn nog goedkoop uit.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zelfde prijzen voor ons hoor, zelfs nog met "korting"![]()
Kaartje voor de uitwedstrijd tegen Arsenal ¤ 72,50![]()
Waar gaat dit in godsnaam naar toe![]()
Heb ook geen goed gevoel over Leonardo. Maar die zal na de winterstop iig veel kansen krijgen omdat het toch de aankoop van de trainer is. En omdat Rosenberg zeker niet geschikt is voor dit systeem als spits en op de linksbuiten positie 4e keus is (Babel, Perez, Mitea) heb je niks aan hem.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oh dus Rosenberg en Huntelaar liep niet goed, toen was hij juist goed(goede assists). Dat missen we dit seizoen nogal, maargoed het zal allemaal wel.
Leonardo![]()
![]()
![]()
Leonardo op rechtsbuiten naast Huntelaar word een floooop, iig is mijn gevoel.
Mitea is helemaal uit de gratie volgens mij, zit zelfs nooit meer op de bankquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:45 schreef toma het volgende:
[..]
Heb ook geen goed gevoel over Leonardo. Maar die zal na de winterstop iig veel kansen krijgen omdat het toch de aankoop van de trainer is. En omdat Rosenberg zeker niet geschikt is voor dit systeem als spits en op de linksbuiten positie 4e keus is (Babel, Perez, Mitea) heb je niks aan hem.
Rosenberg had dit seizoen ook beter een seizoenskaart kunnen kopen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mitea is helemaal uit de gratie volgens mij, zit zelfs nooit meer op de bank![]()
Misschien dat Koeman 'm wel weer wil hebben?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mitea is helemaal uit de gratie volgens mij, zit zelfs nooit meer op de bank![]()
Thuis wel maar voor de uitwedstrijd fucking ¤ 72,50 neer moeten tellen (alleen het kaartje!) is natuurlijk te ridicuul voor woorden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jullie spelen CL tegen Arsenal, wij UEFA Cup tegen Werder Bremen, dus jullie zijn nog goedkoop uit.
Ja en dat is het lullige eraan. Ze maken die prijzen belachelijk hoog, maar je gaat toch wel..quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Thuis wel maar voor de uitwedstrijd fucking ¤ 72,50 neer moeten tellen (alleen het kaartje!) is natuurlijk te ridicuul voor woorden.
Al heb ik natuurlijk wel een kaarte gekocht![]()
@1.03quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien dat Koeman 'm wel weer wil hebben?
De bouw van het stadion daar moet nog worden terugverdiend, vorig seizoen kostte kaart voor Arsenal-uit me nog geen vijftig euro, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Thuis wel maar voor de uitwedstrijd fucking ¤ 72,50 neer moeten tellen (alleen het kaartje!) is natuurlijk te ridicuul voor woorden.
Al heb ik natuurlijk wel een kaarte gekocht![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:48 schreef toma het volgende:
[..]
Rosenberg had dit seizoen ook beter een seizoenskaart kunnen kopen.
Heb even mijn kaartje van vorig jaar gepakt, en die was 35 pond (51 euro). Maar dat was dus nog op Highbury en in de groepsfase. Ik vond dat al asociaal duurquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zelfde prijzen voor ons hoor, zelfs nog met "korting"![]()
Kaartje voor de uitwedstrijd tegen Arsenal ¤ 72,50![]()
Waar gaat dit in godsnaam naar toe![]()
quote:
interview met Fred Benson over Ajax
Je hebt ook bij Ajax gespeeld, hoe was dat?
Vanaf de eerste dag dat ik in Nederland was, was ik al verliefd op Ajax. Ik wilde niets liever dan spelen voor die club. Toen Ajax ook daadwerkelijk voor me kwam, had ik weinig zin meer om te studeren. Maar toen ik er eenmaal speelde, had ik het erg moeilijk. De overstap van de amateurs naar een profclub zoals Ajax viel me heel zwaar. Ik speelde met jongens die al vier of vijf jaar bij Ajax speelde. Ik als krachtige jongen werd zomaar in duels weggezet door jongens zonder spieren. Maar nu weet ik dat het erom gaat hoe je je kracht gebruikt.
Je moet op een gegeven moment weg bij Ajax. Hoe heb je dat kunnen rijmen met je geloof?
Dat was heel moeilijk. Veel mensen zeiden tegen me dat ik terugmoest naar school. Maar ik ben nou eenmaal niet iemand die veel praat met mensen, ik praat vooral met God. Ik moet het immers doen en niet iemand anders. Mijn moeder kon wel zeggen dat ik moest stoppen met voetbal, maar het was mijn keuze op dat moment. Ik wilde voetballen en was ervan overtuigd dat ik het zou gaan maken. Toen ik wegmoest bij Ajax heb ik wel getwijfeld. Want misschien hadden mijn familieleden toch gelijk en moest ik me toch op school richten, maar toch heb ik een andere keuze gemaakt.
Als je erin gelooft dat God je op die weg heeft gebracht, dan laat hij je niet in de steek. Vlak daarna werd ik gebeld door m�n zaakwaarnemer dat Vitesse me wilde hebben. Toen wist ik zeker dat ik de juiste keuze had gemaakt en nog een tweede kans zou krijgen. Die moest en zou ik met beide handen aangrijpen.
En toen speelde je bij Vitesse. Dat moet aardig wennen geweest zijn.
Toen ik eenmaal bij Vitesse speelde voelde ik me heel wat. Ik kwam immers van Ajax en daardoor deed ik heel weinig. En als iemand een fout maakte, oordeelde ik heel neerbuigend over hem. Maar als christen moet je je niet hoog voelen. Er is maar één iemand die zich hoog mag voelen en dat is God.
Maar je bent nu niet erop gebrand om het tegendeel van Ajax te bewijzen?
Nee, absoluut niet. Maar het is wel zo dat ik qua voetballer nu beter bij Feyenoord pas. Ik houd ervan om in een tweespitsensysteem te spelen. Bij Ajax moet je als spits kaatsen en ballen terugleggen op opkomende mensen. Bij Feyenoord of een andere club die een 4-4-2 systeem speelt heb je meer ruimte om de hoeken in te duiken en je acties te maken.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:59 schreef toma het volgende:
Toen ik eenmaal bij Vitesse speelde voelde ik me heel wat. Ik kwam immers van Ajax en daardoor deed ik heel weinig. En als iemand een fout maakte, oordeelde ik heel neerbuigend over hem.
Hij verdient ook een kans een tijdje op links. Maargoed, Babel heeft nu eenmaal veel meer potentie, dus is het logisch dat hij daar speelt. Maar Rosenberg had wel 2e keus op links mogen zijn, ging prima vorig jaar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Triest![]()
Soms haat ik ajacieden wel, vorig jaar deed iemand het uitstekend en nu gelijk afkraken![]()
Het is logisch dat hij wegmag, daar gaat het me niet om. Het gaat me er alleen om dat iedereen hem nu loopt af te kraken wat ik beetje jammer vindquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:23 schreef twi het volgende:
[..]
Hij verdient ook een kans een tijdje op links. Maargoed, Babel heeft nu eenmaal veel meer potentie, dus is het logisch dat hij daar speelt. Maar Rosenberg had wel 2e keus op links mogen zijn, ging prima vorig jaar.
Hij is alleen niet als linksbuiten gehaald, dus dan blijft het aanmodderen. Hij heeft geen echte actie en moet voorzetten met rechts. Dan heeft 'ie dus een minpunt t.o.v. Babel die wel een actie heeft.
Het is dus beter dat Rosenberg vertrekt en Ajax verder gaat door dat geld te investeren in spelers die wel nodig zijn. Jammer, want ik had liever dat Rosenberg er vorig jaar 30+ had gemaakt en Huntelaar nooit had hoeven komen.
Ach, dat gebeurd elke keer met een andere speler. Ik vind het ook onzin, maar goed. De meeste mensen hebben iemand nodig als schandpaal.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het is logisch dat hij wegmag, daar gaat het me niet om. Het gaat me er alleen om dat iedereen hem nu loopt af te kraken wat ik beetje jammer vind![]()
Precies. Het is alleen erg makkelijk als wanneer het slecht gaat, de spelers gewoon verrot te schelden. het zal me niets verbazen als dit op een of andere manier doorslaat op het team. Want het gaat al jaren kut, terwijl we toch gewoon elk jaar kwaliteitsspelers hebben en we zeker tot het einde mee moeten doen met het kampioensschap.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:34 schreef twi het volgende:
Ach, iedereen loopt toch iedereen af te zeiken? Wat dat betreft zijn sommige Ajacieden een stelletje zwakzinnige mekkeraars. Sneijder doet het een wedstrijd heel slecht en mag gelijk naar Barcelona. Vermaelen doet het minder op linksback en gelijk dus kut. Stekelenburg is niet zo goed als Gomes en gelijk waardeloos en Huntelaar scoort slechts 20 goals in 30 wedstrijden en men begint te twijfelen aan z'n kwaliteit. Maduro is al lange tijd uit vorm en ineens is het de traagste speler en moet 'ie maar oprotten. Om moe van te worden.
Ik zie 't in principe in alle spelers nog wel zitten. Rosales heeft ook z'n wedstrijden goed gespeeld. Dit jaar is 'ie inderdaad dramatisch, maar sommige spelers hebben dat gewoon. Dan speelt De Mul toch gewoon, en zit Mauro een tijdje op de tribune tot hij weer in vorm is? En Rosenberg verdient veel meer dan dit, maar dat komt me bekend voor. Charisteas werd vorig jaar ook zo behandeld. En nu is het ineens jammer dat hij er niet meer is. Tsja....
Eens.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:34 schreef twi het volgende:
Ach, iedereen loopt toch iedereen af te zeiken? Wat dat betreft zijn sommige Ajacieden een stelletje zwakzinnige mekkeraars. Sneijder doet het een wedstrijd heel slecht en mag gelijk naar Barcelona. Vermaelen doet het minder op linksback en gelijk dus kut. Stekelenburg is niet zo goed als Gomes en gelijk waardeloos en Huntelaar scoort slechts 20 goals in 30 wedstrijden en men begint te twijfelen aan z'n kwaliteit. Maduro is al lange tijd uit vorm en ineens is het de traagste speler en moet 'ie maar oprotten. Om moe van te worden.
Het enige waar fans elkaar mee aansteken is met het gezeik op de scheidsrechter. Wat dat betreft was die rode kaart voor Sneijder dik verdiend. Watvoor trends dat op de tribune heeft aangeslingerd, te tenenkrommend voor woorden. Van corpsballen tot knaapjes van 10, iedereen roept op willekeurige momenten dingen naar de scheidsrechter tegenwoordig. Als ze die energie nou eens zouden steken in positieve aanmoedigingen... Maar zodra je er iets positiefs uitgooit begint men om je heen vreemd om te kijken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Steek elkaar als fans aan, dan is een deel van het probleem wellicht opgelost. Er staat echt heel veel onnodige druk op de ploeg. (pakt Ten Cate wat dat betreft ook niet goed aan de laatste tijd)
Onzin. De spelers lezen dit forum niet en ik vind dat de supporters zich nog erg geduldig en begripvol opstellen in het stadion.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Steek elkaar als fans aan, dan is een deel van het probleem wellicht opgelost. Er staat echt heel veel onnodige druk op de ploeg. (pakt Ten Cate wat dat betreft ook niet goed aan de laatste tijd)
Daarom zit je toch ook in het stadion? Om je club te steunen, hoe er ook wordt gepresteerd?quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Onzin. De spelers lezen dit forum niet en ik vind dat de supporters zich nog erg geduldig en begripvol opstellen in het stadion.
Kan je het niet in je eentje af?quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:32 schreef Jasza het volgende:
Hey wat hoor ik nu, Jorienvandenherik(die van dit forum) zit tijdens Ajax-010 in 428, nou die moeten we even een leuke meeting bezorgen natuurlijk
Hij gaat gewoon met de combi, hij had wéér een grote mondquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:32 schreef Jasza het volgende:
Hey wat hoor ik nu, Jorienvandenherik(die van dit forum) zit tijdens Ajax-010 in 428, nou die moeten we even een leuke meeting bezorgen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |