Jij ging slapenquote:
uitgeslapen tong +1quote:
liepenquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:38 schreef MaJo het volgende:
En nu wel een vraag stellen heOh wacht, er lopen 2 vragen door elkaar heen
Ja ok, maar dan moeten er niet weer twee mensen tegelijk vragen gaan stellen hequote:
Ik weiger die naam danwel die hele zender te erkennenquote:
Nem, TSE en mijn persoontje hebben zich iig al aangemeld. Misschien nog wel meer mensen, maar dat weet ik niet ckerquote:
Er komt ook nog een Tien2quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weiger die naam danwel die hele zender te erkennen
En dat wordt dan 11? Dat die tweede zender komt wist ik al een tijdje. Ik erken de zender niet maar zit in een wereld waarin je dat soort dingen wel te horen krijgtquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:41 schreef erkel het volgende:
[..]
Er komt ook nog een Tien2Stond iig in de planning van Sjon
ik heb echt geen flauw ideequote:Op donderdag 4 januari 2007 01:44 schreef erkel het volgende:
[..]
Ok sheepje, komt ie....en 2 tegelijk nog wel![]()
Woody Harrilson speelt ook een grote rol
[afbeelding]
neequote:Op donderdag 4 januari 2007 01:42 schreef Yurithemaster het volgende:
The thomas crownaffair?
opgezocht en de hele titel zegt me niet eens ietsquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:46 schreef erkel het volgende:
[..]
nee
Je Salma Hayek plaatje komt trouwens, zag ik net, uit deze betreffende film Sheep![]()
Gaat ie al het sport onder brengen, was geloof ik de bedoeling.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dat wordt dan 11? Dat die tweede zender komt wist ik al een tijdje. Ik erken de zender niet maar zit in een wereld waarin je dat soort dingen wel te horen krijgt
Great en dan blijven allequote:Op donderdag 4 januari 2007 01:47 schreef erkel het volgende:
[..]
Gaat ie al het sport onder brengen, was geloof ik de bedoeling.
Nee, dat was het AD die dat naar buiten bracht maar ontkent door Talpaquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Hij wou tien toch weer verkopen? teminste zoiets hoor de ik laatst(tijdje terug)
Zoiets. Het is maar goed dat Sjon ruim in de slappe was zit, anders was het allang op een faillisement uitgedraaid dat hele Tien/Talpa gebeuren.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:49 schreef Nesle het volgende:
[..]
Great en dan blijven alleprogramma's achter op Tien?
Dit is 'm ook nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:48 schreef Yurithemaster het volgende:
is dat niet eternal sunshine on the spotlessmind?
Ik wist dat het iets met sun wasquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:55 schreef Mikkie het volgende:
After the sunset.
Leuke film trouwens, voor degenen die 'm nog niet gezien hebben
Ja! Iets met na de sun(opgang)quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:54 schreef Yurithemaster het volgende:
Wel iets met sun?
Mikkie! Top, nu kan ik ook gaan pittenquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:55 schreef Mikkie het volgende:
After the sunset.
Leuke film trouwens, voor degenen die 'm nog niet gezien hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |