ShowChatquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Moet je vaker in ShowChat posten, von!
Is die zo lollig dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Moet je vaker in ShowChat posten, von!
Hij heeft z'n momentenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is die zo lollig dan?
De meest humorvolle user :
De grote winnaar met 5 stemmen is geworden:
Zhenar
Superlollig!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is die zo lollig dan?
Zhenar
had je ook al gezien wat ik bijna hgad gewonnen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is die zo lollig dan?
Zhenar
Ach wat is ook 5 stemmen op 160.000 users/accounts?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:05 schreef yvonne het volgende:
Is die zo lollig dan?
Zhenar
Met 2308723098720983 miljoen gaziljoen stemmenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:05 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Dirktator creatiefste user!
Groetjes,
Zijn kloon.
Wat dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
had je ook al gezien wat ik bijna hgad gewonnen?
Een welgemeende roflquote:
Dan had ik zeker op je gestemd!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had eigenlijk wel de award voor "meest afgrijselijke username" willen winnen.
Airelle heeft wel op me gestemd!quote:
Bestaat die categorie dan?quote:
Ja!quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn speelgoedeendje
Een of andere ONZ'er ofzo...
Kenker wat een zeikerd ben jij gewordenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:13 schreef Bupatih het volgende:
Jezus, het begint hier meteen weer op een ShowChat-kliek te lijken, hoor!
Ohquote:
Kenker, anders neem je die post even serieus ofzo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kenker wat een zeikerd ben jij geworden
Ik bedoelde het in het algemeenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kenker, anders neem je die post even serieus ofzo.
Jaja, lul je er maar weer uit. Maar dan ben je alsnog verdomd slecht geïnformeerd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik bedoelde het in het algemeen
quote:
We posten toch hier en niet in ShowChat?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:13 schreef Bupatih het volgende:
Jezus, het begint hier meteen weer op een ShowChat-kliek te lijken, hoor!
Ik lul me helemaal nergens onderuit, overal waar ik jou zie posten zie ik een zeik postquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja, lul je er maar weer uit. Maar dan ben je alsnog verdomd slecht geïnformeerd.
Oh, ja. Zoals daarnet, zeker?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik lul me helemaal nergens onderuit, overal waar ik jou zie posten zie ik een zeik post
Ja, hij was diegene die liep te zeiken en dingen liep te verkondigen die nergens opsloegen. (Dat ik me bij Danny zou inlikken, omdat/toen ik ergens in een tong80-topic reageerde)quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee zoals in een topic met arneaux
Vertel me wat ik niet weet, met wie praat ik allemaal mee?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hij was diegene die liep te zeiken en dingen liep te verkondigen die nergens opsloegen. (Dat ik me bij Danny zou inlikken, omdat/toen ik ergens in een tong80-topic reageerde)
Maar praat maar lekker iedereen na, hoor.
Als "iedereen" het zegt, zou er dan niet heel misschien een kern van waarheid inzitten?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:22 schreef Bupatih het volgende:
Maar praat maar lekker iedereen na, hoor.
Zo lang ze niet met concrete bewijzen komen, nee. En ik heb 't nu al aan diverse mensen gevraagd, maar niemand komt met bewijsposts. Waarom zou ik een grotere zeikerd zijn geworden?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als "iedereen" het zegt, zou er dan niet heel misschien een kern van waarheid inzitten?
quote:
Op 1 of andere manier is het zo dat wanneer ik jou tref in een topic het toevallig weer over jou en klagen gaat... Trek je het nou aan ofzo of kunnen die anderen je niet met rust latenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo lang ze niet met concrete bewijzen komen, nee. En ik heb 't nu al aan diverse mensen gevraagd, maar niemand komt met bewijsposts. Waarom zou ik een grotere zeikerd zijn geworden?Ik hoef me nu wel minder in te houden nu ik geen mod meer ben, maar vooralsnog heb ik één keer een klacht ingediend, in KLB welteverstaan. Mooi uitgepraat met de mods. Klaar.
"[afbeelding]"
Allebei.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier is het zo dat wanneer ik jou tref in een topic het toevallig weer over jou en klagen gaat... Trek je het nou aan ofzo of kunnen die anderen je niet met rust laten![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:07 schreef MissBliss het volgende:
Ik herinner me nog zijn smegma-topic.
Ja, ik houd er niet van om in elk topic valselijk beschuldigd en lastig gevallen te worden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Je schiet wel erg snel in de verdediging Buupje.
Jij gedraagt je ineens als een of andere gare Yes-r met je kuddedier liedje, "Doe maar net als iedereen"quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Allebei.
Net weer, ik post gewoon normaal mee, komt er weer een of andere triangeljosti die mij erop wil wijzen wat voor grote zeikerd ik "opeens" ben geworden.
Welnee, niet "opeens"quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Allebei.
Net weer, ik post gewoon normaal mee, komt er weer een of andere triangeljosti die mij erop wil wijzen wat voor grote zeikerd ik "opeens" ben geworden.
quote:
Precies, wees dan consequent met je sneren richting mij en had het altijd al gezegd in plaats van de laatste weken.quote:
Maar hij mag weleens wat meer van zich laten zien!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:32 schreef PeRi het volgende:
Zhenar is tof. En hilarisch.
Eindelijk haar grafkist in, vuige goth.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar is chowi eigenlijk gebleven?
Die is gedeporteerd naar Oezbekistan en heeft dus internettroubles (ik neem voor het gemak aan dat ze al wel aangekomen zal zijn na haar bloetvoetsevoetreis)quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar is chowi eigenlijk gebleven?
nais!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:13 schreef Bupatih het volgende:
http://media.putfile.com/Van-een-eendje-en-een-kat
©Zhenar
Nou, ik vind dit toch wel tamelijk briljant.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:13 schreef Bupatih het volgende:
©Zhenar
Kijk eens boven je.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:28 schreef Dagonet het volgende:
Maar de leuke dingen van Zhenar, waar zijn die dan?
Ja, dat heb ik gedaan. En nu?quote:
Hij bedoeld 4 posts boven jouw post in dit topic.quote:
Nee, je hebt zelfs iets teveel. Een chromosoom.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:40 schreef Roflpantoffel het volgende:
He? Mis ik iets?
Als je de voorbeelden bedoelt die Bupatih eerder in dit topic gaf, die had ik al bekeken vóór ik in dit topic reageerde. Vandaar ook m'n vraag om voorbeelden van Zhenar's humor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij bedoeld 4 posts boven jouw post in dit topic.
Heb je lang naar het plafond zitten staren?
En die zijn dan ook gegeven.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:42 schreef Dagonet het volgende:
Vandaar ook m'n vraag om voorbeelden van Zhenar's humor.
O, ja en...quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
Zhenar die heeft 2 of 3 kloons met namen die erg veel op mijn username lijken.![]()
Wat is ook alweer die muziek op het einde? Ik weet dat ik t heb, maar ben het ff kwijt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:13 schreef Bupatih het volgende:
©Zhenar
Ah. Dat was het?quote:
Iets uit Spiderman ofzo?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat is ook alweer die muziek op het einde? Ik weet dat ik t heb, maar ben het ff kwijt.
Da's jouw mening.quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iets uit Spiderman ofzo?
[..]
Da's jouw mening.
quote:U hebt gezocht op ofzo:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Yup. Niets mis met mijn mening.quote:
Je bent scherp vandaag.quote:
Vandaar:quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:03 schreef Stofje het volgende:
Tamelijk kinderachtig gedoe, hier.
De users hebben Zhenar uitgekozen als leukse user. Da's leuk voor hem, ik zou m'n god niet weten of het terecht is. Interesseert me ook niet zo gek veel. Een vluchtige blik op de topics die Bupa ons net voorschotelde, gaf wel aan dat ie in ieder geval z'n best doet op z'n posts en dat siert 'm sowieso.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:34 schreef Bupatih het volgende:
Maar dat had ik al een keer gezegd, dat 'ie vaker in ONZ moet posten.
Het is blijkbaar geen BeF'er of er zijn geen grappen gemaakt over bier, friet, maikulll en aanverwante onderwerpen, dus ik snap de commotie wel hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:03 schreef Stofje het volgende:
Tamelijk kinderachtig gedoe, hier.
De users hebben Zhenar uitgekozen als leukse user. Da's leuk voor hem, ik zou m'n god niet weten of het terecht is. Interesseert me ook niet zo gek veel. Een vluchtige blik op de topics die Bupa ons net voorschotelde, gaf wel aan dat ie in ieder geval z'n best doet op z'n posts en dat siert 'm sowieso.
En dan moet je je eerst door de 20 fipo's posten, de 30 tvp's en dan zou er rond post 100 een leuk topic moeten aftekenen? Nah, sommige users kunnen beter hun humor buiten ONZ kwijt.quote:
nu nog op het goede moment, bij de goede users, in het goede forum en om de goede redenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:07 schreef Dirkh het volgende:
He, leuk. Nu kan ik een keer zeggen:verzuurde ex-crew
Jij hoeft alleen maar mooi te zitten wezen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nu nog op het goede moment, bij de goede users, in het goede forum en om de goede reden.
Damnit.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hoeft alleen maar mooi te zitten wezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |