abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45312628
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:38 schreef Salsagirl het volgende:
Tsja..wil bijna zeggen dat je een hopeloos geval bent ...Bijná

Maar serieus..jij maakt het je zelf wel erg moeilijk.
Het lijkt steeds dat je maar excuses zoekt om te zwelgen in liefdes verdriet.

Je moet maar eens goed denken of het allemaal zo geweldig was mét haar, en het antwoord weet je wel.
Is het niet logischer te bedenken...dat je zo relatie helemaal niet zitten en dat je gewoon niet gelukkig kan worden met iemand die zichzelf laat aflebberen door jan en alleman,dus ook niet logisch haar weer terug te willen

Damn sommige mannen snap ik echt niet hoor..
En je kan wel een gezamelijke 'vriendengroep' hebben,maar juist dan moet je zien hoe zij zich gedraagt en dat kan niet de reden zijn om haar terug te willen..
Jemig!! Kap eens met je zelf zielig te vinden en bedenk eens hoe blij je moet zijn dat je er van af bent..

En voor het gevoel van 'ik kan niet alleen zijn' koop een puppie of neem een kat in huis..
Klopt, ik maak het mezelf inderdaad erg moeilijk. Maaruh.. wie wil er nou zwelgen in liefdesverdriet? Lijkt me niet dat ik dat wil. Punt is alleen dat ik iemand ben die nogal kan piekeren. Dat leer je zo 1,2,3 niet af. Uit mijn eigen ervaring weet ik dat het slijt, maar dat duurt gewoon even.

Overigens heb ik gisteren een aantal verhelderende gesprekken gevoerd met kennissen die haar ook kennen. Weer een aantal verhalen gehoord die mijn ogen weer een stuk verder geopend hebben. Ik begin nu dan eindelijk tot het besef te komen dat ik inderdaad maar blij moet zijn dat ik niet meer met haar ben. Ik zou nooit gelukkig worden met zo'n meid, tenzij ze haar gedrag radicaal veranderd. That aint gonna happen en als het wel zou gebeuren zou dat slechts tijdelijk zijn. De aard van het beestje!

Ik heb overigens al 2 super lieve katten in huis

Maar bedankt voor je ietwat harde post. Volgens mij heb ik dat wel ff nodig. Moet mezelf gewoon onder mijn reet schoppen!
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 01:24 schreef Xennia het volgende:

[..]

Jij bent dus eveneens een relatiehopper. Pot-ketel-zwart. Het irriteert je dus dat zij net zo zwak is als jij

Zoek jij ff de verschillen tussen haar en mijn gedrag.

[ Bericht 69% gewijzigd door jagermeister1 op 13-01-2007 14:26:45 ]
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 14:20:19 #152
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_45312920
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:56 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]Ze is volgens mij gewoon bang om alleen te zijn. Is ook eng natuurlijk hé... zelf heb ik daar ook best moeite mee, maar ik zet iig gewoon door. Ik moet er maar eens aan wennen en zorgen dat ik het alleen naar mijn zin heb. Ga me de komende periode daar ook maar eens op focussen.
dude, wake up

IEDEREEN is alleen, altijd

zelfs de mensen die in een superhechte relatie zitten zijn ALLEEN

Iedereen ziet de wereld namelijk in zijn eentje door zijn of haar eigen ogen.

Niet alleen zijn is een illusie.
pi_45323850
quote:
Zoek jij ff de verschillen tussen haar en mijn gedrag.
Zij is zo bang alleen te zijn dat ze liefde zoekt op allerlei plekken. Jij wilt zo graag niet alleen zijn dat je zelfs een relatie aangaat met iemand waarvan je weet dat zij sletterig gedrag vertoont. Vraag en aanbod.
  zondag 14 januari 2007 @ 01:15:57 #154
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_45333081
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 20:11 schreef Xennia het volgende:

[..]

Zij is zo bang alleen te zijn dat ze liefde zoekt op allerlei plekken. Jij wilt zo graag niet alleen zijn dat je zelfs een relatie aangaat met iemand waarvan je weet dat zij sletterig gedrag vertoont. Vraag en aanbod.
wat een slim antwoord...
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zondag 14 januari 2007 @ 15:35:44 #155
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_45344238
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 20:11 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja, ik ben zo hopeloos dat ik zelfs een relatie met een slet aanga.
Het klikte gewoon ontzettend goed tussen ons en daarbij heb ik haar het voordeel van de twijfel gegeven. Veel gepraat over onderandere haar voorgeschiedenis. Ze wilde me ervan overtuigen dat het slechts een periode was en dat ze nu vastigheid wilde. Tja... als je gek wordt op iemand, ga je dat snel geloven, totdat er weer signalen opdoemen die het tegendeel bewijzen.
  zondag 14 januari 2007 @ 17:35:46 #156
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45348591
Je was gewoon niet de ware

Ik heb net zo'n relatie gehad met een hopeloze flirt, blabla..topics over vol geluld..uiteindelijk mee genokt, na een maand kwam ie iemand anders tegen en is ie daarmee getrouwd en hij is nu heel braaf (en ja, hij was al 36 toen dit speelde).

Gelukkig heb ik nu een veel leukere man

Maar goed, mensen die relatiehoppen hebben vlgs mij in 98% van de gevallen de ware gewoon niet gevonden.

[ Bericht 71% gewijzigd door Vivi op 14-01-2007 17:42:49 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 14 januari 2007 @ 17:40:58 #157
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_45348764
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:35 schreef Vivi het volgende:
Je was gewoon niet de ware
Dat blijkt
pi_45364820
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:40 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Dat blijkt
Zo, nu je dat door heb..,
Kan je verder..en wees de next time wat kieskeuriger
Salsa Española
pi_45372530
quote:
Op maandag 15 januari 2007 09:29 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Zo, nu je dat door heb..,
Kan je verder..en wees de next time wat kieskeuriger
Ik zal in het vervolg inderdaad kieskeuriger zijn en ook voorzichtiger te werk gaan. Tenminste, als ik niet weer verblind word. Maar goed... daar ben ik zelf bij natuurlijk.
pi_45372880
quote:
Op maandag 15 januari 2007 14:36 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Ik zal in het vervolg inderdaad kieskeuriger zijn en ook voorzichtiger te werk gaan. Tenminste, als ik niet weer verblind word. Maar goed... daar ben ik zelf bij natuurlijk.
Juist en als het goed is ,wil je niet weer de zelfde fout maken..
Zoals ik al zei..geniet gewoon van het leven .. wat de toekomst brengt ,merk je vanzelf wel.
Salsa Española
pi_45385613
quote:
Op maandag 15 januari 2007 14:48 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Juist en als het goed is ,wil je niet weer de zelfde fout maken..
Zoals ik al zei..geniet gewoon van het leven .. wat de toekomst brengt ,merk je vanzelf wel.
Wil zeker niet meer dezelfde fout maken nee! Best pijnlijk zo'n fout.
Maaruh... ik doe mijn best hoor om ervan te genieten, alleen zo nu en dan zak je even in een dipje. Ups en downs. Niet raar lijkt me, na het verbreken van een relatie. Ongeacht welke reden dan ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')