quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:38 schreef Salsagirl het volgende:Tsja..wil bijna zeggen dat je een hopeloos geval bent ...Bijná
Maar serieus..jij maakt het je zelf wel erg moeilijk.
Het lijkt steeds dat je maar excuses zoekt om te zwelgen in liefdes verdriet.
Je moet maar eens goed denken of het allemaal zo geweldig was mét haar, en het antwoord weet je wel.
Is het niet logischer te bedenken...dat je zo relatie helemaal niet zitten en dat je gewoon niet gelukkig kan worden met iemand die zichzelf laat aflebberen door jan en alleman,dus ook niet logisch haar weer terug te willen
Damn sommige mannen snap ik echt niet hoor..
En je kan wel een gezamelijke 'vriendengroep' hebben,maar juist dan moet je zien hoe zij zich gedraagt en dat kan niet de reden zijn om haar terug te willen..
Jemig!! Kap eens met je zelf zielig te vinden en bedenk eens hoe blij je moet zijn dat je er van af bent..
En voor het gevoel van 'ik kan niet alleen zijn' koop een puppie of neem een kat in huis..
Klopt, ik maak het mezelf inderdaad erg moeilijk. Maaruh.. wie wil er nou zwelgen in liefdesverdriet? Lijkt me niet dat ik dat wil. Punt is alleen dat ik iemand ben die nogal kan piekeren. Dat leer je zo 1,2,3 niet af. Uit mijn eigen ervaring weet ik dat het slijt, maar dat duurt gewoon even.
Overigens heb ik gisteren een aantal verhelderende gesprekken gevoerd met kennissen die haar ook kennen. Weer een aantal verhalen gehoord die mijn ogen weer een stuk verder geopend hebben. Ik begin nu dan eindelijk tot het besef te komen dat ik inderdaad maar blij moet zijn dat ik niet meer met haar ben. Ik zou nooit gelukkig worden met zo'n meid, tenzij ze haar gedrag radicaal veranderd. That aint gonna happen en als het wel zou gebeuren zou dat slechts tijdelijk zijn. De aard van het beestje!
Ik heb overigens al 2 super lieve katten in huis
![]()
Maar bedankt voor je ietwat harde post. Volgens mij heb ik dat wel ff nodig. Moet mezelf gewoon onder mijn reet schoppen!
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 01:24 schreef Xennia het volgende:[..]
Jij bent dus eveneens een relatiehopper. Pot-ketel-zwart. Het irriteert je dus dat zij net zo zwak is als jij
Zoek jij ff de verschillen tussen haar en mijn gedrag.
[ Bericht 69% gewijzigd door jagermeister1 op 13-01-2007 14:26:45 ]