lijkt me niet,quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Huub in zn recht staat, maar ben geen jurist
Ok....als die twee lekkertjes binnen zijn die wel uitgekozen werden.....quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Haha te lelijk zei ik niet... Probeer t gewoon nog s joh. Je weet t nooit.
Er moeten een paar figuren keihard onderuit gehaald worden. Dan kan het weer leuk worden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit echt te dubben of ik door zal gaan met kijken. Het is erg hard en naar aan het worden
Ik hoop het echtquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er moeten een paar figuren keihard onderuit gehaald worden. Dan kan het weer leuk worden.
Kijk het nog even aan...quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit echt te dubben of ik door zal gaan met kijken. Het is erg hard en naar aan het worden
+ de begeleidende lelijke tekst + het feit dat de blog onderdeel is van DGK/het spel/de site.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:12 schreef Fikkert het volgende:
[..]
lijkt me niet,
1. Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt
het heeft plaats gevonden tussen veel camera's, denk niet dat NL hier schuldig aan is, anders kunnen jij en ik ook 6 maanden de bak in door de caps![]()
en welke eer of goede naam ?
Ik ook.quote:
quote:
Ik ben al gestopt met de streams en uitzendingen maar kan het niet laten hier bij te lezen. maar dat scheelt me wel heel veel ergernissen. Misschien oud nieuws maar was deze al bekend?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
Ach....ff een knuf danquote:
muteeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:18 schreef tipsch het volgende:
ik weet niet wie die activiteiten verzint, maar dit slaat weer zo nergens op
Ik ook niet maar Talpa zal ongetwijveld een contract met huub hebben dus die heeft toestemming om te publiceren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Huub in zn recht staat, maar ben geen jurist
Liefquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach....ff een knuf dan![]()
(sorry voor offtopic)
Dus het moet nóg harder worden.quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:20 schreef Kaleddis het volgende:
Ondertussen gaat op Mamjo de discussie helemaal nergens meer over![]()
quote:
Waarom komen jullie naar nederland als je zo af gaat op de blanken,met oprotten,dat moeten wij witte eens zeggen oprotten ut nederland
-------------
We hebben het recht om in Nederland te zijn. Het zijn jullie witten die ons onder valse voorwenselen hebben weggehaald uit ons land en vervolgens meer dan 300 jaar hebben uitgebuit in Suriname. Dus we komen hier ons "tegoed" halen. we zijn er pas 30 jaar, dus nog minstens 270 te gaan, dan staan we misschien quitte.
-------------
Houdt je hondenbek kaaskop wij moeten oprotten,wees blij dat wij er zijn want jullie mannen willen zwartepoes.1die witte poes wassen hun kaaskutten niet die likken julliekaas koppen lekker schoon we daarom nemen jullie nu die zwartepoes die ruiken naar zwarte roos en wij wassen onze doos 3 maal perdag.en rotten jullie kaaskuten enlullen ook uit ons land want jullie neuken wel die zwarte lullen als honden en ze neuken jullie strak.4als die zwarte mannen julllie neuken dan is het je bent een lekker teef en slet.dos bekhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |