Nee, ik ben een man met E als voorletter.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ben je een vrouw met begin letter -S- of -E- als voornaam?
Ik kan me niet voorstellen dat NL gaat gooien, daar is ie toch te berekenend voorquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nu zeker niet klopt ! Maar anders ook niet hoor.
Die NL staat op knappen, hij is echt zo woedend................ er gaat een glas gegooid worden, let maar op. Ook denk ik dat NL echt iets te verbergen heeft qua internet toegang/ info ???
Waarom ?quote:
Ik denk het andersom, maar kan er naast zittenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat NL gaat gooien, daar is ie toch te berekenend voor
EDIT: Huub daarintegen zou wellicht zijn zelfbeheersing eens kunnen gaan verliezen maar vandaag nog niet
Hmm dat zegt me zo niks... Ben je doorgegaan na de eerste grote ronde en heb je een individueel gesprek gehad met camera?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:58 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee, ik ben een man met E als voorletter.
SVP niet mijn foto plaatsen he....![]()
Hij heeft denk ik gegoogled op de achternaam van Huub om te zien of er nog andere foto's zijn.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:50 schreef Fikkert het volgende:
ben benieuwd of NL nu op zoek is naar artikel 261
Nee, ik ben met 16 man weggestuurd.....dus geen gesprek met camera.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hmm dat zegt me zo niks... Ben je doorgegaan na de eerste grote ronde en heb je een individueel gesprek gehad met camera?
omdat Huub in z'n recht staat, simpel. we'll see... laten we wel wezen, NL kan zichzelf niet vergelijken met "het hele internet" - zoals hij dat net zlef even voorstelde. DGK is een gecontroleerde omgeving en zoals de blog is, is het onderdeel van de DGK site. echt erg simpel, REDACTIE zal wel moeten ingrijpenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waarom ?
Is nu al een machtstrijd................
Dan was je niet goed genoeg helaas... Sorry...quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:02 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee, ik ben met 16 man weggestuurd.....dus geen gesprek met camera.![]()
Of juist te goed van karakterquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dan was je niet goed genoeg helaas... Sorry...
Daar had Huub naar gekeken en NL heeft dat effe achter gemeld.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik gegoogled op de achternaam van Huub om te zien of er nog andere foto's zijn.
Want hij vroeg net aan Huub "Joris Ballegooij, is dat je broer?"
Te lelijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik hoop dat Huub in zn recht staat, maar ben geen juristquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
omdat Huub in z'n recht staat, simpel. we'll see... laten we wel wezen, NL kan zichzelf niet vergelijken met "het hele internet" - zoals hij dat net zlef even voorstelde. DGK is een gecontroleerde omgeving en zoals de blog is, is het onderdeel van de DGK site. echt erg simpel, REDACTIE zal wel moeten ingrijpen
Vond het trouwens toch knap hoor dat jullie in zo'n korte tijd en kleine gesprekjes meteen iemand kunnen doorzien......maar ach......bij nader inzien.......ik ben er niet echt rouwig om.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Laat gaan, wees blijquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:08 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Vond het trouwens toch knap hoor dat jullie in zo'n korte tijd en kleine gesprekjes meteen iemand kunnen doorzien......maar ach......bij nader inzien.......ik ben er niet echt rouwig om.![]()
Haha te lelijk zei ik niet... Probeer t gewoon nog s joh. Je weet t nooit.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:05 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Te lelijk...........
![]()
![]()
Hadden jullie mijn plan maar in moeten zien, dan had er geld binnengekomen ipv uitgegaan.....![]()
Ik erger me daar groen en geel aan...had ie tijdens de selectiedagen moeten doen, en Nena ook!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
Snap niet dat Bart steeds het programma afkraakt waar hij zelf in zit
Ook niet-juristen mogen hopen!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Huub in zn recht staat, maar ben geen jurist
Blablabla..quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:08 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Vond het trouwens toch knap hoor dat jullie in zo'n korte tijd en kleine gesprekjes meteen iemand kunnen doorzien......maar ach......bij nader inzien.......ik ben er niet echt rouwig om.![]()
Tja.....een verschrikkelijke zeikerd is het af en toe, of ie rechten kan ontlenen aan zijn deelname......denk ut niet.....DGK is nog van he-le-maal niemand. Ik moet het nog zien als Lesley straks pleitte is of ie nog zo flink is.....quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
Bart is niet helemaal lekker. En Nathanael is gestoord. Dus die twee samen is een hele fijne combiquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |