Bastoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:32 schreef Erasmusch het volgende:
Jaliens is echt extreem kut, nog liever fuckin Bruno Basto dan.Maar gelukkig wilde meneer liever op de bank zitten bij AZ dan in de basis bij Feyenoord![]()
mislukken van Basto had een andere reden. hij scheen nogal handtastelijk te zijn.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:42 schreef BigFire het volgende:
[..]
mislukken van Basto had een andere reden. hij scheen nogal handtastelijk te zijn.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:09 schreef Vakkie_W het volgende:
PSV scout in 1 jaar Farfan, Gomez en Alex. Wij in 10 jaar Cruz. Voor de rest hebben wij geen enkele aankoop gedaan die voor mij onbekent was en een topper bleek.
Emerton.... Die werd getipt door die Australier (kom ff niet op zijn naam). Samen met Laybutt werd hij toen gehaald. Niet zelf gescout dus.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In 10 jaar tijd alleen Cruz zeg je?
Wat dacht je oa. nog van:
- Dudek
- Emerton
- Buffel
- broertjes Kalou
Een aantal andere namen zijn hier al reeds genoemd.
Maar je kunt ook te negatief zijn hoor. Feyenoord heeft de laatste jaren inderdaad spelers gescout die te licht voor Feyenoord waren, en spelers te licht bevonden die achteraf gezien uitstekend bij Feyenoord hadden gepast, zoals bijvoorbeeld een Cziomer. Maar dit is imo. pas iets van de laatste jaren, het elftal dat stond in 1999 vond ik destijds zeer goed ingekocht![]()
Oh ja, zouden we bijna Lazovic vergetenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:52 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Emerton.... Die werd getipt door die Australier (kom ff niet op zijn naam). Samen met Laybutt werd hij toen gehaald. Niet zelf gescout dus.
Buffel = Jeugd
Kalou tipte Feyenoord om zijn broertje te halen.
Dus alleen Cruz, Dudek en Kalou in 10 jaar tijd. Goed man![]()
Lazovic was ook een tipquote:Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh ja, zouden we bijna Lazovic vergeten, al moet hij zich nog bewijzen als internationale topspits maar tot nu toe is hij in de Eredivisie wel een topspits gebleken. Maar ja die hebben ze laten gaan, dat is ook een voorbeeld van slecht inzicht.
Dave Mitchell..quote:Op donderdag 12 april 2007 22:52 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Emerton.... Die werd getipt door die Australier (kom ff niet op zijn naam). Samen met Laybutt werd hij toen gehaald. Niet zelf gescout dus.
Buffel = Jeugd
Kalou tipte Feyenoord om zijn broertje te halen.
Dus alleen Cruz, Dudek en Kalou in 10 jaar tijd. Goed man![]()
Collenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Klopt, de balans slaat uiteindelijk toch behoorlijk ver negatief over.
Te veel middelmaat, spelers die uiteindelijk bij clubs in de onderste regionen komen te voetballen in de grotere competities ipv. spelers die hierna de stap naar een Europese topclub maken (zoals Kuijt, van Persie, Kalou en Dudek).
Dan heb ik het nog niet eens over die 'eendags vliegen' waar ik me soms nog weleens verbijsterd afvraag wat die in godsnaam ooit bij Feyenoord deden (of nog doen)![]()
Die lijst is immens!
- Samardic
- G. de Nooijer
- Jochemsen
- de Graaf
- vd Berg
- Bombarda
- Aerts
- Babos (al dacht ik ook dat het een goeie koop was).
- Tininho
- Picun
- Graff
- Sanchez
- Somalia (al maakte hij ooit een mooie en belangrijke goal).
- Claeys
- Iwan
- Kolkka
- de Visser
- Schreuder
- Basto
- Gibbs
- Ostlund
- Elmander
- Rzasa
- van Haaren
- etc.
wie vult aan![]()
Gerommel in de marge, als je van bovenstaande spelers een elftal zou samenstellen mag je blij zijn als je na-competitie ontloopt![]()
Gescoord tegen Bayern (en tegen de joden met Brondby?) en laat nu bij Toulouse zien dat ie makkelijk bij (dit) Feyenoord mee had kunnen komenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:39 schreef Happel het volgende:
Elmander hoort op die lijst. Wat heeft hij, afgezien van zijn pass op pi-air in de UEFA cup, nou gebracht bij Feijenoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |