quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 13:24 schreef Svensational het volgende:
waar ik zelf geen eens heen ga
quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ik stap op bij Rotterdam Alexander
Ik ben nog een wiebelkont. Ligt eraan als ik een slaapplaats heb voor zaterdag op zondag zodat ik de zondag ook mee kan. Anders moet ik een kaartje kopen voor enkel de zaterdag. Heb niet veel zin in 2x een ticket Weert - Hilversum Noordquote:Op zondag 7 januari 2007 13:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
. Overheen gelezen.
[..]
Ik ook!
Oh en eh Woelli is dus van de lijst af, Vaduz en Globe kunnen niet. Sven komt niet. En chansadres en Andiyan willen mee. Klopt het zo?
Haal maar niets in je hoofdquote:Op zondag 7 januari 2007 14:09 schreef Lynx666 het volgende:
Zijn er geen leuke hotelletjes in de buurt?
Ik heb hetzelfde. Twee keer een retourtje Groningen - Hilversum Noord is niet niks. Voor de prijs van een retourtje zou ik haast ergens een overnachtinkje kunnen boeken.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:09 schreef Lynx666 het volgende:
Zijn er geen leuke hotelletjes in de buurt?
Ik zit ook een beetje in mn maag met 2x zo'n afstand overbruggen..
Maar ik kom nog steeds
Idd. Ik hoop eigenlijk op een serieus antwoord uit een onverwachte hoek op de vraag van PeRiquote:Op zondag 7 januari 2007 14:19 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Twee keer een retourtje Groningen - Hilversum Noord is niet niks. Voor de prijs van een retourtje zou ik haast ergens een overnachtinkje kunnen boeken.
Jij ook alquote:Op zondag 7 januari 2007 14:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Idd. Ik hoop eigenlijk op een serieus antwoord uit een onverwachte hoek op de vraag van PeRi
Ik woon in Amsterdamquote:Op zondag 7 januari 2007 14:16 schreef PeRi het volgende:
Heeft er niemand een tweede huis die nog eens groot blijkt te zijn op loopafstand? CDP?
satokay watis dat?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sorry, maar da's geen optie. StayOkay misschien?
Delen we de prijs PeRiquote:Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hotel Gooiland is 35¤ pp voor een 2 persoonskamer.
Ja. 70¤ : 2 = 35¤ voor ieder ja!quote:
PeRi en ik gaan in 1 bed, snap de grap ffquote:Op zondag 7 januari 2007 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja. 70¤ : 2 = 35¤ voor ieder ja!
Jij kwam niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
PeRi en ik gaan in 1 bed, snap de grap ff!
Met PeRi in 1 bed wel, geloof mequote:
Dûhh, je bent met míj.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Met PeRi in 1 bed wel, geloof me!
Als la grande dame d' X-Factor (Dorine is echt minderwaardig aan PeRi) het goed vind, heb je ook mijn zegen.quote:
klopt 2 kaarten... 1 voor zaterdag en 1 voor zondagquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:29 schreef superhero87 het volgende:
Ik neem aan dat we per persoon 2 kaarten krijgen? of mag ik ook 3![]()
Hip! Tof!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:25 schreef Zhenar het volgende:
Mijn huisje is ook beschikbaar voor een vette pyama party![]()
Nou ja, eigenlijk zei ik dat maar om deze account vol te makenquote:
Niet hip en tof!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk zei ik dat maar om deze account vol te maken![]()
Want ik ben alleen maar bij het eten![]()
Tenzij iemand gewoon XFactor voor de buis wil kijken!![]()
Je weet niet eens waar ik woonquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:52 schreef chansadres het volgende:
[..]
Niet hip en tof!
Pas maar op dadelijk gaan we voor je deur rellen![]()
Dat valt altijd te achterhalenquote:
Het is forumgangers only. Dus geen introducees.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:29 schreef superhero87 het volgende:
Ik neem aan dat we per persoon 2 kaarten krijgen? of mag ik ook 3![]()
Fir3fly en ik.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:52 schreef superhero87 het volgende:
Zijn er meer mensen uit het noorden die meegaan??
Zou mooi zijn als we met de auto erheen kondenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:00 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik ga met de trein, denk ik. Ik weet nog niet wat F3 doet.
Want? Treinen rijden toch ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:01 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als we met de auto erheen konden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |