Heb jij daar geen plezier aan danquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:24 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik pijp niet voor iets waar ik zelf geen plezier van kan hebben![]()
Goed nieuws voor de mensen die rond 22:30 hun laatste trein moeten halen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:49 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Resultshow op zondag is van 21.00 tot 22.00 uur. Budgetticket is niet het officiele verkoopkanaal, dat is ticketservice. Op sommige tickets staat nog de oude uitzendtijd, maar deuren open 20.00 uur is wel goed.
Dit restaurant kan ik aanbevelen. Niet duur en lekker eten. Maandje geleden nog geweest. Omdat we toen na Jensen langs kwamen, en dat was pas na 23:00 afgelopen hadden ze nog maar een kleinere kaart maar het smaakte eigenlijk best goed. Echt een toppertje! Zijn ook heel vriendelijk. Ze veranderde toen ook de hele muziekrepertoire voor onsquote:
Niemand is gevraagdquote:
Ik ben speciaalquote:
Kunnen ze grote groepen aan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:22 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dit restaurant kan ik aanbevelen. Niet duur en lekker eten. Maandje geleden nog geweest. Omdat we toen na Jensen langs kwamen, en dat was pas na 23:00 afgelopen hadden ze nog maar een kleinere kaart maar het smaakte eigenlijk best goed. Echt een toppertje! Zijn ook heel vriendelijk. Ze veranderde toen ook de hele muziekrepertoire voor ons![]()
![]()
Niet? Jammer zeg! Dat wordt thuis kijken met wat knabbels voor je neusquote:En ik ben niet gevraagd![]()
Soms haat ik je Lynxquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Niet? Jammer zeg! Dat wordt thuis kijken met wat knabbels voor je neus
Dat is dan weer jammerquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:15 schreef SpecialGuest het volgende:
Het is trouwens het weekend voor Valentijnsdag. Dat zullen dus wel liefdesliedjes worden.
Ja, maar dan krijgen we weer allemaal van die zeiknummersquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:44 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof. Liefde.![]()
op tijd reserveren lijkt me... en zzo groot wordt de groep toch nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kunnen ze grote groepen aan?
[..]
Niet? Jammer zeg! Dat wordt thuis kijken met wat knabbels voor je neus
Maar wel begrijpelijk van zijn kant natuurlijk..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Helaas is dat wel de voorwaarde die Mark stelde aan de gratis kaartjes...
Zeker!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Maar wel begrijpelijk van zijn kant natuurlijk..
Ik lust wel een lekkere sate met frietjes... Beter dan pizza of mac of BK....quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:28 schreef chansadres het volgende:
Ik ben er vorige keer geweest met een man of 15 a 20 En dan was het eten op tijd klaar.
Vorige keer hadden we zelfs al gereserveerd en besteld vooraf. Hoefde we niet zo lang te wachten
Verwacht er niet 5 sterren voedsel maar een lekkere steak met een lekkere saus, gebakken aardappelen en salade.
Jah dat lijkt me ook wel een goed plan... en dan op zaterdag lekker eten... Moeten we wel op tijd gaan eten, want de deuren gaan echt al vroeg open....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:50 schreef Svensational het volgende:
De mensen die niet op zaterdag én zondag willen kunnen natuurlijk altijd zelf een kaart kopen voor alleen de zaterdag, zoals in den beginne het plan was.
Omdat sommige zondag niet kunnen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:48 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat mensen wel naar het eten willen komen, maar dan de liveshow laten schieten, zelfs als ze gratis kaarten krijgen.
Voordat er sprake was van zaterdag én zondag zeiden sommigen dat al.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat sommige zondag niet kunnen?
Omdat die mensen het wel leuk vinden om de XFA-users te meeten en gezellig mee te eten, maar geen zin hebben om tussen de schreeuwende bakvissen te zitten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:48 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat mensen wel naar het eten willen komen, maar dan de liveshow laten schieten, zelfs als ze gratis kaarten krijgen.
ik vond het wel meevallen met de bakvissen dit keer.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat die mensen het wel leuk vinden om de XFA-users te meeten en gezellig mee te eten, maar geen zin hebben om tussen de schreeuwende bakvissen te zitten.
Inderdaad, ik zag dit keer echt veel volwassenen zonder kinderen! Was ook veel gezelliger vondt ik. Mijn oren piepten een keer niet!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het wel meevallen met de bakvissen dit keer.
Mee eens. Maar aan de andere kant, bij de halve finale zal dit op zeker aanzienlijk erger zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het wel meevallen met de bakvissen dit keer.
quote:
Volgens mij was de eerste liveshow van Idols ook vrij rustig hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:00 schreef chansadres het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zag dit keer echt veel volwassenen zonder kinderen! Was ook veel gezelliger vondt ik. Mijn oren piepten een keer niet!![]()
quote:
ssssstquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar aan de andere kant, bij de halve finale zal dit op zeker aanzienlijk erger zijn.
Mijn grammatica Nederlands heb ik op de middelbare school achtergelaten, volgens mijquote:
Maar er is altijd hoopquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
Mijn grammatica Nederlands heb ik op de middelbare school achtergelaten, volgens mij![]()
We hebben Peer toch bij ons. Die weet wel raad met de Breezahbakvissen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar aan de andere kant, bij de halve finale zal dit op zeker aanzienlijk erger zijn.
Met Kirsten wist ze anders geen raad. Mijn oren piepen nog Ellenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:10 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
We hebben Peer toch bij ons. Die weet wel raad met de Breezahbakvissen.![]()
Dat was wel ernstig jaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
Met Kirsten wist ze anders geen raad. Mijn oren piepen nog Ellen![]()
Wij zaten inderdaad vlak voor het vak met Ellen fansquote:
Het heeft zo traumatische indruk gemaakt bij mij, dat ik er 's nachts nog nachtmerries van krijg en van schrik wakker schiet. Gelukkig staat de poster van Floortje dan voor me om me te troostenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wij zaten inderdaad vlak voor het vak met Ellen fans.
Woelli was er niet bijquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:18 schreef chansadres het volgende:
Snap trouwens niet dat Woelli het overleefd kan hebben...
Toen niet nee, maar wel bij andere concerten van Ellen geloof ik...quote:
Paar concerten van Ellen geweestquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Toen niet nee, maar wel bij andere concerten van Ellen geloof ik...
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat die mensen het wel leuk vinden om de XFA-users te meeten en gezellig mee te eten, maar geen zin hebben om tussen de schreeuwende bakvissen te zitten.
Ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn je ogen wat geel/oranje c_a?
jah klopt op de foto's zie je het heel erg, maar voor de spiegel en gewoon zo zo, niet.... echt heel vaag, maar daar kwam ik dus ook laat achter. geen gezichtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn je ogen wat geel/oranje c_a?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |