quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wel toevallig, ik heb ook zometeen een date
Maar ik ben al opgetut
Laterquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:55 schreef Lynx666 het volgende:
I'll see what I can do
Ik moet gaan rennen, tot vanaaf
Dus wat voor soort date heb je nou?quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:06 schreef BVO het volgende:
Dan maken we dat er toch gewoon van.
Ik heb een semi-date. Al is date niet het juiste woord denk ik. Maar dan ben ik geen spelbreker
.
Er zijnquote:
Confrontatie 1, 2 en 3 noem ik ze maar denk ikquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:13 schreef SpecialGuest het volgende:
Sven, begin maar vast met nieuwe buttons maken, want ik heb weer wat filmpjes gevonden voor in X Factor: De laatste 9 :
Sharon:
Kelly Clarkson - Because of you
Bryan Adams & Melanie C - Baby when you're gone (duet met Maruja)
Christian:
James Morrison - You give me something
Acda & De Munnik - Niet of nooit geweest (duet met Ollie)
Richy:
James Morrison - You give me something
Ruth Jacott & Paul de Leeuw - Blijf bij mij (duet met Nadeche)
Melanie:
The Corrs - Old town
Anja:
The Alan Parsons Project - Old and wise
Ruben:
Dorine:
Hearts:
The Bee Gees - How deep is your love
Groovin' Sound:
Billy Joel - Uptown girl
X6:
The Beatles - Let it be
Weet ik veel, wat raad je me aanquote:
Haha denk het nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dus als sbientje en Lynx niet over dates waren begonnen, had jij je vriendje niet gebeld?.
Je komt toch met een redenquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Weet ik veel, wat raad je me aan?
Ja, maar omdat ik niet weet vanaf welke liveshow dat is en hoeveel liedjes ze dan zingen pas ik dat te zijner tijd wel aanquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:27 schreef SpecialGuest het volgende:
O ja Sven, in de latere liveshows zullen de acts waarschijnlijk meerdere nummers zingen, dus er moeten ook nog buttons met 'Liveshow # - optreden #' (ofzo) komen.
Ja, ik ga een vriend opzoeken die daar aanmeert.quote:
Uh, Sinterklaas is alweer een maand weg hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik ga een vriend opzoeken die daar aanmeert.
Toen? Nog in bed....quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:32 schreef Lynx666 het volgende:
Speaking of 'iedereen', waar zijn ze?
Oh! Ik ben daar vlak bij straks!quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik ga een vriend opzoeken die daar aanmeert.
Ja, ik dus niet hequote:
Jij weet waar hij aanmeertquote:
Oh, en jij hebt wel een date?quote:
In de haven hequote:Op donderdag 4 januari 2007 13:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij weet waar hij aanmeert?
Nou vorige keer was het op de WIlhelminakade toch? Of niet?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij weet waar hij aanmeert?
*wijselijk mond houdt.quote:
Die door heel Rotterdam heenligt!quote:
Ja, maar deze keer is het ergens andersquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:59 schreef PeRi het volgende:
Nou vorige keer was het op de WIlhelminakade toch? Of niet?
Mwah...quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die door heel Rotterdam heenligt!
Waar waar waar dan dit keer!!!!!quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gesproken als een ware provinciaalquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een hele aflevering gezienquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:17 schreef BVO het volgende:
Vinden jullie DGK ook zo'n briljant programma?
Botlekquote:
De Kijkcijfers - deel 3quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:17 schreef BVO het volgende:
Vinden jullie DGK ook zo'n briljant programma?
Ik zou een jaartje wachten. Maar goed, wie ben ikquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:18 schreef BVO het volgende:
Eind dit jaar zou er "zomaar weer een nieuwe Idols kunnen komen", aldus Henkjan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |