Ik wil ook best over het vrouwlijk lichaam hebben als jij daar happy van wordquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, je hebt het alleen maar over pijpen enzo. Jij slet!![]()
Dit is niet Woelliëg!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, je hebt het alleen maar over pijpen enzo. Jij slet!![]()
Nee niet echtquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:29 schreef PeRi het volgende:
Woelli ben je hitsig ofzo?
Ik hou hem liever zelf.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik denk (homo)mannen. Die weten wat lekker is en kunnen dat meenemen..
quote:
En dan moet je hem ook nog delen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef Fir3fly het volgende:
Met maar 2 stemmen inderdaad, maar een award is een award
.
Go your gangquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:31 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik wil ook best over het vrouwlijk lichaam hebben als jij daar happy van word
De vrouw heeft een hoofd, een romp, 2 benen, 2 armen, 2 voeten, 2 handen, 10 tenen, 10 vingens, ogen neus, mond, oren en een lekker kontje.quote:
Ja, kijk maar.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:40 schreef Woelli het volgende:
en een lekker kontje.
Misschien omdat je die zelf niet hebt?!quote:
Sven!!!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, kijk maar..
[afbeelding]
Die is minder jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, kijk maar..
[afbeelding]
Ik vond he toen ik googlede op "Woelli"quote:
Hé nu ben je er achter dat ik het benquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond he toen ik googlede op "Woelli"!
He, mede-teruglezertquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En dan moet je hem ook nog delen..
Niet raar denken over mij hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Van teruglezen word je niet altijd wijzer en beter.
Maar ik weet nou nooit waar ik vragen moet stellenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij zet je m dan veels te veel op een voetstuk.. volgens mij issie veel blijer fladderend in alle topics..denk ik dan
Dat denk ik ook...quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk ook dat hij het liefst lekker overal rondkijkt en niet zit te wachten op poeha.
Een speciaal topic voor een ava voor hem zet 'm niet op een voetstukquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij zet je m dan veels te veel op een voetstuk.. volgens mij issie veel blijer fladderend in alle topics..denk ik dan
Idd, ik zeg openen dat topicquote:
Dat was een prijsvraag.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een speciaal topic voor een ava voor hem zet 'm niet op een voetstuk?
Nou, dan wordt dat volgende topic toch ook een prijsvraagquote:
Ja euj, dat weet ik nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:55 schreef Woelli het volgende:
Wat is de prijs dan?
Ga dan maar snel 1 bedenkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja euj, dat weet ik niet! Maar anders mag het topic niet geopend worden
!
Ik verwachtte wel een hele rode MyAT, zijn het er maar 4..quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:34 schreef Woelli het volgende:
Ja nu je het zegt![]()
Tis een beetje dood hier
Wel toevallig, ik heb ook zometeen een datequote:Op donderdag 4 januari 2007 11:50 schreef sbientje het volgende:
ik lag in bed... en nu ga ik me optutten voor mijn date van vanmiddag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |