Dank je, zat al de kloten...quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:23 schreef mini-lellan het volgende:
Edit je reactie en kopier de inhoud van deze site in je reactie. Dan heb je de normale OP
Ja. Nintendo wordt een PC game developer.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:28 schreef leroytje het volgende:
KOmt deze ook voor Pc??
Lijkt me wel erg leuk
quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja. Nintendo wordt een PC game developer.
¤35 mediamarkt edequote:Op woensdag 3 januari 2007 17:29 schreef mini-lellan het volgende:
.
Najah...ik heb deze game nog niet omdat ik het geen 45 euro waard vind. Ik vind zowiezo 35 Euro al veel voor een handheld game.
Dat vroeg ik me dus ook al af eigenlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:24 schreef Pilstonnetje het volgende:
Ligt het nou aan mij, of zijn die screenshots uit de OP nergens in het spel te vinden?![]()
Het was leuk? Nou.. Dan valt het idd wel erg tegen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:34 schreef ethiraseth het volgende:
Spel viel me echt tegen. Het was leuk, maar meer ook niet. Jammer van het eraan gespendeerde geld.![]()
het spel kan niet online, kunt alleen tegen elkaar lokaal spelenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af eigenlijk. Zeker de online versie?
Bleh, niet zo precies doen. Bedoelde dus dat het spel wel oke was, maar echt niet zo geweldig als je overal leest. Meer middenmoot dan subtop, en zeker geen top. Alles aan het spel was degelijk, maar het springt nergens bovenuit.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Het was leuk? Nou.. Dan valt het idd wel erg tegen.
tvp
Bijna net zo erg als die lava die uit de lucht komtquote:Op donderdag 4 januari 2007 08:42 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die onder water levels
Dat haat ik echt in alle games. Dat speelt zo vreselijk irritant. Ook in Donkey Kong Country (klassiekertje!) haat ik die levels.quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:42 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die onder water levels
of bij de 2d sonics, dat je echt net genoeg tijd hebt om van de ene naar de andere luchtbel te lopen , en je bij een misstap verdinkt. Frustrerende momenten dat.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat haat ik echt in alle games. Dat speelt zo vreselijk irritant. Ook in Donkey Kong Country (klassiekertje!) haat ik die levels.
Ik zat vroeger altijd gewoon te gillen als dat gebeurdequote:Op donderdag 4 januari 2007 13:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
of bij de 2d sonics, dat je echt net genoeg tijd hebt om van de ene naar de andere luchtbel te lopen , en je bij een misstap verdinkt. Frustrerende momenten dat.
Ik ben trouwens van plan om deze game binnenkort te halen, al een tijdje geen mario meer gespeeld
Ja, maar om bij die minipaddo te komen moet ik eerst ergens bovenlangs en ik weet niet hoe ik daarboven moet komenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:43 schreef __Saviour__ het volgende:
klein wordt je gewoon met zo'n minipaddestoel. haal die ergens en bewaar die op het onderste scherm tot je hem nodig hebt
eh wereld 5, helemaal aan het eind, om bij wereld 7 te komen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
ik zal eens kijken. wereld 1, level 5 dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |