Je hebt niet goed opgelet. Jef staat nu als barman in het cafe en kok in de keuken en Robert is nu met Dian aan het werken (dacht ik).quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:35 schreef Catch_me het volgende:
Geweldige serieDie robert en die andere opa met dat grijze haar hadden vroeger altijd zo'n bedrijfje, eerst in hun eigen garage en toen in een klein kantoor. Nu staat die robert ofzo als barman in de plaatselijke GTST kroeg
Met het verschil in afleveringen die wij zien en hoever ze in de States zijn lopen die 'lekkere wijven' al achter een rollator. Ieder z'n meug denk ik dan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:30 schreef thecompany het volgende:
Maar er zitten wel lekkere wijven in de bold...![]()
Uhh.. Weet ik zo niet, moet ik even opzoeken..quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:43 schreef bananenjus het volgende:
Ik wel eens een aflevering gezien waarin iemand dood was gegaan ze lag in haar kist. En je zag haar nog ademen. En al die gasten die erlangs lopen die zeggen dat ze dood was. Als je dood bent kan je tog nie ademen
quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik kijk trouwens liever Wytske Gigi dan GTST hoor!
Je hebt toch de simpele camera-techniek dat je een deel van het beeld stil kan houdenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:43 schreef bananenjus het volgende:
Ik wel eens een aflevering gezien waarin iemand dood was gegaan ze lag in haar kist. En je zag haar nog ademen. En al die gasten die erlangs lopen die zeggen dat ze dood was. Als je dood bent kan je tog nie ademen
Ja en ze spreken altijd af: "ik zie je vanmiddag in de Rozenboom". En dan zijn ze er ook allebei op het goede tijdstipquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:25 schreef pberends het volgende:
[..].
Of iemand loopt altijd "toevallig" binnen op het moment supreme. Kans is 0,0001%, maar goed.
Herkenbaarquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja en ze spreken altijd af: "ik zie je vanmiddag in de Rozenboom". En dan zijn ze er ook allebei op het goede tijdstip![]()
voor ¤30 per dvd zijn ze duurder dan legale dienstenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:31 schreef ratbeard het volgende:
en ze krijgen ¤3000 voor 100 gekopieerde dvd's
Maarja ze moesten toch iets verzinnen om aan 3000 euri te komen. Wahnt anders klopt de verhaallijn niet meerquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
voor ¤30 per dvd zijn ze duurder dan legale diensten![]()
Heeft Fos zijn brommert al dan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maarja ze moesten toch iets verzinnen om aan 3000 euri te komen. Wahnt anders klopt de verhaallijn niet meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |