Ik heb zelfs al langer kunnen voeden dan m'n lactatiekundige verwachtte.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:48 schreef poemojn het volgende:
Wat jammer Macka, dat 't zo is afgelopen. Als je het erg vervelend vindt kun je misschien nog proberen of een lactatiekundige kan helpen?
nefast als in slecht neem ik aan. Dan klopt het met mijn gevoel. Het is alleen zo raar dat de rest van de dag wel lekker gaat.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:52 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dit lijkt me nu eigenlijk nefast voor je productie...
Ga ik nu ook doen. Want ik wil wel dat ze bv blijft krijgen. Ze spuugt trouwens nu ook weer meer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:08 schreef YPPY het volgende:
Dat probleem, dat het 's avonds 'op' is, heb ik eens in de zoveel tijd chacama. Vervelend is dat. Ik kolf dan de hele dag, zodat er 's avonds iig wel genoeg is. Door dat extra kolven wordt de productie weer beter en kan ik de hoeveelheid die ze met de fles erbij krijgt gaan minderen. Eerst dacht ik dat het samenging met de menstruatie, maar dat blijkt toch niet zo te zijn.
Theorie en praktijk van de Rapley-methodequote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:28 schreef cattie het volgende:
Rapley is een methode om groente en fruit aan te bieden. In het kort is het dat je het in stukjes geeft en niet gepureerd. Er is hier ook ergens een topic over.
Is ook een aanraderquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:53 schreef chacama het volgende:
*gaat Oei, ik groei aanschaffen*
Maud is vanmiddag heel lang wakker geweest. Lekker bij papa op schoot naar buiten kijken. En net na het drinken bij mij tevreden in slaap gevallen.
Zo kun je het ook bekijken! Wat krijg ik dan een overontwikkeld kind!quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:38 schreef YPPY het volgende:
Oei, ik groei is echt super. Het geeft net dat stukje extra energie om lastige dagen aan te kunnen. Wij gooien haast elke lastige dag op een sprongetje, dan kan ik makkelijker geduld hebben.
't mannetje lacht nog steeds veel, dus ik denk dat ie er niet ontzettend veel last van heeft.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:41 schreef owlet het volgende:
Sterkte Neuk, spruw is niet leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |