abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 januari 2007 @ 19:17:40 #251
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45351710
Het Mirenaspiraaltje: mag dat tijdens de bv worden gebruikt? Dat de productie af zou nemen is in mijn geval niet zo erg. Maar de hormonen, komen die niet in de melk?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 14 januari 2007 @ 19:38:54 #252
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45352450
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:17 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Het Mirenaspiraaltje: mag dat tijdens de bv worden gebruikt? Dat de productie af zou nemen is in mijn geval niet zo erg. Maar de hormonen, komen die niet in de melk?
De hoeveelheid aan hormonen is minimaal en ook nog eens plaatselijk. Volgens mijn huisarts kan het gewoon gebruikt worden tijdens BV. Ik heb trouwens niets gehoord van het afnemen van productie. Hmmmzzz. misschien toch maar effe mee wachten dan (ik wilde zsm nadat ik weer ongesteld zou worden een afspraak maken. Heb het ding al in huis )
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_45356894
De combi voorbehoedsmiddelen op hormonale basis en BV zijn altijd trickey omdat iedereen weer anders reageert maar de meeste vrouwen die de mirena gebruiken merken niets van terugloop.
Famraceutisch compas:
quote:
Levonorgestrel gaat in kleine hoeveelheden over in de moedermelk. Wegens de beperkte ervaring bij voorkeur niet toepassen tijdens lactatie.
Maar goed, dat is vooral omdat er nog weinig bekend is natuurlijk.

Wij hebben weer wat nieuws, namelijk tandjes! Eén tandje is vandaar doorgebroken en de tweede ondertand staat op doorkomen. Ik ben benieuwd hoe dat straks gaat zijn met het voeden!
  zondag 14 januari 2007 @ 21:28:51 #254
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45357150
Tandjes, wat leuk!!! Foto's willen we zien!

Qua voorbehoedsmiddelen weet ik niet zo veel. Ik vond hetzelfde als jij owlet. Wij kiezen gewoon voor rubbers, hormonen kan ik echt helemaal niet tegen.
Lekker douchen!
  zondag 14 januari 2007 @ 22:34:57 #255
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_45357967
Moonah, nee he! Ik hoop voor je dat het inmiddels beter is en je hebt kunnen genieten van je sauna! Hoe doe je dat trouwens, daar kolven? Ik wil ook dolgraag weer een keertje, maar durf niet zo goed, weet niet wanneer ik ga menstrueren en ook het kolven lijkt me lastig?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 14 januari 2007 @ 23:01:26 #256
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45358871
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:34 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, nee he! Ik hoop voor je dat het inmiddels beter is en je hebt kunnen genieten van je sauna! Hoe doe je dat trouwens, daar kolven? Ik wil ook dolgraag weer een keertje, maar durf niet zo goed, weet niet wanneer ik ga menstrueren en ook het kolven lijkt me lastig?
Ik was met een vriendin bij haar ouders, die hebben een sauna aan huis. Het was een weldaad voor mijn lijf, heerlijk!
Wat denk jij, dat ik de hele middag/avond zonder Thies kan? Je ként me inmiddels!
Maar ik had ook gedacht hoe ik dat bij een 'echte' sauna zou doen. Ik zou ze vooraf hebben gebeld en gevraagd of er een plekje is waar ik zou kunnen kolven (kantoortje ofzo).

Het gaat niet zo goed. Thies drinkt slecht, aan de pijnlijke borst al bijna helemaal niet. En het kolven gaat vreselijk moeizaam. Ik heb net een half uur mijn best gedaan met filmpjes, Thies IRL, no way, geen TSR dus geen druppel.
Tijdens de nachtvoeding ga ik maar gelijktijdig kolven. Hopelijk dat het dan lukt. En morgen receptje voor oxytocinespray vragen.
Eén positief punt: Ik geloof niet dat het erger aan het worden is.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 14 januari 2007 @ 23:43:50 #257
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45360190
Moonah
pi_45364655
Oh Moonah, wat balen. Ik hoop dat het met de spray beter gaat lukken! Sterkte
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 15 januari 2007 @ 09:55:32 #259
94046 PM-girl
pi_45365222
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:01 schreef Moonah het volgende:
Ik was met een vriendin bij haar ouders, die hebben een sauna aan huis. Het was een weldaad voor mijn lijf, heerlijk!
Wat denk jij, dat ik de hele middag/avond zonder Thies kan? Je ként me inmiddels!
Ok, op die fiets! Lekker dat het zo kon en dat je hebt genoten! (mijn schoonouders zijn druk aan het verbouwen met als klapper een sauna, denk ik nu ineens aan!)
Ja en ik vroeg het me al af, hoe je dat deed met Thies.
quote:
Maar ik had ook gedacht hoe ik dat bij een 'echte' sauna zou doen. Ik zou ze vooraf hebben gebeld en gevraagd of er een plekje is waar ik zou kunnen kolven (kantoortje ofzo).
En wat een slim idee van je om eerst te bellen, ik zou dan gewoon gaan uiteindelijk om vervolgens een poging tot kolven te doen in de kleedkamer(die nogal groot is in de sauna waar ik ga. Sowieso durf ik nog niet, ben zo bang dat mijn menstruatie zich daar ineens als een soort vruchtwatergolf aan zal kondigen!).
quote:
Het gaat niet zo goed. Thies drinkt slecht, aan de pijnlijke borst al bijna helemaal niet. En het kolven gaat vreselijk moeizaam. Ik heb net een half uur mijn best gedaan met filmpjes, Thies IRL, no way, geen TSR dus geen druppel.
Tijdens de nachtvoeding ga ik maar gelijktijdig kolven. Hopelijk dat het dan lukt. En morgen receptje voor oxytocinespray vragen.
Eén positief punt: Ik geloof niet dat het erger aan het worden is.
Had de sauna ook geen positief effect op het kolven, de warmte ervan? Dan zal een warme douche denk ik ook niet helpen, of kolven tijdens het douchen (mits je geen electrische kolf hebt!)
Balen zeg, dan hoop ik voor je dat de spray werkt.
Hoe is het vannacht gegaan met het kolven naast het voeden?

Succes!
*
  maandag 15 januari 2007 @ 09:56:26 #260
94046 PM-girl
pi_45365240
En Owlet, tandjes in zicht! Dat lijkt me weer zoiets vreemds, maar meestal gaat dat goed lees ik hier, dus ik hoop voor je dat Ronja dat ook snapt!
*
  maandag 15 januari 2007 @ 10:58:51 #261
144006 chacama
Ondernemend!
pi_45366674
Moonah . Hoop dat het snel over is. Lijkt me echt helemaal balen. Zeker als je geen TRS krijgt.
  maandag 15 januari 2007 @ 11:13:01 #262
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45367034
Hoera hoera!!!!
Vraag me niet hoe het komt, maar vannacht kreeg mijn allerliefste menneke ineens de spirit en begon als een gek aan mijn tiet te zuigen met als gevolg dat die verstopping vanochtend ineens weg bleek te zijn...!!!
Oh, wat ben ik blij! Ik werd echt een beetje desperate doordat dat kolven niet lukte....
Ik vind het overigens wel typisch dat de 3 verstoppingen die ik nu heb gehad telkens aan dezelfde borst zijn geweest. Of is dat juist logisch? Zou daar een 'nauw' kliertje zitten ofzo?

Dankjulliewel weer voor je support!

En Ronja, tandjes zijn voor boterhammen he dame..!
pi_45367171
Moonah

Is er niet iets wat de boel daar afklemt ofzo? Iets van een bh-bandje misschien.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 15 januari 2007 @ 11:25:27 #264
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45367335
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:18 schreef snoopy het volgende:
Moonah

Is er niet iets wat de boel daar afklemt ofzo? Iets van een bh-bandje misschien.
Zal het eens nagaan. Maar het is juist mijn kleinere borst.
  maandag 15 januari 2007 @ 11:26:33 #265
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45367367
yes Moonah
Oja... dat vergat ik gister ook nog te posten. Draag eventjes geen bh's, maar losse hemden en topjes. Zoogkompressen gaan dan een beetje schuiven, maar het is nog beter als je die ook even niet draagt. Maar ik hoop dat die verstopping nu echt weg is en wegblijft.
  maandag 15 januari 2007 @ 11:31:47 #266
62233 Jelief
ikke lief!
pi_45367495
Hè fijn Moonah, weer een zorg minder dan!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 15 januari 2007 @ 11:33:57 #267
94046 PM-girl
pi_45367552
Thies, goed gedaan!!
Moonah, fijn voor je, hopelijk was dit de laatste keer, driemaal is scheepsrecht toch, ofzoiets?
*
pi_45367632
Mooi zo Moonah!
  maandag 15 januari 2007 @ 12:09:19 #269
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45368486
Wat knap van je borsten, Moonah!
Iedere golf van de zee,
  maandag 15 januari 2007 @ 13:09:19 #270
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45370172
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:09 schreef Neuk het volgende:
Wat knap van je borsten, Moonah!
Ik moet altijd zo grijnzen bij dit soort opmerkingen! Wat knap van je hersenen, wat knap van je handen, wat knap van je baarmoeder! 't Is gewoon knap van Moonah
dit is niet betweterig bedoeld ofzo
  maandag 15 januari 2007 @ 13:41:11 #271
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45370967
quote:
Op maandag 15 januari 2007 13:09 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ik moet altijd zo grijnzen bij dit soort opmerkingen! Wat knap van je hersenen, wat knap van je handen, wat knap van je baarmoeder! 't Is gewoon knap van Moonah
dit is niet betweterig bedoeld ofzo
wel.
quote:
Op zondag 14 januari 2007 11:02 schreef Moonah het volgende:

[..]
Wat vind ik dat toch ontzettend knap van mijn borsten....
Iedere golf van de zee,
  maandag 15 januari 2007 @ 13:49:19 #272
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45371176
Nietes
AnywayzZ.... hoe gaat het met Neuk en Brent?
  maandag 15 januari 2007 @ 14:19:42 #273
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45372008
Nu je het toch vraagt :
De spruw is denk ik wel weg, potje is ook bijna leeg. Brent's tongetje is weer roze.

Ik vraag me alleen af hoe ik dat volgende week ga doen met werk en kolven... Of Brent als ik 2 flessen van 160ml mee geef aan de oppas voor 6 uurtjes wel genoeg heeft enzo... Of kan ik beter 3 flessen meegeven? Maar hoeveel en in godsnaam wanneer kan ik zo veel kolven? Of kan ik dan beter ingevroren materiaal mee kan geven? Ik weet het gewoon niet Ik zit me er erg druk over te maken... Het kolven an sich gaat heel relaxed maar ik kolf niet zo veel dat ik enorme hoeveelheden voorraad heb. Kan ik het beste toch voor de zekerheid KV bij kopen?

Trouwens... Melk van anderhalve dag oud wat in de koelkast gestaan heeft, dat is toch gewoon nog drinkbaar? Hij weigert dat nl. te drinken...
Iedere golf van de zee,
pi_45372660
Is zo een witte laag op de tong spruw?
pi_45372815
quote:
Op maandag 15 januari 2007 14:41 schreef Stiekemurd het volgende:
Is zo een witte laag op de tong spruw?
Of melk.
pi_45372862
Ja psies..... omdat ik lees van Neuk dat Brent zijn tongetje weer roze is.. Jenna heeft namelijk al vrij lang een wit laagje op haar tong. Verder niet op haar mond, mondholte e.d.
  maandag 15 januari 2007 @ 14:51:22 #277
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45372939
Vette melk! Nou dat werd mij ook verteld, dat het melk was. Maar toen bleek het toch spruw te zijn... En nu heeft ie echt weer een roze tongetje. Spruw is deels te voorkomen door na het drinken een slokje water te geven. Spruw houdt nl. van vochtige warme omgevingen en kindjes houden soms veel te lang het laatste slokje melk in de mond. Dat werkt spruw echt in de hand schijnbaar.
Iedere golf van de zee,
pi_45373027
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:38 schreef Neuk het volgende:

[..]

De hoeveelheid aan hormonen is minimaal en ook nog eens plaatselijk. )
Het is niet waar wat je hier zegt. De hormonen gaan wel degelijk heel je systeem door. Ze zeggen wel zo mooi dat het daar beneden blijft maar het is al bewezen dat dat onzin is
mama van Myrddin
pi_45373067
Hmmm misschien verklaart het iets..... Inmiddels heb ik zaterdag de handdoek in de ring gegooid wat betreft de BV. Ik ben gestopt namelijk. Het overmatige spugen van Jenna werd me teveel. Ze kreunde ook ontzettend. Nu veel minder en spuugt helemaal niet meer..... Mijn tepels deden ook echt zeer.... Nu drinkt ze maar kleine beetjes trouwens en echt minimaal. Sowieso kwam ze niet zo veel voor BV en vanmorgen op CB was ze nu 4 kilo precies. Ik vond het maar weinig.... 150 gram per week aangekomen.
  maandag 15 januari 2007 @ 15:00:46 #280
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45373241
Stiekemurd zo weinig is dat niet hoor. 20 gram per dag is toch het gemiddelde dus 150 is dan toch netjes? Dat Brent lange tijd 400-500 gram wekelijks aan kwam was een uitzondering volgens het CB.

Misticle_lightning: zo is het mij wel gezegd Volgens mijn HA was dat te verwaarlozen...
Stomme huisarts!

[ Bericht 1% gewijzigd door Neuk op 15-01-2007 15:06:07 ]
Iedere golf van de zee,
pi_45373289
Hi Neuk

Ja dat zeiden ze bij mij ook. Ik had nog expliciet gezegd dat ik niet tegen hormonen kan. Dat ik daar depressief van wordt. Ik hoefde me geen zorgen te maken.
Nou wel dus he, mijn lichaam had het spiraal er zelfs al voor de helft uitgewerkt na 2 jaar.
mama van Myrddin
  maandag 15 januari 2007 @ 15:05:28 #282
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45373369
Ik ken dat wel, dat afgevlakte gevoel van de hormonen. Niet kunnen lachen maar ook niet kunnen huilen... Ik heb daar bij de mirena totaal geen last van gehad om heel eerlijk te zijn en heb toch ruim 3 jaar met dat ding gelopen.
Iedere golf van de zee,
pi_45373710
Nou hopen dat je er deze keer ook geen last van hebt.
Mijn reactie was iets extremer. Een beetje hetzelfde als in de 1e 3 maanden van mijn zwangerschap. Ik wilde mijn auto heel hard tegen een boom aan parkeren.
Nu ik nog steeds BV geef ben ik ook nog niet ongesteld geworden, buiten een licht bloedverlies dan
mama van Myrddin
pi_45373738
Als ik in de curve van Merlijn kijk, kwam hij ook 150 gram per week aan, mooi volgens zijn lijntje en dat is niet echt te weinig nee, 90 gram is het minimum.
  maandag 15 januari 2007 @ 15:30:29 #285
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45374114
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:17 schreef Misticle_lightning het volgende:
Nou hopen dat je er deze keer ook geen last van hebt.
Mijn reactie was iets extremer. Een beetje hetzelfde als in de 1e 3 maanden van mijn zwangerschap. Ik wilde mijn auto heel hard tegen een boom aan parkeren.
Nu ik nog steeds BV geef ben ik ook nog niet ongesteld geworden, buiten een licht bloedverlies dan
Ah vrij subtiel ook, dat met je auto...
Ik had de eerste 3 maanden neeeeeeeeergens last van (ik wist het ondanks alle tekens niet! achteraf erg grappig dat je zo dom kunt zijn als je ergens geen rekening mee houdt... )

Hier ook nog geen spoortje van een aankomende menstruatie te bekennen. Vind ik ook niet erg!
Iedere golf van de zee,
pi_45374778
De CB arts vond het het onderaan de lijn.....
pi_45375165
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:54 schreef Stiekemurd het volgende:
De CB arts vond het het onderaan de lijn.....
Merlijn is niet zwaar, maar ik heb nog nooit opmerkingen gehad. Hij is alleen in de eerste maand 1 kg aangekomen daarna standaard rond de 150 gram per week.

Heb je je gegevens al in de nieuwe curves gezet? En trek je eigen conclusies, niet altijd naar een Cb arts luisteren. Want 90 gram per week is toch echt het minimum hoor.
pi_45375456
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:30 schreef Neuk het volgende:

[..]

Hier ook nog geen spoortje van een aankomende menstruatie te bekennen. Vind ik ook niet erg!
ik heb er zelf ook geen problemen mee.
Na 9 maanden zwangerschap 5 weken nabloeden en nu is mijn meisje al weer 5 maandjes. Lang leve de BV
mama van Myrddin
pi_45375715
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:05 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Merlijn is niet zwaar, maar ik heb nog nooit opmerkingen gehad. Hij is alleen in de eerste maand 1 kg aangekomen daarna standaard rond de 150 gram per week.

Heb je je gegevens al in de nieuwe curves gezet? En trek je eigen conclusies, niet altijd naar een Cb arts luisteren. Want 90 gram per week is toch echt het minimum hoor.
Jawel, maar Benthe kwam gewoon veel meer aan in het begin. En omdat ze ook die flessen zo weinig weg drinkt... drinkt maar 60 cc per keer. Vandaag welliswaar 100 cc. Ben nu een beetje aan het bijhouden wat ze drinkt per dag. Iedere moeder wil denk ik wel dat haar kindje goed drinkt en goed aankomt in het begin. Ik maak me ook geen zorgen hoor.
  maandag 15 januari 2007 @ 16:24:52 #290
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_45375799
En als je het hier invult, Stiekemurd? http://www.borstvoeding.com/groeicurve/

Zoals gezegd, 90gram is wat ze minimaal per week moeten aankomen zo'n beetje. 150 gram is dus hartstikke netjes
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 15 januari 2007 @ 16:26:29 #291
3011 E.T.
pi_45375868
Ow, en stop met kijken naar hoe Benthe het deed.
Nu gaat 't om Jenna, dat is weer een heel nieuw en ander kindje
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_45376248
Ja ik weet het... Ik zit eik meer met de spruw in mijn maag. Had Chaca het nu ook over paarse tepels?
  maandag 15 januari 2007 @ 16:44:35 #293
3011 E.T.
pi_45376550
http://www.borstvoeding.com/problemen/spruwcandida/

Onderop de pagina staat een artikel over hoe het te herkennen. En bij twijfel toch langs de HA gaan
pi_45376836
Ja ik wilde vanmiddag bellen, maar ze hadden het te dru met spreekuur. Kan morgen pas bellen voor een afspraak.
Maar goed, de arts raadde aan om iig nu te combineren met BV. Zou zonde zijn om het in ene te vergooien en dat ga ik nu eerst ff doen. Kijken of het daarmee lekkerder loopt allemaal. Dus dat gaan we nu maar even doen.
pi_45377646
Bij veel sauna's is er wel een plek waar je kunt kolven en waar je de melk in de koelkast kan zetten. Wel slimme actie Moonah, om bij een vriendin te gaan. Thies lag zeker om het hoekje?
Wat goed dat de verstopping weg is. Ik snap het op zich wel, dat het aan de zelfde kant is. Misschien vindt hij die kant minder 'leuk' en drinkt hij daarom minder goed, of begin je vaak aan een bepaalde kant. Wie weet maakt het zelfs uit op welke zij je slaapt.

Je hebt ook zoogcompressen met een plakkertje PV. Misschien dat die beter blijven zitten?

Tandjes. Brrrr... lijkt me echt niks.

Neuk, ik kolf twee keer op mijn werk, dat is genoeg voor 1 voeding. Verder elke ochtend 1/3 tot 1/2 voeding. Op deze manier red ik het en blijft mijn voorraad gelijk (tenzij ik een dag extra weg ga). Misschien werkt dit voor jou ook. Het allerbelangrijkste is iig om je niet te druk te maken, dan gaat de tsr moeilijker. Als ik bevroren melk mee geef, haal ik die de avond ervoor uit de vriezer, dan is die op tijd ontdooid.
Twee flessen zijn wel genoeg lijkt me? Dat krijgt Anna ook, voor 8-9 uur. Ze heeft dan wel vlak voor we gaan gedronken. Ik zou zelf niet te snel kv bij kopen, omdat je dan denk ik sneller geneigd bent het te geven. Wat je zou kunnen doen is drie flesjes meegeven, waarvan 1 vers, zodat Brent die eventueel op een ander moment kan drinken als het niet meteen op gaat.

Stiekemurd dat is super goed 150 gram per week! Halen wij bij lange na niet. Je kunt proberen of je de bv kunt verbeteren? Dan kun je toch doorgaan als je graag wilt. Misschien iets meer pauzes houden, zodat het rustiger in haar maagje komt? Of vaker een boertje tussendoor (werkte bij ons erg goed). Heb je al een lactatiekundige gesproken?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 15 januari 2007 @ 17:39:31 #296
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45378348
quote:
Op maandag 15 januari 2007 17:16 schreef YPPY het volgende:
Bij veel sauna's is er wel een plek waar je kunt kolven en waar je de melk in de koelkast kan zetten. Wel slimme actie Moonah, om bij een vriendin te gaan. Thies lag zeker om het hoekje?
quote:
Wat goed dat de verstopping weg is. Ik snap het op zich wel, dat het aan de zelfde kant is. Misschien vindt hij die kant minder 'leuk' en drinkt hij daarom minder goed, of begin je vaak aan een bepaalde kant. Wie weet maakt het zelfs uit op welke zij je slaapt.
Hm, ik slaap idd bijna altijd op die zij.... Tnx voor het meedenken!

Neuk ik kom weer even met mijn vingertje...
Fijn dat Brent zijn tongetje weer roze is, maar je weet toch dat je 10 dagen nog moet doorgaan he, nadat de klachten zijn verdwenen? Ik ben daar wat laks in geweest, en dan komt het dus gewoon keihard terug.

Stiekemurd, jammer dat je bent gestopt (of niet, als je er zelf blij mee bent ). Qua evt spruw is het wél fijn, omdat je dan niet elkaar blijft herbesmetten.
  maandag 15 januari 2007 @ 19:26:46 #297
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45382217
Moonah, waarom krijg ik dan niet meer mee naar huis? Ik bel morgenochtend wel effe
Iedere golf van de zee,
  maandag 15 januari 2007 @ 19:29:53 #298
144006 chacama
Ondernemend!
pi_45382352
Ja, ik had/heb paarse tepels. en inderdaad spruw. Het wordt al minder. Maud laat ook minder los en spuugt minder (mede omdat ik zuivel uit mijn eten heb gemikt)...

Moonah..hoe is het nu afgelopen met de verstopping. of is het nog niet afgelopen..
  maandag 15 januari 2007 @ 19:32:24 #299
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45382472
quote:
Op maandag 15 januari 2007 19:26 schreef Neuk het volgende:
Moonah, waarom krijg ik dan niet meer mee naar huis? Ik bel morgenochtend wel effe
Nou, dat vond ik ook zo stom. Ik kreeg in eerste instantie één flesje Nystatine. Da's net genoeg voor 4 dagen ofzo. Daarna nog een gevraagd. Toen ik Daktarin kreeg, heb ik meteen 3 tubes gevraagd (en gekregen). Maar wellicht doen ze dat om te kijken of het wel aanslaat. Die Nystatine werkte bij ons dus niet. Bij Daktarin staat het zelfs in de bijsluiter, van die 10 dagen.
  maandag 15 januari 2007 @ 19:34:01 #300
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45382541
quote:
Op maandag 15 januari 2007 19:29 schreef chacama het volgende:
Ja, ik had/heb paarse tepels. en inderdaad spruw. Het wordt al minder. Maud laat ook minder los en spuugt minder (mede omdat ik zuivel uit mijn eten heb gemikt)...

Moonah..hoe is het nu afgelopen met de verstopping. of is het nog niet afgelopen..
Zie vorige pagina.

Ik heb knalroze/rode tepels, en jeeeuuuk!!!
Op mijn tepelhof zitten nu wittige vlekken (= spruw).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')