Macka.
![]()
Als ik over mezelf en BV geven denk, heb ik precies hetzelfde als jij. Ik vind het niet meer dan normaal dat ik dat geef en alles wat erbij komt over heb voor mijn kind. Maar tóch... door dit topic heb ik ervaren dat je best trots mag zijn dat je je kind voedt met je zelfgeproduceerde melk. En dat je (en we...
![]()
) het maar volhoudt! Dus, een jubel voor jou!
![]()
En sterkte.
Neuk, ik heb het hier al eerder geschreven, áls jullie spruw hebben, vraag om daktarin orale gel. Nistsatyne (ben de precieze naam alweer vergeten
![]()
) wordt soms eerder voorgeschreven, maar schijnt bij lange na niet zo effectief te zijn. Zo hebben wij er eerst een week mee geklooid en het werd alleen maar erger. Met de daktarin hadden we veel beter effect. Maar de spruw had zich intussen wél al veel dieper in mijn borsten kunnen nestelen.
En Cattie....
![]()
Die Ive toch.... Hij weet wél wat hij wil he?! Wel lastig voor jullie....
Hier gaat het goed met de BV. Ik ben eeeeííííndelijk begonnen met structureel kolven. En nu breek ik me het hoofd over hoe ik eea makkelijk kan gaan invriezen. Bakjes, zakjes, ijsblokzakjes...
Kleine porties (erbij) lijkt me wel handig, toch?
Oh, en ik vrees dat er een menstruatie aan zit te komen... Hoop dat het niet zo'n effect heeft op mijn BV.
Verder in het moedertopic.